راهنمای خرید از سایت ترندیول ترکیه و تحویل در ایران

کدخبر: ۴۹۳۳۶۴
سایت ترندیول یکی از معروف‌ترین بوتیک‌های آنلاین کشور ترکیه می‌باشد.
راهنمای خرید از سایت ترندیول ترکیه و تحویل در ایران

 وجود بهترین برند‌های پوشاک دنیا در این وبسایت، باعث شده تا از محبوبیت فراوانی برخوردار شود. این وبسایت شهرت جهانی دارد، و در آن می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه و لوازم اکسسوری را به صورت آنلاین خریداری کنید. خرید از ترندیول در خود کشور ترکیه بسیار رایج و محبوب می‌باشد.

همانطور که اشاره کردیم محبوبیت این وبسایت به خاطر وجود برند‌های معروف دنیا در آن است. شما در ترندیول به بیش از ۱۰۰ برند که در زمینه پوشاک فعالیت می‌کنند، دسترسی دارید. علاوه بر این که در سایت ترندیول به جدیدترین مدل‌های پوشاک جهان دسترسی خواهید داشت، می‌توانید از حراجی‌های آن نیز استفاده کنید. وب سایت trendyol هر چند وقت یکبار محصولات خود را حراج کرده و با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌کند. تخفیفی که در حراجی‌ها اعمال می‌شود، گاهی تا ۵۰ درصد می‌باشد.

در این مطلب به طور خلاصه به معرفی و نحوه خرید از ترندیول خواهیم پرداخت. تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لذت خرید از ترندیول

کشور ترکیه یکی از تولیدکنندگان بزرگ پوشاک در سطح جهان است. همه ما می‌دانیم که پوشاک ترکیه‌ای، علاوه بر کیفیت خوب، مدل‌های بسیار زیبا و بروزی را شامل می‌شود. سایت ترندیول حدود ده سال پیش با هدف آسان‌تر کردن خرید پوشاک در کشور ترکیه، فعالیت خود را آغاز کرد. به مرور زمان این وب سایت در این کشور بسیار محبوب شد. در حال حاضر علاوه بر خود ترکیه، کشور‌های منطقه نیز به طور گسترده از این فروشگاه آنلاین، کالا‌های خود را خریداری می‌کنند.

زمانی که وارد وب سایت ترندیول می‌شوید، گویی به یک مرکز خرید بزرگ وارد شده‌اید، که در آن می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید پیدا کنید! تنوع زیاد محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی، نیاز‌ها و سلیقه هر کاربری را برطرف می‌کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سایت ترندیول، تنها پوشاک عرضه نمی‌کند. شما هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی ترندیول می‌توانید به طیف وسیعی از محصولاتی مانند لوازم آرایشی، بهداشتی، گجت، اکسسوری و غیره نیز دسترسی داشته باشید. به طور کلی هر آنچه که به صنعت مد و زیبایی مربوط می‌شود، در سایت ترندیول قابل خرید است.

شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توانید از سایت ترندیول خرید کنید! متأسفانه خرید از ترندیول تنها با کارت بانکی کشور ترکیه امکان‌پذیر است. اگر بخواهید به طور مستقیم خرید خود را انجام دهید، باید در یکی از بانک‌های کشور ترکیه حساب داشته باشید.

با این حال امکان خرید از trendyol در ایران، از طریق شرکت بازرگانی IRdelivery امکانپذیر است. شرکت بازرگانی IRdelivery این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی کالا‌های خود را از سایت ترندیول انتخاب کرده، و آن‌ را درب منزل در ایران تحویل بگیرید. کلیه مراحل خرید، انتقال کالا و تحویل توسط شرکت بازرگانی IRdelivery انجام می‌شود.

خرید از ترندیول و تحویل در ایران

نحوه انتخاب و خرید از ترندیول

زمانی که وارد وب سایت ترندیول می‌شوید، به دو صورت می‌توانید محصولات مورد نظر خود را پیدا کنید.

روش اول این است که بر اساس جنسیت خود، وارد بخش پوشاک مردانه، زنانه و کودکان شوید. در این حالت کلیه محصولات مرتبط با شما نمایش داده خواهد شد. از طریق زیر مجموعه‌هایی که در دسترس شما قرار می‌گیرد، می‌توانید انواع لباس مجلسی، اسپرت، کفش، کت و شلوار، پیراهن ن و غیره را مشاهده و انتخاب کنید.

اگر هنگام خرید از ترندیول برند خاصی را مد نظر ندارید، پیشنهاد می‌شود از این روش به جستجو بپردازید.

در روش دوم می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را بر اساس برند تولیدی آن انتخاب کنید. در وب سایت ترندیول هر برند دارای یک غرفه و فروشگاه مجزا می‌باشد! شما می‌توانید وارد غرفه برند مورد نظر خود شده، و به جستجوی محصولات آن بپردازید.

همانطور که مشاهده می‌کنید بازدید از این وب سایت مانند گشت و‌گذار در یک مرکز تجاری می‌باشد. شما در عرض چند دقیقه می‌توانید محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید. خرید اینترنتی از ترندیول به شما این امکان را می‌دهد تا با مد روز همراه شوید، و بتوانید از جدیدترین تولیدات صنعت مد استفاده کنید.

واسطه خرید از ترندیول ترکیه

مراحل خرید از ترندیول

مانند هر فروشگاه اینترنتی دیگر، خرید از ترندیول نیز دارای نکاتی می‌باشد. وقتی وارد وبسایت ترندیول می‌شوید، زبان سایت ترکی است. خوشبختانه این وبسایت از زبان انگلیسی نیز پشتیبانی می‌کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم تنها کسانی می‌توانند به صورت مستقیم از این وب سایت خرید کنند که کارت بانکی کشور ترکیه را داشته باشد. به همین دلیل بهترین گزینه استفاده از خدمات شرکت بازرگانی IRdelivery برای خرید از ترندیول است.

مراحل خرید این گونه است که شما در وبسایت به گشت و‌گذار می‌پردازید، و محصولاتی که تمایل به خرید آن‌ها را دارید انتخاب می‌کنید. سپس لینک صفحه‌ای که کالای شما در آن قرار دارد را کپی کرده، و برای شرکت بازرگانی IRdelivery ارسال می‌کنید. هزینه تحویل کالا برای شما محاسبه می‌شود، و در صورت تمایل مراحل خرید و تحویل آن در ایران برای شما انجام می‌شود.

اما اگر به هر دلیلی تمایل دارید که خود به صورت مستقیم از سایت ترندیول خرید کنید، لازم است به چند نکته توجه کنید.

هر غرفه در وب سایت ترندیول در یک ساعت مشخص فعالیت می‌کند. مانند فروشگاه‌های فیزیکی، هر غرفه در یک ساعت مشخص باز شده، و پس از چند ساعت فعالیت تعطیل می‌شود. وقتی وارد فروشگاهی می‌شوید می‌توانید در قسمت بالا سمت راست، ساعت کاری فروشگاه را مشاهده کنید.

اگر در لحظه‌ای که فروشگاه تعطیل می‌شود در حال خرید باشید، صفحه خرید شما به صورت خودکار بسته خواهد شد. زمانی که غرفه تعطیل می‌شود، دیگر امکان خرید از آن را تا باز شدن مجدد ندارد.

اگر کالایی را پیدا کردید که قصد خریدش را دارید در همان فروشگاه، عملیات خرید را انجام دهید، و سپس به گشت و‌گزار مجدد در ساعت بپردازید. در غیر این صورت ممکن است زمانی که شما در حال مشاهده کالا‌های دیگر فروشگاه‌ها هستید، فروشگاه مورد نظر شما تعطیل شود.

همچنین اگر کالای انتخابی شما توسط شخص دیگری خریداری شود، دیگر امکان خرید شما برای آن محصول وجود ندارد، و باید منتظر شوید تا دوباره در فروشگاه موجود شود.

چگونه خرید خود را در ایران تحویل بگیرم؟

زمانی که به فروشگاه اینترنتی ترندیول مراجعه می‌کنید و قصد خرید پوشاک مورد نظر خود را دارید، خواهید دید که مشخصات هر کالا در صفحه مخصوص آن ثبت شده است. شما در این صفحه علاوه بر اینکه می‌توانید تصاویر کالای خود را مشاهده کنید، اطلاعات مختلفی مانند جنس، برند، قیمت و تاریخ تحویل آن را خواهید دید.

زمان تحویل کالای شما نیز، در صفحه همان محصول ثبت شده است. با تکمیل خرید خود می‌توانید در تاریخ مشخص شده آن را دریافت کنید. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر دو محصول متفاوت را در سایت خریداری کنید، هر کدام در تاریخ جداگانه به دست شما خواهد رسید. این امر ممکن است هزینه تمام شده خرید اینترنتی شما را افزایش دهد.

یکی از مزایای خرید از ترندیول توسط شرکت بازرگانی IRdelivery ، این است که کلیه خرید‌های شما به صورت یکجا، و در یک تاریخ مشخص به دستتان خواهد رسید. فرقی نمی‌کند که خرید شما به صورت تکی باشد یا عمده، شرکت IRdelivery در سریعترین زمان ممکن، خرید‌ شما را در ایران تحویل می‌دهد.

نکته دیگری که هنگام خرید از ترندیول باید به آن توجه کنید این است که این وب سایت در واقع یک حراجی بزرگ است. لازم است که بعد از انتخاب کالای مورد نظر خود، در سریعترین زمان ممکن نسبت به پرداخت وجه آن، و نهایی کردن خریدتان اقدام کنید. در مواقعی ممکن است است شخص دیگری کالایی که شما انتخاب کردید را خریداری کند. در این حالت اگر موجودی محصول به پایان رسیده باشد، دیگر امکان خرید شما تا شارژ مجدد آن محصول امکان‌پذیر نیست.

آیا خرید از ترندیول به صرفه است؟

وب سایت ترندیول یک فروشگاه اینترنتی محبوب است که ایرانیان می‌توانند از آن خرید کنند. با این حال فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی دیگری نیز وجود دارند که خدمات مشابه ارائه می‌دهند. با این حال هیچ کدام مانند ترندیول به صورت تخصصی در زمینه پوشاک فعالیت نمی‌کند. شما در ترندیول می‌توانید به جدیدترین مد پوشاک و لباس دسترسی داشته باشید.

تعداد محصولات ارائه شده در وبسایت ترندیول از تمام پوشاک موجود در فروشگاه‌ها و مراکز خرید کشور ترکیه بیشتر است! همین امر نشاندهنده این موضوع است که غیر ممکن است لباسی را بخواهید، و در ترندیول پیدا نکنید! شاید برایتان جالب باشد که در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه‌ها و بوتیک‌های بزرگ تهران، پوشاک خود را از سایت ترندیول تهیه می‌کنند!

قطعاً اگر به مد و فشن علاقه‌مند باشید، ما خرید از trendyol را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شاید در نگاه اول هزینه خرید از این فروشگاه زیاد به نظر برسد، اما اگر یک بررسی کوچک کنید، متوجه می‌شوید که محصولات این فروشگاه چندین برابر قیمت در داخل ایران به فروش می‌رسد! به همین دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه می‌تواند برای شما به صرفه باشد.

شرکت بازرگانی IRdelivery تضمین می‌کند که با کمترین و به صرفه‌ترین قیمت، خرید‌های شما را در داخل ایران تحویل دهد. کلیه مراحل پرداخت، حمل و نقل کالا و تحویل توسط شرکت انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید قبل از خرید به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید