خرید شوید خشک به صورت آنلاین از گیاه مارکت

کدخبر: ۴۵۷۰۴۶
خرید شوید خشک به صورت آنلاین از گیاه مارکت بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. شوید خشک دارای خاصیت دارویی فراوانی است. این محصول در طعم‌دهی غذاهایی زیادی کاربرد دارد. شوید خشک دارای ویتامین A؛ B؛ C و روی؛ کلسیم؛ سدیم و .... می‌باشد. شوید خشک مانند سایر سبزیجات از کالری کمی برخوردار می‌باشد
خرید شوید خشک به صورت آنلاین از گیاه مارکت

یکی از سبزی‌هایی که دارای خاصیت دارویی فراوان می‌باشد؛ شوید است. این سبزی خوش عطر طعم خوبی به غذا می‌دهد. شوید خشک را می‌توان در غذاهای زیادی مورد استفاده قرار داد. خرید شوید خشک به صورت آنلاین از گیاه مارکت به شما این امکان را می‌دهد که بدون هدر دادن انرژی؛ هزینه؛ وقت و .... اقدام به خرید این سبزی مفید کنید. شوید دارای طبع خشک و گرم می‌باشد. شوید برای افرادی که دارای طبع سرد و برای افراد بلغمی بسیار مفید و موثر است.

پیشینه کاشت شوید از کشورهای هند؛ مصر و ایران می‌باشد. پس از این کشورها قاره آمریکا و اروپا نیز اقدام به کاشت این سبزی کردند. وزش باد در کشورهایی که در اطراف دریای مدیترانه قرار دارند؛ سبب پراکنده شدن بذر شوید می‌گردد. به طوری‌که در مناطق ییلاقی در کناره‌های سنگ‌ها؛ برخی از چمن‌زارها؛ کنار پیاده‌روها و .... شوید به صورت خودرو می‌روید.

خاصیت دارویی شوید

شوید خشک و تازه دارای خواص دارویی زیادی می‌باشد. استفاده از شوید خشک سبب کاهش چربی خون و درمان سوء‌هاضمه می‌گردد. شوید خشک در جلوگیری از پوکی استخوان نقش مستقیمی دارد. وجود املاحی همچون منگنر؛ آهن و منیزیم در شوید؛ به محکم و سالم ماندن استخوان‌های بدن کمک شایانی می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد منبع کلسیم در شوید نیز بسیار حائز اهمیت است. با خرید شوید خشک از گیاه مارکت و مصرف آن به سلامتی خود کمک کنید.

افزایش اشتها

برخی از افراد اشتهایی به خوردن ندارند. استفاده از شوید و تخم شوید در افزایش اشتهای آن‌ها تاثیر گذار است. مصرف این سبزی در تقویت معده و افزایش انرژی در بدن موثر می‌باشد.

شوید خشک

 شوید خشک

درمان بی‌خوابی و سوزش سر دل

ویتامین B موجود در شوید سبب ترشح هورمون‌ها و آنزیم‌های آرام‌بخش در بدن می‌گردد. همین امر به افرادی که دارای بی‌خوابی و یا کم‌خوابی هستند؛ کمک می‌کند که خواب آرامی داشته باشند. مصرف شوید خشک سبب تحریک حرکات پریستالتیک روده می‌گردد. برای رفع سوزش سردل مصرف شوید خشک پیشنهاد می‌گردد. ممکن است برخی از بانوانی که تازه زایمان کرده‌اند و دارای نوزاد هستند؛ از کمبود شیر رنج می‌برند. مصرف شوید به افزایش شیر این بانوان کمک شایانی می‌کند.

طریقه مصرف شوید خشک برای درمان برخی از دردها

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که که دچار بواسیر شده‌اید؛ مقداری شوید خشک را به صورت پودر در بیاورید ( آن را کاملا له کنند ) و کمی آن را تفت دهند. سپس آن را با عسل مخلوط کنید و بخورید. این روش به تسکین درد شما کمک می‌کند.

اگر شما بر اثر اتفاقی دچار جراحت و زخم چرک‌دار شده‌اید؛ می‌توانید مقداری شوید خشک را ساییده و آن را بر روی زخم بریزید. این روش در بهبود زخم شما موثر می‌باشد. برخی افراد به دلیل استفراغ زیاد قادر نیستند هیچ نوع غذا و آبی را در معده خود نگه‌دارند. این افراد باید مقداری شوید خشک را دم کرده و آهسته بخورند.

افرادی که دچار ورم معده و درد شدید هستند؛ دم کرده شوید خشک جهت رفع درد به آن‌ها کمک می‌کند.

در کشورهایی همچون چین برای قسمت‌هایی از بدن مانند کمر؛ که دچار انقباض عضلانی شده است از شوید خشک استفاده می‌کنند. شوید خشک در طب سنتی جایگاه خاصی دارد.

شوید خشک در چه غذاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

جهت پختن غذاهایی زیادی شوید خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید برخی افراد این سبزی معطر را تنها در ترشی‌جات مورد استفاده قرار می‌دهند. برخی نیز از آن به عنوان دمنوش استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است خرید شوید خشک و استفاده از آن به شما کمک می‌کند تا غذاهایی خوشمزه‌ای را درست کنید.

شوید

 شوید

خرید شوید خشک جهت پختن سبزی پلو و ماهیچه

سبزی پلو به عنوان یک غذای ایرانی دارای طعم و مزه خوبی می‌باشد. استفاده از شوید خشک در پلو سبب خوش عطر شدن آن می‌گردد. سبزی پلو در مناسبت‌های مختلفی همچون عید مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای پختن انواع گوشت‌ها از جمله ماهیچه شوید خشک نقش موثری دارد. زیرا سبب عطر و طعم بسیار خوب ماهیچه می‌گردد.

کوکو سبزی با شوید خشک

با توجه به این‌که شوید تازه در برخی از فصل‌ها وجود ندارد بنابراین با خرید شوید خشک می‌توانید هر زمانی که دوست داشتید؛ اقدام به درست کردن کوکو سبزی کنید. یکی از غذاهایی که ترکیبی از سبزیجات خشک در آن وجود دارد کوکو سبزی است. شما می‌توانید با اضافه کردن شوید خشک؛ طعم و عطر غذا را چند برابر کنید.

سالاد شیرازی

با توجه به قرار گرفتن گوجه‌فرنگی و خیار سبز در سالاد شیرازی؛ طبع این سالاد کاملا خشک و سرد می‌باشد. بنابراین با اضافه کردن شوید خشک و همچنین نعنا خشک می‌توانید طبع آن را گرم کنید. اضافه کردن این سبزیجات در طعم‌دهی و بوی اشتهاآور به سالاد شیرازی بسیار موثر است. برای این‌که بتوانید سالاد شیرازی با طعم و عطر دلپذیری را آماده کنید؛ می‌توانید از گیاه مارکت اقدام به خرید شوید خشک و همینطور خرید سبزی خشک های دیگر کنید. 

خرید شوید

خرید شوید خشک

سالاد سیب زمینی

امروزه افراد زیادی با خلاقیت و مهارت خود اقدام به درست کردن انواع سالادها می‌کنند. سالاد سیب زمینی یکی از سالادهایی است که دارای پیشینه خاصی نمی‌باشد. اما به دلیل ترکیبی از مواد مختلفی همچون مرغ؛ خیارشور؛ سس مایونز و .... این سالاد طرفداران خاص خود را دارد. شوید خشک به عنوان طعم‌ دهنده در این سالاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع کوفته‌ها

یکی از سبزیجاتی که به طور مشترک در انواع کوفته‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ شوید خشک می‌باشد. شوید طعم کوفته را بسیار لذیذ می‌کند. استفاده از سبزیجات معطری همچون شوید خشک سبب افزایش عطر و بوی کوفته می‌شود.

ارزش غذایی شوید خشک

این سبزی خوش عطر سرشار از مواد معدنی است. ویتامین C؛ B؛ A و همچنین کلسیم در شوید خشک برای درمان بیماری‌های متعددی مفید می‌باشد. شوید خشک مانند سایر سبزیجات از کالری کمی برخوردار است. سدیم؛ روی؛ منیزیم و .... شوید خشک برای کاهش درد قاعدگی؛ درمان افسردگی؛ درمان سرفه؛ درمان تنگی نفس؛ درمان درد مفاصل و استخوان و .... بسیار موثر می‌باشد. با خرید آنلاین شوید خشک از گیاه مارکت می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

گیاه مارکت به عنوان یک فروشگاه معتبر در پخش سبزیجات خشک و با کیفیت فعالیت دارد. این مجموعه محصولات خود را به صورت فله و عمده به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای خرید سبزیجات از گیاه مارکت کافی‌ست به وبسایت giahmarket مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید