دکترنکست از قابلیت‌های درخواست انجام آزمایش و چکاپ رونمایی کرد

کدخبر: ۴۹۶۰۶۲
دکترنکست (بسینا) سامانه هوشمند سلامت الکترونیک از قابلیت درخواست «انجام آزمایش» و «چکاپ» خود رونمایی کرد و از بهبود و ارتقا ویژگی «نوبت دهی» خبر داد.
دکترنکست از قابلیت‌های درخواست انجام آزمایش و چکاپ رونمایی کرد

به تازگی قابلیت‌های مهم و کاربردی درخواست انجام آزمایش  (lab test)  و چکاپ (check up) به مجموع خدمات اپلیکیشن هوشمند دکترنکست (بسینا)  اضافه شده است. همچنین با افزایش تعداد پزشکان فعال و تکمیل پروفایل آنها، سرویس نوبت دهی نیز کارآمدتر از پیش پاسخگوی نیاز بیماران برای رزرو وقت معاینه به صورت آنلاین خواهد بود. ‍‍

دکترنکست (بسینا) پیش از این قابلیت‌های دسترسی به پزشکان در حوزه‌های مختلف، دسترسی همیشگی و سریع به نسخه‌های تجویز شده، دسترسی دائم به توضیح و دستور مصرف صوتی و متنی داروها، دسترسی پزشکان به پرونده و اطلاعات پزشکی با اجازه بیمار و .... را برای بیماران فراهم کرده بود. لازم به ذکر است که دکتر نکست پلتفرم سرویس دهنده به پزشکان و بسینا پلتفرم دسترسی بیماران به اطلاعات پزشکی هستند و تمامی اطلاعات دکتر نکست و بسینا در یک بستر و زیرساخت ثبت می‌‌شوند.

آزمایش در منزل (lab test)

در سامانه سلامت الکترونیک دکترنکست (بسینا) می‌توانید با استفاده از قابلیت درخواست انجام آزمایش (lab test) بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه و در محل مورد نظر خود (خانه، محل کار و ....) و در تاریخی که مشخص کردید، آزمایش خود را انجام دهید.  این قابلیت برای کسانی که نسخه دست‌نویس دارند یا آزمایش آنها در سایر پلتفرم‌های سلامت الکترونیک ثبت شده نیز در دسترس و فعال است. جواب آزمایش نیز همراه با تحلیل پزشک و به طور محرمانه به صورت آنلاین برای بیمار ارسال خواهد شد.

چکاپ(check up)

توصیه همیشگی پزشکان انجام چکاپ‌های دوره‌ای و منظم است تا از سلامت بدن خود اطمینان حاصل کنیم. دکترنکست (بسینا)  با اضافه کردن قابلیت check up این مسیر را هموار کرده تا بتوان بدون نیاز به دستور پزشک برای خود یا سایر افراد درخواست چکاپ ثبت کنیم و از وضعیت سلامتی خود مطلع شویم.

در سامانه هوشمند بسینا ۴ بسته چکاپ قابل انتخاب است. این بسته‌ها شامل سلامت بانوان، سلامت آقایان، سلامت سالمندان و سلامت جنسی می‌شود. با ثبت درخواست، متخصصان آزمایشگاهی برای انجام چکاپ و تست‌ به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کنند و بدون اتلاف وقت و در آرامش خاطر چکاپ و آزمایش خود را انجام خواهید داد. قابل ذکر است که محدودیتی برای افراد با شرایط مختلف برای انجام آزمایش وجود ندارد.

شرکت دانش بنیان دکترنکست (بسینا) سامانه هوشمند نسخه و پرونده الکترونیک پزشکی است و با ویژگی‌های منحصر به فردی مانند آموزش حضوری به پزشک و آنلاین به بیمار، هشدار تداخل و کمبود دارو و یکپارچه سازی اطلاعات بیماران، روند تشخیص و درمان بیمار را دقیق‌تر و در مدت زمان کمتری انجام خواهد داد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید