سرویس‌های خدمات شارژی در اپلیکیشن بامن24 به روز شد + مزایای و نحوه استفاده از آن‌ها

کدخبر: ۴۶۵۹۸۵
سرویس‌های خرید شارژ یکی از قابلیت‌های پر قدرت در سامانه بامن24 است که در ادامه مزایا استفاده از این سرویس‌ در اپلیکیشن بامن24 را بررسی می‌کنیم و نحوه استفاده از آن‌ را به شما آموزش خواهیم داد.
سرویس‌های خدمات شارژی در اپلیکیشن بامن24 به روز شد + مزایای و نحوه استفاده از آن‌ها

یکی از مشکلاتی که همیشه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری با اپراتورهای تلفن همراه‌شان دارند، شارژکردن این خطوط و خریدن اینترنت سیم‌کارت‌شان است. بسیار پیش می‌آید که مشترکین سیم‌کارت ایرانسل، همراه اول، رایتل و... می‌خواهند که از خط تلفن‌شان استفاه کنند و با کسی تماس بگیرند، پیام دهند و یا فایلی را اینترنتی برای فرد دیگری بفرستند، اما متوجه می‌شوند که شارژشان تمام شده و باید برای حل مشکلشان به هر طریقی برای خود شارژ سیم کارت اعتباری پیدا کنند.

 احتمالا یکی از سریع‌ترین و دم دست‌ترین راه‌حل‌ها برای خرید شارژ مراجعه به نزدیک‌ترین مغازه است اما اگر شما در نقطه‌ای قرار داشته باشید ک دسترسی به یک مغازه برایتان دشوار باشد، حتما به دنبال خرید شارژ آنلاین خواهید بود، خریدی امن که در وقت شما نیز صرفه‌جویی کند و لازمه آن صرفا یک اتصال فعال به اینترنت و داشتن اطلاعات کارت بانکی‌تان باشد پس ما به شما سامانه بامن24 را معرفی می‌کنیم.

معرفی سوپر اپلیکیشن بامن24

ما در این مقاله قصد داریم که سرویس‌های خدمات شارژ در سامانه بامن24 را به شما معرفی و آموزش دهیم. ما با اطمینان به شما می‌گوییم که بهترین روش در خرید شارژ، استفاده از اپلیکیشن بامن24 است که شما می‌توانید برای شارژ از بسته‌های متفاوت و شگفت انگیز این سامانه برای تمامی اپراتورهای دلخواهتان استفاده کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن به آسانی و با حفط امنیت خود کارهایتان را انجام دهید.

بامن

این سوپر اپلیکیشن در گروه اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های پرداخت و امور مالی و بانکی قرار می‌گیرد و یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های خرید شارژ و پرداخت قبض در ایران به شمار می‌آید شما با این برنامه به راحتی می‌توانید به خدمات زیادی دسترسی داشته باشید و کارهای روزانه خود را پیش ببرید و حتی از برترین پیشنهاد‌های اپراتور سیمکارت خودتان به صورت کاملا رایگان، مطلع شوید.

البته لازم به ذکر است که بگوییم این سامانه علاوه بر خرید شارژ قابلیت‌های کاربردی دیگری نیز دارد که ما بخشی از آن را برای شما نام می‌بریم:

  • خرید شارژ 

  • خرید بسته اینترنتی همراه اول، ایرانسل و رایتل

  • پرداخت تمامی قبوض موبایل و تلفن ثابت به صورت گروهی و تکی

  • قبض آب

  • قبض برق

  • قبض گاز

  • گزارش خریدهای قبلی و جزئیات آن‌ها

  • گزارشات مالیات بر ارزش افزوده برای حسابداری‌ها

  • گزارشات و جزئیت تمامی قبوض

  • دسته بندی قبوض 

  • پرداخت خلافی خودرو و موتور سیکلت

و...

لطفا توجه داشته باشید که تمامی این خدمات به صورت کاملا رایگان صورت می‌گیرد و شما برای انجام این امور مجبور به پرداخت هیچ مبلغی نیستید! شما می‌توانید برنامه بامن24 را از کافه بازار و گوگل پلی به راحتی دانلود کنید.

مزایای شگفت‌انگیز سرویس خرید شارژ در سامانه بامن24

همانطور که گفتیم یکی از برترین ویژگی‌های اپلیکشن بامن24 خرید شارژ سیم‌کارت به صورت نامحدود است و شما می‌توانید به صورت مستقیم سیم‌کارت خودتان را شارژ نمایید.

لازم است که توجه نمایید امکانات شارژ در سامانه بامن24 فقط به خرید شارژ عادی متوقف نمی‌شود و شما می‌توانید از امکانات بسته‌های شگفت انگیز و جشنواره‌های سامانه بامن24 نیز استفاده کنید و حتی با استفاده از جشنواره‌های همیشگی بامن24 بین 25 درصد تا 35 درصد شارژ هدیه دریافت کنید، به طور مثال:

  • امکان خرید شارژ عادی و شگفت انگیز ایرانسل

  • امکان خرید شارژ عادی، بانوان و جوانان همراه اول

  • امکان خرید شارژ عادی و شورانگیز رایتل

  • امکان خرید بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل

  • امکان مشاهده گزارش تراکنش ها

شما با استفاده از سرویس خرید شارژ مستقیم بامن24 با طی کردن تنها چند گام ساده و در عرض کمترین زمان ممکن می‌توانید برای سیمکارت همه اپراتورهای داخلی خود و دوستان و خانوادتان شارژ بخرید.

*در ضمن لازم به ذکر است که برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن لازم نیست که حتما سیم‌کارت به نام خودتان باشد و می‌توانید از سیم‌کارت‌ها و گوشی‌های دیگران نیز استفاده کنید.

شارژ عادی

به جای یک شارژ عادی، شارژ شگفت انگیز با هدیه‌های 35 درصدی بخر!

شما می‌توانید با استفاده از جشنواره‌های اپلیکیشن بامن24 برای خودتان شارژ شگفت انگیز دریافت کنید و مبلغ بیشتری را نسبت به مبلغ شارژتان بگیرید البته باید توجه داشته باشید که باید این شارژ را در مدت‌های معینی به اتمام برسانید چرا که بعد از این مدت اعتبار شارژ شما به پایان می‌رسد.

این خدمات به چند دسته متفاوت تقسیم بندی می‌شود که ما نحوه دریافت این شارژهای شگفت انگیز را به شما یاد خواهیم داد. جهت سهولت در کار شما و جلوگیری از اتلاف وقت، ما یک روش کلی را برای خرید شارژ شگفت‌انگیز از اپلیکشن بامن24 به شما معرفی می‌کنیم.

*شما می‌توانید تصویر تمام مراحل را در پایان توضیحات مشاهده کنید.

خرید شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل در برنامه بامن24

1. برای ورود به اپلیکیشن بامن24 شما باید برنامه بامن24 را روی گوشی خودتان نصب کنید. شما برای دانلود این برنامه می‌توانید به کافه بازار یا گوگل پلی مراجعه کنید و بعد از دانلود هم کافی است که فقط برنامه را نصب کنید و وارد برنامه بشوید.

2. بعد از این که این برنامه را نصب کردید و وارد برنامه شدید، باید روی گزینه ورود بالای صفحه کلیک کنید.

3. حال شما باید داخل صفحه جدید شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس کدی که برای شما ارسال شده را نیز بنویسید.

4. با ثبت‌نام در سامانه بامن24 شما می‌توانید از تمام قابلیت‌های اپ به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

5. بعد از طی کردن این مراحل برای شما کیف پولتان نیز فعال می‌شود، که شما می‌توانید هم با شارژ کیف پولتان و هم بصورت خودکار در هنگام خرید مبلغ خریدتان را پرداخت کنید.

6. حال شما می‌توانید از امکانات داخل اپلیکیشن گزینه مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

به طور مثال، ما گزینه شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل رو انتخاب می‌کنیم که همراه با شارژ اصلی خود 25 درصد شارژ رایگان نیز دریافت کنیم.

7. حال کافی است که شما شماره موبایل خودتان را وارد کنید و از بین گزینه‌‌های موجود مورد دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه پرداخت کلیک کنید.

8. اکنون شما برای پرداخت دو راه دارید که می‌توانید از بین گزینه‌های پرداخت از کیف پول و پرداخت از درگاه بانکی انتخاب کنید که ما به طور مثال وارد قسمت پرداخت از درگاه بانکی می‌شویم.

*توجه داشته باشید که مبالغی که نوشته شده به تومان است و بسیاری از بانک‌ها مبالغی زیر 1000 تومان و یا حتی زیر 10 تومان را سرویس دهی نمی‌کنند و اگر در هنگام خرید شارژ با پیغام خطا مواجه شدید، مشکل از طرف بانک است و ربطی به اپلیکشن بامن24 ندارد. برای رفع چنین مشکلی می‌توانید از شارژ کیف پول بامن24 خود استفاده کنید.

9. پس از پر کردن اطلاعات روی صفحه بانک باید روی گزینه تکمیل فرایند خرید کلیک کنید.

10. حال سیم کارت شما با موفقیت شارژ شده است!

 همان طور که دیدید محیط کاربری این نرم‌افزار بسیار ساده است و شما می‌توانید تمام نیازهای روزمره خود را از این طریق برطرف کنید.

پرداخت قبوض

سخن آخر...

استفاده از روش‌های پرداخت قبوض و خرید شارژ به صورت آنلاین تاثیر مستقیمی در کاهش مصرف انرژی و بهبود مسائل زیست محیطی دارد و باعث بوجود آمدن هوایی پاک تر برای زیستن انسان‌ها می‌شود، در کنار همه‌ی این‌ها نیز استفاده از این اپلیکیشن‌ها تاثیر چشمگیری در صرفه جویی در زمان نیز دارد بنابراین به جرئت می‌توان گفت که اپلیکیشن بامن24 نقش بسیار مهمی را در حفاظت از دو گنجینه بشر یعنی زمان و مکان را بر عهده دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید