آیا امکان اجاره ماشین بدون چک و سند وجود دارد؟

کدخبر: ۴۹۰۱۲۹
رنت خودرو، یکی از پرطرفدارترین کارها در دنیای امروز است.
آیا امکان اجاره ماشین بدون چک و سند وجود دارد؟

 برای اجاره خودرو، مدارک و شرایطی مورد نیاز است؛ اما شما میتوانید بدون چک وسند خودرو اجاره کنید.

آیا امکان اجاره ماشین بدون چک و سند وجود دارد؟ این متداول ترین سوال در میان اجاره کنندگان خودرو است. در شرکت سعادت رنت، شما می توانید به راحتی بدون هیچ نگرانی خودرو کرایه کرده و تمامی کارهای شخصی و روزمره خود را در زمان مشخص شده انجام دهید. در ادامه می خواهیم چگونگی رنت اتومبیل بدون چک و سند را بررسی کنیم.

اجاره ماشین بدون مدرک

برای رنت خودرو در سعادت رنت، شما نیازمند مدارک و شرایط هستید.

  1. داشتن حداقل سن 20 سال

  2. گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

  3. کارت ملی

  4. گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو

  5. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

شرایط رنت خودرو برای افراد مقیم ایران و خارج از ایران متفاوت است. اگر مقیم خارج از ایران هستید، برای کرایه ماشین نیازمند شرایط زیر می باشد:

  • داشتن حداقل سن 20 سال

  • کپی گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

  • عکس کارت شناسایی معتبر

  • عکس از پاسپورت

  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری

اگر نمیتوانید برای کرایه ماشین، چک و سند تهیه کنید، می توانید با سقته، خودرو موردنظر خود را رنت کنید.

اجاره خودرو بدون چک وسند

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شرکت اجاره خودرو سعادت رنت، به دلیل درخواست بالای مشتریان، در نظر گرفته است تا خودرو موردعلاقه ی شمارا بدونذ چک و سند به شما، کرایه دهد.

اجاره ماشین بدون چک و سند، یکی از بهترین خدمات سعادت رنت می باشد. به طور مثال، برای اجاره لندکروز، شما نیازمند یک سفته به قیمت خودرو لندکروز می باشید. پس از آن به راحتی می توانید این خودرو لوکس غول پیکر را رنت کرده و از رانندگی با آن لذت ببرید.

شرایط کرایه ماشین بدون چک

شما می توانید برای کرایه ماشین بدون چک در سعادت رنت، اقدام کنید. شما می توانید با توجه به ارزش خودرو مدنظر خود، به جای چک، سفته گذاشته و از رانندگی با ماشین محبوب خود، لذت ببرید.

اگر مقیم ایران باشید، می توانید برای رنت ماشین، به قیمت خودرو، سفته ارائه دهید و اگر مقیم خارج از ایران می باشید، تنها کپی پاسپورت و بلیط هواپیما لازم است.

این شرایط باعث شد تا افراد زیادی بتوانند از شرکت سعادت رنت به راحتی خودرو موردعلاقه خود را با راننده و بدون راننده اجاره کنند.

رنت ماشین بدون سند

اگر مدرک شغلی معتبری داشته باشید، می توانید به راحتی بدون نیاز به سند، خودرو کرایه کنید. گواهی شغلی مانند فیش حقوقی، جواز کسب، اجاره نامه مغازه و دیگر مدارک شغلی که از نظر شرکت معتبر هستند، می توانند به راحتی کار شمارا جلو بی اندازد.

اگر کارمند دولت هستید، می توانید به راحتی با ارائه فیش حقوقی ماشین اجاره کنید. اجاره ماشین عروس، رنت خودروهای لوکس و اقتصادی، کرایه ون، از دیگر مزایای شرکت اجاره خودرو سعادت رنت می باشد.

پس به خاطر داشته باشید، با پرداخت دیپوزیت و ارائه مدارک دیگر، به راحتی خودرو اجاره کنید و همراه با راننده و یا بدون راننده، از خودرو خود لذت ببرید.

اجاره اتومبیل می تواند، گزینه بسیار مناسبی برای صرفه جویی در زمان و هزینه های شما باشد. پس دیگر نگران مدارک و شرایط رنت خودرو در این شرکت نباشید و به راحتی خودرو خود را رنت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید