طراحی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران، هتل، بیمارستان و ... با فیدار سورن

کدخبر: ۴۹۴۹۷۲
هر اشپزخانه صنعتی از سه بخش اصلی آماده سازی و نگهداری مواد اولیه، طبخ و نگهداری غذا، شستشو و نظافت تقسیم بندی می شود.
طراحی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران، هتل، بیمارستان و ... با فیدار سورن

حتما با آشپزخانه های صنعتی اشنایی دارید و می دانید که در اداره آن از تجهیزات خاصی استفاده می شود؛ تجهیزاتی که دنیای آشپزی را دگرگون ساخته و صنعت رستورانی را به صورت حرفه ای تغییر داده است. اگر قصد راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی را دارید در این بخش با فیدار سورن همراه باشید.

برای راه اندازی آشپزخانه های صنعتی نمی توان بی گدار به آب زد و بدون داشتن اطلاعات و دانش قبلی شروع به کار کرد، طبیعتا بدون برنامه ریزی این پروسه با شکست روبرو خواهد شد. راه اندازی آشپزخانه صنعتی مانند هر شغل و پیشه دیگری دارای الگوهای از پیش تعیین شده ای می باشد که پس از پیروزی و شکست های فراوانی تعیین شده و لازم است که از آن ها پیروی شود.

در حالت کلی می توان گفت هر اشپزخانه صنعتی از سه بخش اصلی آماده سازی و نگهداری مواد اولیه، طبخ و نگهداری غذا، شستشو و نظافت تقسیم بندی می شود. زمانی که برای طراحی و تجهیز یک آشپزخانه اقدام کرده اید؛ پس از تعیین کاریری می بایست تجهیزات آشپزخانه صنعتی را خریداری کند.

از آن جایی که لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار متنوع می باشد و بدون داشتن راهنما نمی توان تجهیزات مورد نیاز را خریداری کرد، می بایست در این مسیر از یک مشاور آشپزخانه صنعتی کمک بگیرید.

جهت دریافت قیمت و مشاوره می توانید با شماره 09122408711 تماس حاصل نمایید

مشاور خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

هر فضایی که یک مکان عمومی محسوب شود نیازمند داشتن یک اشپزخانه صنعتی می باشد. هتل، رستوران، بیمارستان، دانشگاه، فست فود، کافه و ... تنها بخشی از آشپزخانه های بزرگ سراسر کشور می باشند. تمامی این فضاها نیازمند طراحی یک بخش به عنوان آشپزخانه هستند.

هریک از این فضاها متناسب با مقدار پختی که دارند از تجهیزات مختلفی برای طبخ غذا استفاده می کنند. طبیعتا دستگاه هایی که در یک فست فودی استفاده می شود برای آشپزخانه بیمارستان هیچ کاربردی ندارد. در همین راستا بهترین راه حل این است که از یک فرد با تجربه و متخصص در زمینه طراحی و تجهیز آشپزخانه صنعتی استفاده کنید.

با کمک یک مشاور می توانید خریدهای مقرون به صرفه تری انجام دهید و در حوزه کاری خود وسایل کاربردی تری را خریداری کنید. مجموعه فیدار سورن در زمینه مشاوره خرید و تجهیز آشپزخانه صنعتی دارای فعالیت حرفه ای می باشد و برای شروع و ادامه کار می توانید از این مجموعه کمک بخواهید.

طراحی آشپزخانه صنعتی

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود کارکنان یک اشپزخانه با نظم بیشتری کار کنند، دسترسی راحت به تجهیزات می باشد. این موضوع با چیدمان درست یک آشپزخانه صنعتی قابل انجام است. همانطور که برای راحتی هر فرد در خانه چیدمان های مختلفی برای آشپزخانه در نظر گرفته می شود؛ طراحی آشپزخانه صنعتی نیز از این قائده مستثنی نیست و می بایست در طراحی آن نکات لازم را رعایت کرد.

در همین راستا به منظور کاهش شلوغی و ترددهای اضافی باید فضاهای کاری که در بخش پیشین بیان شد به صورت مجزا طراحی شود و هر فرد فضای کافی برای انجام کارهای خود را داشته باشد. این طراحی باید به گونه ای باشد که گردش کار به راحتی صورت پذیرد. ترتیب فرایند آماده سازی و پخت غذا بر روی جانمایی درست تجهیزات تاثیر گذار است که تعیین این ترتیب کاری بر عهده سرآشپز است.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

همانطور که بیان شد در یک آشپزخانه صنعتی روزانه تعداد زیادی غذا در هر وعده باید طبخ شود و به همین دلیل وسایل پخت خانگی جوابگوی این تعداد نخواهد بود در نتیجه می بایست از تجهیزاتی استفاده شود که علاوه بر ظرفیت بیشتر، قدرت و سرعت بالاتری نیز داشته باشند.

بنابراین این تجهیزات می بایست حرفه ای باشند. تجهیزات آشپزخانه های صنعتی عموما از استنلس استیل ساخته می شوند که از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و به راحتی قابل تمیز کردن و ضدعفونی می باشند. شما عزیزان برای دریافت مشاوره خرید این تجهیزات می توانید با مشاورین فیدار سورن در ارتباط باشید.

برای موفقیت در راه اندازی یک اشپزخانه صنعتی در رستوران، هتل، بیمارستان، فست فود، کافی شاپ و ... می بایست از تجهیزات مناسب و ضروری استفاده شود. از آن جایی که این تجهیزات دارای تنوع بسیار زیادی می باشند دسته بندی آن ها کار آسانی نیست. در ادامه به طور مختصر برخی از تجهیزات مورد نیاز هر آشپزخانه صنعتی را برای شما بیان می داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت مجموعه فیدار سورن https://sorenkitchen.com/ مراجعه کنید.

تجهیزات پخت: سنگ بنای هر آشپزخانه حرفه ای تجهیزات پخت محسوب می شود. هنگامی که می خواهید برای این بخش از آشپزخانه صتعتی تجهیزات مورد نظر را انتخاب کنید در نظر داشته باشید که پخت شما به صورت سنتی خواهد بود یا غذای فرنگی قرار است طبخ کنید.

در نتیجه بخشی از لوازم در این بخش تفکیک می شود. یکی از مهم ترین مسائل در مورد خرید تجهیزات اشپزخانه صنعتی قیمت آن می باشد. در این مورد قیمت پایین کیفیت را تضمین نمی کند چرا که شما روزانه قرار است از لوازم خریداری شده استفاده کنید و این استفاده مداوم ممکن است نیازهای شما را براورده نکند در نتیجه در طولانی مدت لازم است لوازم ارزان قیمتی که خریداری کرده اید را مجددا خریداری کنید. برخی از تجهیزات پخت شامل اجاق گاز، گریل، تابه گردان، دیگ، فر صنعتی و ... می باشد که می توانید از فیدار سورن تهیه کنید.

تجهیزات سرمایشی:  از دیگر بخش های اصلی آشپزخانه صنعتی می توان به تجهیزات سرمایشی اشاره داشت. جهت خرید این این تجهیزات حتما می بایست ظرفیا و شکل آن ها را در هنگام انتخاب در نظر داشته باشید. انواع یخچال و فریزرهای صنعتی در مدل های ایستاده و میزکاری، آبسردکن، یخساز، فالوده ساز، بستنی ساز و ... همگی جزو تجهیزات سرمایشی محسوب می شود. بسته به نیاز خود هریک از این دستگاه ها و لوازم را می توانید از مجموعه فیدار سورن سفارش دهید.

تجهیزات آماده سازی مواد غذایی: انواع میز کار استیل در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف با توجه به فضای آشپزخانه برای کارهای بسیاری همچون خرد کردن مواد غذایی، قرار دادن اجاق گاز یا گریل رومیزی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، هتل، رستوران، کافی شاپ، فست فود و .... را می توانید از مجموعه فیدار سورن با کیفیت بالا خریداری کنید. این تجیهزات با برخورداری از بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان قرار داده می شود. فیدار سورن با گستره متنوعی از تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی و بهترین خدمات حین و پس از فروش، امکان بهترین انتخاب را برای شما فراهم می‌کند.

محصولات حرفه‌ای این شرکت با کیفیت مثال زدنی و ماندگاری زیاد سال‌ها در آشپزخانه شما حضور خواهند داشت و شما را از هزینه مجدد بی نیاز می‌کنند. جهت دریافت قیمت و خرید تمامی محصولات فیدار سورن می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید