در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها عنوان شد:

توسعه‌ی روزافزون و ارزش‌آفرینی برای مشتریان رویکرد اصلی همکاران سیستم

کدخبر: ۴۵۹۷۲۲
نشست خبری همکاران سیستم با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت و نمایندگان رسانه‌ها در خانه‌ی کارمان برگزار شد.
توسعه‌ی روزافزون و ارزش‌آفرینی برای مشتریان رویکرد اصلی همکاران سیستم

در این رویداد، محمدعزیزاللهی مدیرعامل این شرکت به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته اشاره کرد.  او در ابتدا به بیان آمارهایی از ارزش‌آفرینی این شرکت در جامعه پرداخت. به گفته‌ی او امروز بیش از ۷۳۰۰۰ شرکت و سازمان در بخش‌های مختلف بازار، راهکارهای همکاران سیستم را برای مدیریت کسب‌وکارشان برگزیده‌اند. هم‌چنین خانواده‌ی همکاران سیستم امروز بیش از ۱۷۰۰ عضو دارد که در تهران و استان‌های مختلف کشور مشغول به کارند.  

مدیرعامل همکاران سیستم همچنین از ورود به بازارهای خرده‌فروشی، فولاد و لوازم خانگی خبر داد. او در ادامه به استراتژی توسعه‌ی شبکه‌ی شرکت اشاره کرد. به گفته‌ی او امروز شبکه‌ی گسترده‌ای از شرکت‌ها  و افراد در بخش‌های فروش، استقرار، پشتیبانی و توسعه‌ی محصول در همکاران سیستم وجود دارد که تعداد آن‌ها تا این لحظه به بیش از ۷۰۰ رسیده است.  

عزیزاللهی در ادامه در توضیح تغییرات در تکنولوژی و محصولات همکاران سیستم گفت:

« از سال گذشته، توسعه‌ی فانوس، معماری جدید رابط کاربری محصولات شرکت را آغاز کردیم که یک معماری نوین با دیزاین و تکنولوژی به‌روز است.عرضه‌ی محصولات با این رابط کاربری در زمستان امسال آغاز می‌شود و به‌مرور تمام مشتریان را به سمت آن سوق می‌دهیم.»

SG-press-conference (3)

او در ادامه در مورد سپیدار ابری گفت: «سپیدار در سال‌های اخیر جایگاه بسیار خوبی را در بازار کسب کرده است. محصول جدید سپیدار با معماری جدید در سال 1401 به بازار عرضه می‌شود.»

عزیزاللهی همچنین به «بازار»، مارکت‌پلیس نرم‌افزارهای سازمانی همکاران سیستم اشاره کرد. به گفته او در این اکوسیستم شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار می‌توانند بر روی پلتفرم راهکاران و متناسب با نیاز مشتریان، محصولاتشان را تولید و عرضه کنند. تا امروز 56 محصول توسط 12 شریک توسعه‌ی محصول در بازار عرضه شده است. 

او در ادامه به استراتژی عرضه‌ی خدمات ابری هم اشاره کرد و در مورد شرکت ابرآمد و فعالیت‌هایش گفت:

«پیش‌بینی می‌کنیم که ابرآمد به عنوان یک فعالیت سرمایه‌گذاری بسیار استراتژیک در آینده سهم قابل‌توجهی از درآمد و عملیات شرکت را به خود اختصاص می‌دهد.»

بازار سرمایه و وضعیت همکاران سیستم در این بازار موضوع دیگری بود که عزیزاللهی به آن اشاره کرد و گفت: « ارزش ذاتی شرکت از آنچه تاکنون ایجاد کرده است، توسعه‌ای که برای رشد و پایداری دنبال می‌کند و دارایی‌های مشهود و نامشهود تشکیل می‌شود. آنچه در قالب افزایش سهم از بازار و ورود به بازارهای جدید به آن‌ها اشاره کردیم، از عوامل رشد درآمد همکاران سیستم هستند.

SG-press-conference (9)

مدیریت شبکه شرکای تجاری امکان کنترل هزینه‌های عملیاتی و در نتیجه رشد سود را میسر می‌کند. از طرفی با عرضه سپیدار در بازار سرمایه بخشی از دارایی‌های گروه قابلیت ارزیابی بیرونی یافته است. رویکرد ما ورود شرکت‌های بزرگ‌مان به بازار و نشان دادن دقیق‌تر دارایی‌های نامشهود گروه به این بازار است. نهایتاً بنا به برنامه سرمایه‌گذاری آتی به دنبال این هستیم که مانند گذشته افزایش سرمایه‌های بیش‌تری داشته باشیم و فراتر از شرکتی با سرمایه ۱۰۰۰ میلیاردی کنونی مسیر توسعه را طی کنیم.» 

عزیزاللهی با اشاره به رویکردهای آتی همکاران سیستم هم گفت:

«در سال جدید اولین استراتژی ما رهبری محصولی است؛ یعنی در هر بازاری با هر محصولی وارد شویم باید رهبر آن بازار باشیم. دومین استراتژی ما موفقیت مشتری است. به دنبال این هستیم که مشتری در همکاری با ما احساس موفقیت داشته باشد. رویکرد بعدی توسعه‌ی سرمایه‌ی انسانی است که یک عامل کلیدی و مزیت رقابتی در همکاران سیستم است. رویکرد چهارم، توسعه‌ی شبکه‌ است که آن را مهم‌ترین اهرم کلیدی کسب‌وکار همکاران سیستم در همه‌ی بخش‌ها می‌دانیم.»

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید