تاثیر ارزهای دیجیتال بر عملکرد تجارت بین الملل

کدخبر: ۴۷۲۴۳۰
ممکن است این روزها عنوان بلاک چین را زیاد شنیده باشید. آیا می‌دانید بلاکچین چیست و چگونه کار می‌کند؟ با ما همراه باشید تا این فناوری انقلابی را از زبان دکتر سجاد باباملکی، یکی از پیشگامان فعال در عرصه بلاکچین و ارزهای دیجیتال، برایتان شرح دهیم
تاثیر ارزهای دیجیتال بر عملکرد تجارت بین الملل

دکتر سجاد باباملکی؛ پیشگام در عرصه خلق راهکارهای نوین تجارت بر پایه B2B و B2Cو همچنین بلاکچین و ارزهای دیجیتال

دکتر باباملکی که در انگلستان کمپانی استارتاپ بیاندمگاسافت را تاسیس کرده است، قصد دارد کیفیت ارائه خدمات اینترنتی را در سطح بین المللی از طریق طراحی چند اپلیکیشن با برند BM ارتقاء دهد.

دکتر سجاد باباملکی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و موفق به اخذ دکترای این رشته در شاخه بازاریابی شده است. با بررسی سوابق و کارنامه کاری دکتر باباملکی فعالیت‌های متفاوتی در زمینه‌های اقتصادی به چشم می‌خورد. یکی از پررنگ‌ترین این فعالیت‌ها، فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و بلاکچین است.

مفهوم بلاکچین پس از پیدایش بیت کوین به وجود آمد. افراد فعال در عرصه ارزهای دیجیتال می‌توانند از این سیستم ثبت و اطلاعات گزارش برای ذخیره دارایی‌های خود استفاده کنند.

در کنار فعالیت‌های موفقیت آمیز دکتر باباملکی در عرصه ارزهای دیجیتال، می‌توان به تلاش‌های شبانه روزی وی برای راه اندازی یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های بین المللی نیز اشاره کرد. سجاد باباملکی سعی دارد راهکاری نوین برای تجارت بر پایه B2B و B2C خلق کند و بستری که برای ارائه این راهکار در حال راه اندازی آن است، اپلیکیشنی است که در کمپانی Beyond megasoft در حال طراحی و برنامه ریزی است. جمعی از بهترین برنامه نویسان و افراد متخصص از سرتاسر دنیا در این کمپانی گرد هم آمده‌اند تا محصول کاربردی این استارتاپ با موفقیت به مارکت ارائه شود.

تاثیر ارزهای دیجیتال بر عملکرد تجارت بین الملل

یکی از نوین‌ترین گزینه‌های سرمایه گذاری در حال حاضر، ارزهای دیجیتال هستند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال مسیر جدیدی را به منظور تغییر ماهیت دارایی‌ها و توسعه تجارت بین الملل به روی افراد فعال در این عرصه گشوده است. از آنجایی که این فناوری مالی جزو عرصه‌های نوظهور است و فعالیت در این زمینه به دانش و تخصص بالایی نیاز دارد، به همه افرادی که علاقه‌مند به کسب درآمد از این بازار هستند توصیه می‌شود بدون آموزش و دریافت مشاوره از افراد متخصص و باتجربه این اقدام را انجام ندهند.

دکتر  باباملکی را با سال‌ها سابقه در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاکچین، امروز به عنوان یک فرد فعال و پیشگام در حوزه ارزهای دیجیتال می‌شناسند. حضور یک راهنمای متخصص می‌تواند مانع از متضرر شدن عموم افراد ضمن ورود آن‌ها به این بازار مالی و تجارت بین الملل شود.

باباملکی2

افزایش سهم بازار تجارت‌های B2B و B2C با اپلیکیشن Best market

آیا می‌دانستید در سال جاری تجارت الکترونیک B2B در ایالات متحده حدود 1.13 تریلیون دلار رشد کرده است؟ این درحالی‌ست که این رقم در سال 2015 چیزی حدود 780 میلیارد دلار بوده است. بررسی همین آمار به خوبی نشان می‌دهد که بستر الکترونیک بستری فوق‌العاده ایدئال برای افزایش سهم بازار و مشتریان است.

برای انجام بازایابی B2B یا B2C ممکن است شبکه‌های اجتماعی زیادی را بشناسید. اما امکان استفاده از این بسترها برای تمامی تجارت‌ها و یا در همه جای دنیا وجود ندارد. به همین خاطر دکتر سجاد باباملکی پایه‌های طراحی اپلیکیشنی را طرح ریزی کرده است که بیزینس‌ها در بیش از 150 کشور دنیا با زبان و ملیت‌های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

یکی از بزرگ‌ترین معایب بسترهای حال حاضر که می‌توان بازاریابی B2B یا B2C را از طریق آن‌ها انجام داد این است که ماهیت و کارکرد مخاطبین آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. به همین خاطر ممکن است با ماهیتی که دارد، برای حضور یک بیزینس اصلا مناسب نباشد. این موضوع بسیار مهم در طراحی اپلیکیشن Best Market از سوی دکتر سجاد باباملکی به در نظر گرفته شده است. بیزینس شما با هر ماهیتی که دارد می‌تواند در این بستر حضور پیدا کرده و سهم بازار و مشتریان هدف خود را افزایش دهد.

بابا ملکی

جلب اعتماد کاربران؛ بزرگ‌ترین هدف کمپانی Beyond megasoft

یکی از اهداف بزرگی که دکتر باباملکی و هم‌تیمی های وی در جریان راه اندازی این استارتاپ دنبال می‌کنند، تلاش در جهت جلب اعتماد هر چه بیشتر بیزینس‌من‌ها برای حضور در این اپلیکیشن است. طبق پیش بینی‌هایی که صورت گرفته است این سوپراپ در ماه اول ورودش به مارکت می‌تواند 500 میلیون کاربر فعال جذب کند که این رقم در ماه‌های آینده به 1 میلیارد نفر نیز خواهد رسید.

در حال حاضر چه بستر الکترونیکی را می‌شناسید که بازاریابی B2B یا B2C در آن در حال انجام است و توانسته است اعتماد کاربران خود را به خوبی جلب کند؟ به احتمال زیاد اولین گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد لینکدین باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید