گام به گام خرید خودرو با ماشینچی

کدخبر: ۴۶۱۶۵۳
اگر بعد از چند سال به فکر تعویض خودروی خود افتاده‌اید، با وجود این‌که بازار در شرایط نابسامانی به سر می‌برد، مجموعه ماشینچی برای تسهیل این امر در تمامی مراحل کنار شماست.
گام به گام خرید خودرو با ماشینچی

 از کارشناسی خودرو تا پرداخت وام برای خرید خودروی صفر یا کارکرده همگی با یک بار مراجعه به مرکز ماشینچی انجام خواهد شد. در مجموعه ماشینچی همه چیز به صورت پیوسته و هماهنگ پیش می‌رود و تجمیع تمامی خدمات در یک نقطه، علاوه بر کاهش اتلاف وقت، باعث افزایش دقت خدمات خواهد شد. 

چرا کارشناسی خودروی ماشینچی؟

مراکز کارشناسی خودرو در تمامی خیابان های اصلی شهر پیدا می‌شوند و بسیاری از آن‌ها از کارشناسانی مجرب برای بررسی خودرو بهره می‌گیرند. اما کارشناسی خودرو علاوه بر تجربه به ابزارهایی تخصصی هم احتیاج دارد که برای تک تک عوامل مورد بررسی بتوان نتیجه‌ای قطعی ارائه کرد.

به عنوان مثال هنگامی که کارشناسی خبره جلوبندی و تعلیق خودرو را تست می‌کند، می‌بایست در مسافتی کوتاه نتیجه را به مشتری اعلام کند، این امر تنها برحسب تجربه بوده و با توجه به زمان کم تست ممکن است اشتباهات بسیاری صورت گیرد.

علاوه بر این‌که کارشناسی به صورت سنتی ممکن است خطاهای زیادی داشته باشد، تنیجه این تست‌ها به صورت «سیاه» یا «سفید» اعلام می‌شود. کارشناسی خودرو ماشینچی (https://mashinchi.ir/car-inspection) علاوه بر اعلام خرابی بخش مربوطه، میزان خرابی را هم اعلام خواهد کرد و احتمال متضرر شدن فروشنده و خریدار را به حداقل می‌رساند. 

کارشناسی خودرو

یکی دیگر از مسائلی که هنگام کارشناسی خودرو بررسی می‌شود، اصالت آپشن‌های خودروست. اگرچه آپشن‌ها باعث ایجاد تفاوت قیمت‌های سرسام‌آور می‌شود، اما به اصالت آن‌ها توجه زیادی نمی‌کنیم. آپشن‌های نصبی به طور کلی ممکن است در سه حالت شما را به دردسر بیاندازد، حالت اول خرابی زودتر از موعد این آپشن‌هاست.

آپشن‌های نصبی عموما از اجناس باکیفیت پایین بازار تامین می‌شوند و مشخصا عمر کمتری نسبت به آپشن‌های فابریک دارند. مورد دوم خطرساز بودن آپشن‌های نصبی به علت نصب اشتباه یا کیفیت پایین قطعه است، به عنوان مثال قطعه‌ای مانند کروز کنترل وظیفه کنترل گاز خودروی شما را برعهده دارد و اگر این قطعه دچار مشکل شود می‌تواند عواقب تلخی برایتان رقم بزند.

حالت سوم یکی از مسائلی است که جدیدا بیشتر به چشم می‌خورد، نصب نبودن آپشنی برروی خودروست در حالی که دکمه آن آپشن در کابین نصب شده است! کارشناسان مجموعه ماشینچی علاوه‌بر اعلام وضعیت سلامت آپشن روی خودرو در گزارش کارشناسی، وضعیت اصالت آن را نیز ذکر خواهند کرد و انتخاب را برعهده خریدار خواهد گذاشت.

مزایای معامله امن ماشینچی در چیست؟

معامله امن خودرو ماشینچی (https://mashinchi.ir/safetrade) سرویسی برای تسهیل و تامین امنیت نقل و انتقال است. در این سرویس به منظور جلوگیری از اتلاف وقت طرفین، فرایندهای انجام معاملات کاملاً استانداردسازی شده و بدون کوچکترین اتلاف وقتی پیش می‌رود.

کلیه عوارض شهرداری و خلافی خودرو در زمان معامله استعلام و پرداخت می‌شود. در این سرویس، معامله در یک بستر سالم و شفاف صورت می‌پذیرد، انجام یک کارشناسی معتبر، پیش از هر چیز موجب راحتی خیال طرفین از انجام یک معامله سالم و بدون ریسک خواهد بود. در تمامی مراحل کلیه فرایند خرید و فروش در مقابل طرفین معامله انجام شده و تمام جزئیات به اطلاع طرفین خواهد رسید.

در نهایت برای تسهیل وسرعت بخشیدن به امر نقل و انتقال، دفترخانه اسناد رسمی در محل حاضر می‌شود و طرفین به جابه‌جایی برای تنظیم قولنامه و مراحل ثبت سند قطعی احتیاج نخواهند داشت. در نهایت به منظور سرعت و سهولت انجام کار، کلیه مراحل شماره‌گذاری و دریافت برگ سبز خودرو بدون نیاز به خروج خودرو از ماشینچی انجام می‌شود.

وام -ماشینچی

وام مورد نظرتان را بسازید

در مرکز ماشینچی اعطای وام به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان و با حداقل محدودیت صورت می‌گیرد. در صورتی که شما به وب‌سایت ماشینچی مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را در دست داسته باشید، 24 ساعت بعد از تماس با کارشناسان و بارگذاری مدارک می‌توانید به همراه فروشنده به مجموعه مراجعه کنید و اقدام به دریافت وام کنید. پس از دریافت وام سند خودرو به نام خودتان خواهد بود و حتی برای دریافت وام‌های 150 یا  200 میلیون تومانی به معرفی ضامن نیازی نیست. 

امکان پرداخت تا سقف 600 میلیون تومان برای خودروی ایرانی یا مونتاژ فراهم خواهد بود. برای خرید خودروی خارجی صفر یا کارکرده هم می‌توانید تا 2 میلیارد تومان روی وام خودرو ماشینچی (https://mashinchi.ir/car-loan) حساب کنید.

تنها محدودیت برای انتخاب خودروها سال تولید و کارکرد آنهاست،  برای خرید خودروی ایرانی جدیدتر از سال 94 و کارکرد کمتر از 100 هزار کیلومتر و خودروجی خارجی جدیدتر از 2014 می‌توانید روی تسهیلات ماشینچی حساب کنید. در صفحه ماشینچی شما می‌توانید از شرایط بازپرداخت و سقف وام خرید خودرو مطلع شوید و برای خرید خودرویی جدید با خیالی راحت اقدام کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید