نرم افزار مالی رایگان؛ شمارش معکوس برای از دست دادن دارایی‌ها

کدخبر: ۴۹۲۰۲۷
اگر از نرم افزار حسابداری استفاده نمی‌کنید، همین حالا به ورشکستگی سلام دهید!
نرم افزار مالی رایگان؛ شمارش معکوس برای از دست دادن دارایی‌ها

داشتن نرم افزار حسابداری نقش بسیار مؤثری در مدیریت مالی کسب و کار شما دارد. وسعت استفاده از نرم افزار حسابداری با افزایش تورم و رقابت گسترده در بازار کار افزایش چشمگیری داشته است. استفاده از نرم افزارهای مالی مزایای بسیاری به همراه دارد. نرم افزار مالی رایگان از جمله نرم افزارهای حسابداری است که برای انجام امور حسابداری و مدیریت مالی کسب و کار خود باید از آن استفاده کنید.

استفاده از نرم افزار مالی رایگان مزایا و معایب بسیاری به همراه دارد. اگر قصد تهیه نرم افزار مالی رایگان برای کسب و کارتان را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله به صورت کامل به بررسی نرم افزارهای مالی رایگان، معایب استفاده از آن و معرفی بهترین نرم افزار حسابداری کسب و کارها خواهیم پرداخت.

نرم افزار مالی رایگان چیست؟

استفاده از خدمات رایگان برای اکثر ما بسیار کار لذتبخش و شیرینی خواهد بود. اما ضرب‌المثل قدیمی هر چقدر پول بدهی همان قدر آش می‌خوری را همیشه آویزه گوش خود نگه دارید. نرم افزار حسابداری رایگان اطلاعات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما معمولاً این نرم افزارها پس از تاریخی مشخص از دسترس خارج شده و برای استفاده مجدد از آن‌ها باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. معمولاً نرم افزارهای حسابداری رایگان با تبلیغات بسیاری همراه هستند و پخش این تبلیغات در حین انجام کار با این نرم افزار بسیار آزاردهنده خواهد بود. در ادامه شما را با معایب نرم افزار مالی رایگان بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

معایب استفاده از نرم افزارهای حسابداری رایگان

استفاده از نرم افزارهای حسابداری رایگان و خدماتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، معمولاً با استانداردهای حسابداری مغایرت بسیاری دارد. اگر یک شرکت شناخته شده بخشی از خدمات خود مانند آموزش یا پشتیبانی را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار دهد، این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان آن خواهد شد و نتایج بسیار مثبتی به دنبال خواهد داشت. اما در اختیار قرار دادن صفر تا صد یک نرم افزار مالی به صورت رایگان و استفاده از آن معایب بسیاری به همراه دارد. از مهم‌ترین معایب استفاده از این نرم افزارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• تبلیغات گسترده و آزار دهنده

• دسترسی آسان به کلیه اطلاعات کامپیوتر یا موبایل

• کمبود امکانات کافی در نرم افزار

• عدم پشتیبانی و آموزش اصولی در مراحل مختلف استفاده از نرم افزار

• از دست رفتن ناگهانی اطلاعات مالی شرکت

  نرم افزار مالی

چه نرم افزاری را جایگزین نرم افزارهای مالی رایگان کسب و کارمان کنیم؟

با توجه به معایب نرم افزار حسابداری رایگان برای کسب و کارها، پیشنهاد می‌کنیم از همان ابتدا یک نرم افزار حسابداری اختصاصی و پیشرفته برای مدیریت امور مالی کسب و کار خود انتخاب کنید. نرم افزارهای حسابداری بسیاری در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و هزینه موردنظرتان، خریداری کنید. نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم از جمله نرم افزارهای پرفروش و پیشرفته بازار است. 

سپیدار سیستم آسیا با طراحی منحصربه‌فردی که دارد، انتخابی بسیار ایده آل برای نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار حسابداری شرکت و مؤسسه‌های خدماتی خواهد بود. شرکت سپیدار سیستم با ارائه ویدئوهای آموزشی، پادکست‌های جامع و مقالات آموزشی متنوع به صورت رایگان، نقش بسیار تأثیرگذاری در آموزش صحیح مدیریت امور کسب و کارها ایفا کرده است. در ادامه به برخی از مزایا و ویژگی‌های کاربردی استفاده از این نرم افزار خواهیم پرداخت.

چرا نرم افزاری حسابداری سپیدار را انتخاب کنیم؟

همانطور که مطالعه کردید نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم با طراحی ویژه و بسته‌های خدماتی متنوع، بهترین انتخاب برای مدیریت امور مالی کسب و کارهای مختلف است. آموزش جامع و فوق العاده این نرم افزار در کنار پشتیبانی قوی آن یکی از مهمترین دلایل انتخاب نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم توسط کسب و کارهای مختلف است.

سپیدار سیستم آسیا با داشتن ۶۷ هزار مشتری فعال و ۲۵۰ نمایندگی فروش در سرتاسر کشور به عنوان بهترین نرم افزارهای حسابداری از سمت مشتریان انتخاب شده است. این نرم افزار فوق‌العاده با کاربری بسیار راحتی که دارد کلیه نیازهای یک کسب و کار را در زمینه انجام امور مالی پاسخ می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

o کاربری آسان و گرافیک مناسب برای استفاده و کارکرد سریع پرسنل

o قابلیت شخصی سازی نرم افزار حسابداری سپیدار بر اساس نیازهای سازمان و تعداد کاربران

o قابلیت به روز رسانی نرم افزار

o پشتیبانی باکیفیت

o آموزش جامع و کامل کار با نرم افزار

o امنیت بالای نرم افزار و مقاوم بودن آن در برابر هک شدن

o قابلیت گزارش گیری ماهانه و سالانه امکان تعیین سطوح دسترسی مختلف

نرم افزار حسابداری

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار، ایده آل برای کسب و کارهای مختلف

در این مقاله با بررسی معایب استفاده از نرم افزار مالی رایگان، شما را با بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای مختلف آشنا کردیم. همانطور که گفته شد، نرم افزار سپیدار با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد به یکی از انتخاب‌های اصلی کسب و کارهای مختلف در بازار نرم افزارهای حسابداری تبدیل شده است. این نرم افزار با داشتن برنامه آموزشی جامع و کاربردی در کنار پشتیبانی منحصر به فردی که دارد انتخابی بی‌نظیر برای کسب و کارهای مختلف در ایران است.

شرکت سپیدار سیستم فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و در این مدت کوتاه توانسته به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم افزار حسابداری در ایران تبدیل شود. اگر قصد تهیه و استفاده از نرم افزارهای مالی سپیدار سیستم را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت سپیدار سیستم مراجعه کرده یا با شماره 02181022000 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سؤالات شما عزیزان هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید