محصولات بادی جذاب و دیدنی در فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس

کدخبر: ۴۶۵۵۱۱
فروشگاه اینتکس وب سایت رسمی شاپ اینتکس بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات بادی در ایران و نمایندگی اینتکس میباشد
محصولات بادی جذاب و دیدنی در فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس

 که با فروش انواع استخر بادی، استخر پیش ساخته، تشک بادی صندلی عقب ماشین، قایق بادی، تشک بادی یک نفره و دو نفره، تخت بادی یک نفره و دو نفره، مبل شنی، مبل هپی چیر، مبل بادی، مبل بین بگ،‌ چادر مسافرتی را به قیمت نمایندگی در شرکت اینتکس به فروش میرساند.

برخی دیگر از محصولات بادی کاربردی برای استفاده در منزل و ویلا و محیط کار مانند: کاناپه بادی تخت خواب شو، چادر هلال احمر کمپینگ و اسکان، قلعه بادی کودک، جامپینگ بادی،‌ چادر بادی کودک، چادر بازی کودکان، پمپ باد برقی و دستی، جکوزی بادی، لوازم استخر پیش ساخته، قرص کلر کات کبود دار، پودر کلر ایرانی و هندی و ژاپنی، وان بادی، جلیقه شنا و نجات، پمپ تصفیه آب استخر شنی و فیلتری، تشک بادی ماشین خارجی و ایرانی، میباشد.

نمایندگی اینتکس تمامی محصولات بادی اینتکس را از طریق وب سایت شاپ اینتکس به قیمت شرکتی و با کیفیت اصلی در سراسر کشور های سراسر ایران عرضه مینماید. توجه داشته باشید که محصولات بادی اینتکس دارای تنوع زیادی هستند و برای تمامی افراد محصولاتی سرگرم کننده و نیز کاربردی دارد.

از جمله از محصولاتی که بسیار پرفروش و کاربردی هستند میتوان به تخت خواب بادی طبی برای افراد بزرگسال و کودکان، تشک بادی طبی برای استفاده در منزل و مسافرت های طولانی، استخر بادی کودک و بزرگسال برای تفریحات آبی در فصل تابستان، استخر پیش ساخته بزرگ مستطیل و دایره و نیز مربع برای استفاده به عنوان استخر شنا و نیز استخر آماده آب درمانی با ارتفاع زیاد آب، قایق های بادی ۴ نفره و ۵ نفره موتوری برای ورزش های آبی خانوادگی اشاره کرد.

قیمت استخر پیش ساخته اینتکس

برای دیدن محصولات بیشتر قیمت استخر پیش ساخته اینتکس در فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس بزرگترین عرضه کننده محصولات بادی اینتکس با کیفیت اصلی intex و اورجینال شرکتی در ایران، اولین مرکز فروش استخر پیش ساخته برزنتی با پایه فلزی و نصب سریع و آسان در ایران میباشد که تمامی استخر های آماده اینتکس را با لوازم کامل اصلی و فابریکی اینتکس به قیمت نمایندگی اینتکس خرید و فروش مینماید.

فروش انواع استخر پیش ساخته خانوادگی بزرگ

استخر های پیش ساخته شامل انواع استخر آماده مستطیل، استخر پیش ساخته دایره، استخر آماده پرتابل، استخر پیش ساخته برزنتی، استخر پایه دار، استخر آماده گرد پایه فلزی، استخر برزنتی توکار آماده، استخرپیش ساخته ارتفاع زیاد، استخر فریمی آماده، استخر های آماده متحرک عمق زیاد، انواع استخر پیش ساخته ایزی ست، استخر برزنتی ذخیره آب کشاورزی، استخر برزنتی کمجا پرورش انواع ماهی، این استخر های پیش ساخته در سایز های استخر ۱۰ متری، ۷ متری، ۵ متری، ۴ متری، ۳ متری با کیفیت های اصلی با پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری عرضه میشوند.

ویژگی های استخر پیش ساخته اینتکس

اینتکس

استخر پیش ساخته دارای حجم بسته بندی کوچک و وزن مناسبی برای حمل و نقل است و به راحتی و در زمان کمی قابلیت نصب و راه اندازی را دارد. برای نصب استخر پیش ساخته نیاز به حفاری زمین و نیز بتن کاری نیست و فقط کافیست که یک زمین صاف و مسطح داشته باشید که در کمترین زمان ممکن استخر را نصب کنید، مزیت مهم این استخر پیش ساخته در جابه جایی آن و نیز استفاده برای آب درمانی و نیز شنا و یا ذخیره آب است و حتی افراد میتوانند از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کنند.

دارا بودن لوازم جانبی اصلی پمپ تصفیه شنی آب و یا فیلتری استخر برای تمیز کردن آب استخر و نیز نردبان ورود، درپوش یک تیکه برای پوشش درب استخر و جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل استخر، پایه های فلزی مقاوم در دور استخر برای نگه داشتن وزن آب و بدنه برزنتی استخر، داشتن طرح کاشی در داخل بدنه و طراحی زیبای استخر از مزایا این محصول میباشد.

جنس بدنه استخر پیش ساخته از چند لایه برزنت ضخیم و تار های ابریشمی به صورت تار و پود در لابه لای برزنت برای استحکام بیشتر و نیز چند لایه پی وی سی بر روی برزنت تشکیل شده که در برابر وزن اب و فشار آب و نیز نور مستقیم آفتاب کاملا مقاوم است.

فروش تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین بهترین محصول شرکت اینتکس است و بسیار کاربردی برای مسافرت های طولانی و خوابیدن در ماشین، تشک بادی صندلی عقب ماشین اینتکس یکی از جدید ترین طراحی های شرکت اینتکس است که برای تمامی خودرو های ایرانی و خارجی قابلیت استفاده را دارد.

تشک بادی ماشین یک مدل دیگر را برای ماشین های شاسی بلند طراحی و تولید نموده که در قسمت صندوق خودرو قرار میگیرد و با جمع کردن صندلی های پشت میتوانید فضایی کاملا مسطح را برای دو نفره محیا کنید و کاملا رفع خستگی کنید.

لوازم جانبی تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی

تشک بادی صندلی عقب ماشین دارای لوازمی کامل مانند پمپ باد فندکی برای پر و خالی کردن، دو عدد بالش بادی، ساک حمل و نقل، چسب تعمیرات میباشد.

از تشک بادی ماشین میتوانید در خودرو هایی مانند پژو, پراید, ماکسیما, پژو پارس, مگان, هیوندای, لیفان, جک شاسی بلند و سواری, مزدا 3, جنتو, پروتون, سوناتا, آزرا, جنسیس کوپه، سمند, اپل, بنز سواری و شاسی, تویوتا, ماتیز, جک اس 5, دوو, پرشیا, پژو آردی, پژو 206, پژو 405, رانا, تندر 90, سوزوکی ویتارا, پیکاب دو کابین, لندرکروز, پرادو, کمری, اسپورتج, اپتیما, برلیانس, سراتو, بنز, بی ام و, پانامرا, ام جی, آلفارومئو, مازاراتی, میتسوبیشی و غیره ..... استفاده کنید.

دارا بودن پمپ تصفیه شنی آب و یا فیلتری استخر برای تمیز کردن آب استخر و نیز نردبان ورود، درپوش یک تیکه برای پوشش درب استخر و جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل استخر، پایه های فلزی مقاوم در دور استخر برای نگه داشتن وزن آب و بدنه برزنتی استخر، داشتن طرح کاشی در داخل بدنه و طراحی زیبای استخر از مزایا این محصول میباشد.

جنس بدنه استخر پیش ساخته از چند لایه برزنت ضخیم و تار های ابریشمی به صورت تار و پود در لابه لای برزنت برای استحکام بیشتر و نیز چند لایه پی وی سی بر روی برزنت تشکیل شده که در برابر وزن اب و فشار آب و نیز نور مستقیم آفتاب کاملا مقاوم است.

علاقمندان محصولات بادی اینتکس می‌توانند انواع استخر پیش ساخته، تشک بادی صندلی عقب ماشین، تشک بادی، استخر بادی، قایق بادی، تخت بادی، کاناپه بادی، مبل شنی، قلعه بادی، پمپ تصفیه آب استخر شنی، فیلتری و دیگر محصولات بادی اینتکس به سایت شاپ اینتکس مراجعه کرده و تمامی محصولات کاربردی و مفید اینتکس را برای بزرگسالان و کودکان مشاهده کنند. 

شماره های تماس ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۵۰ - ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۴۹ - ۰۹۱۲۸۳۸۳۸۵۰ 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید