فروشگاه ساز سی فایو | یک فروشگاه ساز فول امکانات

کدخبر: ۴۹۶۲۷۴
وجود سایت برای کسب و کارهای اینترنتی بسیار مهم و حیاتی است.
فروشگاه ساز سی فایو | یک فروشگاه ساز فول امکانات

 اگر شما صاحب کسب و کار هستید یا اخیرا کسب و کاری را راه اندازی کرده‌اید برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید نیاز دارید فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید؛ به این منظور از فروشگاه ساز حرفه‌ای سی فایو کمک بگیرید تا بستر بازاریابی و رشد شما فراهم شود.

زمانی که شما با فروشگاه ساز سی فایو فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید سایت شما آماده ارائه محتوایی است که شما در آن بارگذاری می‌کنید. فروشگاه ساز سی فایو یک پلتفرم برای ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین است و به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا بتوانند با قالب‌های طراحی شده حرفه‌ای، فروشگاه آنلاین خود را بسازند و کسب و کار اینترنتی خود را در مسیر رشد هدایت کنند.

تصویر فروشگاه ساز سی فایو

ساخت فروشگاه حرفه‌ای با امکانات کامل توسط سی فایو

زمانی که تصمیم می‌گیرید یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید این سوال در ذهنتان شکل می‌گیرد که ساخت فروشگاه اینترنتی خود را به چه کسی یا چه مجموعه‌ای بسپارید؟

یک مجموعه کامل و حرفه‌ای با ارائه امکانات کامل، پشتیبانی قوی و تیم حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان به بیشترین درآمد دست یابید.

ساخت فروشگاه اینترنتی توسط سی فایو نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد، تنها کافی است از بین صدها قالب متنوع و بی‌نظیر قالبی که متناسب با کسب و کار شما است را انتخاب کنید و سپس اطلاعات، محتوا، عکس محصولات و غیره را در قالب جای‌گذاری کنید.

استفاده از قالب‌ها و امکانات سی فایو با وجود اینکه بسیار ساده و روان است؛ اما کاملا حرفه‌ای و بی‌نقص است و به شما این امکان را می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

علاوه بر ساخت فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید از قابلیت‌هایی همچون اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios نیز بهره‌مند شوید؛ اینگونه کاربر بدون هیچ دردسر و دغدغه‌ای شما را در تلفن همراه خود دنبال می‌کند؛ همچنین دسترسی به فروشگاه و امکانات آن از طریق اپلیکیشن برای برخی کاربران راحت‌تر است و همین امر موجب می‌شود تا بتوانید رضایت حداکثری طیف گسترده‌ای از مشتریان را کسب کنید.

نکته مهم دیگری که در این حوزه وجود دارد این است که اگر دوست دارید یک سایت کاملا اختصاصی و شخصی سازی شده با امکاناتی انحصاری داشته باشید تیم سی فایو به شما کمک می‌کند و گام به گام مطابق با خواسته‌های شما قدم برمی‌دارد تا آنچه را که در ذهن دارید پیاده سازی شود.

از دیگر قابلیت‌های فروشگاه ساز سی فایو این است که علاوه بر طراحی سایت، شما را قدم به قدم برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل همراهی می‌کند و با ارائه خدماتی همچون بهینه سازی سایت بر اساس الگوریتم‌های گوگل و آنالیز سایت به کمک ابزارهای تحلیل سئو، شما را به صدر نتایج گوگل سوق می‌دهد.

با در نظر گرفتن موارد فوق می‌توانید با خیالی آسوده ساخت فروشگاه اینترنتی خود را به سی فایو بسپارید.

امکانات فروشگاه ساز سی فایو

شاید برای صاحبان کسب و کار این سوال پیش بیاید که فروشگاه ساز سی فایو چه امکاناتی را در اختیارشان قرار می‌دهد تا بتوانند با اعتماد به سی فایو فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند. ساخت سایت برای صاحبان کسب و کار امری حیاتی محسوب می‌شود؛ از این جهت که دنیای امروز به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود. با این وجود باید امکاناتی در اختیار صاحبان کسب و کار داده‌ شود تا با اطمینان کامل فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند.

امکانات ویژه و منحصر به فرد فروشگاه ساز سی فایو:

    • تنها سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین با قابلیت اتصال به سیستم حسابداری شرکت دشت همکاران سیستم 
    • تنها فروشگاه ساز با امکان اتصال به نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم
    • تنها سایت ساز با قابلیت مرکز تماس رایگان 
    • وردپرس بهینه شده
    • پشتیبانی 360 درجه
    • پنل فارسی
    • صفحه ساز ساده
    • سرور و هاست قوی
    • امکان راه‌اندازی تبلیغات ادز روی وب سایت
    • مشاوره کسب و کار
    • بکاپ‌های چند لایه

فروشگاه ساز سی فایو قابلیت نصب درگاه پرداخت آنلاین را فراهم می‌کند تا کاربرانی که از فروشگاه ساز اینترنتی خرید خود را انجام می‌دهند بتوانند به راحتی هزینه خرید خود را پرداخت کنند.

برای صاحبان کسب و کار نیز این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند به هر تعداد افرادی که مد نظر دارند کد تخفیف ارائه دهند؛ همچنین این امکان را فراهم می‌کند تا در فروشگاه اینترنتی کاربران بتوانند محصولات یا خدمات را با یک‌دیگر مقایسه کنند و به راحتی تصمیم بگیرند. 

یکی از امکاناتی که در درست کردن سایت و فروشگاه اینترنتی با سی فایو فراهم می‌شود جستجوی پیشرفته محصول است. با این گزینه کاربران می‌توانند به راحتی در کوتاه‌ترین زمان محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین یکی از بهترین امکاناتی که بهترین سایت سازها در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد ویرایش است.

به این صورت صاحبان کسب و کار می‌توانند در هر زمانی که بخواهند در سایت تغییراتی بدهند. وجود سبد خرید در سایت باعث می‌شود که کاربران بتوانند تمامی خریدهای خود را به صورت یکجا مشاهده کنند. وجود سایت باعث می‌شود که محدودیت جغرافیایی فروش از بین برود و صاحبان کسب و کار بتوانند محصولات و خدمات خود را به هر شهر و کشوری بفروشند.

امکان صدور فاکتور از این جهت بسیار مهم است که فاکتور به عنوان سند خرید عمل می‌کند؛ البته امکان ارسال ایمیل یکی دیگر از امکانات فروشگاه ساز سی فایو است که در هر مرحله از خرید برای کاربران ایمیل ارسال کند. مهم‌ترین امکانی که فروشگاه ساز سی فایو در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد سئو پذیر بودن سایت‌هایی است که فروشگاه ساز سی فایو طراحی و راه اندازی کرده است.

تصویر فرشوگاه ساخته شده با فروشگاه ساز سی فایو

فروشگاه ساز سی فایو چه مزیت‌هایی دارد؟ 

وجود سایت برای کسب و کارهای اینترنتی بسیار مهم و حیاتی است. در این موقعیت اگر برای درست کردن سایت از فروشگاه ساز اینترنتی استفاده کنید مزیت‌هایی را برای شما به همراه دارد که در ادامه به برخی از این مزیت‌ها اشاره می‌کنیم.

اولین مزیتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که کاربران با حذف محدودیت جغرافیایی می‌توانند به سایت دسترسی پیدا کنند.

دومین مزیتی که می‌توانیم اشاره کنیم این است که ظرف مدت کوتاهی می‌توان فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنند و مشکلاتی که ممکن است هنگام راه اندازی سایت به وجود بیاید را به راحتی رفع کنند. در ادامه مزیت‌هایی که می‌توان از آن‌ها نام برد این است که هزینه فروشگاه ساز سی فایو مقرون به صرفه بوده و با هزینه پایین می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

فروشگاه اینترنتی که با فروشگاه ساز سی فایو راه اندازی نموده‌اید بسیار سئو پذیر است و با کمی تلاش و بارگذاری محتوا مناسب به گوگل نشان داده می‌شود. در آخر بدانید به جای اینکه هزینه و وقت خود را صرف طراحی و راه اندازی سایت کنید می‌توانید صرف بازاریابی و تبلیغات کنید.

یکی از مزیت‌های ساخت سایت فروشگاهی با فروشگاه ساز سی فایو این است که صاحبان کسب و کار می‌توانند بدون نیاز به دانش کد نویسی و طراحی سایت، سایت خود را راه اندازی کنند و با گذراندن چند مرحله، سایت فروشگاهی آماده بارگذاری محتوا می‌شود. به این صورت که در ابتدا قالب سایت را انتخاب می‌کنید و سپس تمامی جزئیات از شما خواسته می‌شود و شما نوع سایت، عنوان سایت و .. را انتخاب می‌کنید و بعد از آن سایت شما راه اندازی می‌شود.

خدمات فروشگاه ساز see5

زمانی که شما فروشگاه اینترنتی خود را با فروشگاه ساز سی فایو راه اندازی کنید، سی فایو خدماتی را به شما ارائه می‌دهد. این خدمات شامل 7 روز تست رایگان است تا بتوانید آزمون و خطا کنید و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

بعد از 7 روز شما می‌توانید اشتراک یک ساله خریداری کنید و پس از خرید اشتراک تمامی امکانات گفته شده در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌گیرد. در این 7 روز تست اگر از خدمات و امکانات راضی نبودید و تمایل نداشتید که اشتراکی را تهیه کنید نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.

شاید برایتان سوال باشد که آیا فروشگاه ساز سی فایو از سایت پشتیبانی می‌کند؟ پاسخ این سوال بله است و هر مشکلی که برای سایت پیش بیاید تیم سی فایو به سرعت مشکل پیش آمده را رفع می‌کند.

عکس مرتبط با فروشگاه ساز سی فایو

هدف از فروشگاه ساز سی فایو

هدف از فروشگاه ساز سی فایو این است که صاحبان کسب و کار با مزیت‌های فروشگاه ساز آشنا شوند و بتوانند فروشگاه اینترنتی خود را در کوتاه‌ترین زمان راه اندازی کنند، کسب و کار خود را در بستر اینترنت تجربه کنند و با بازاریابی و تبلیغات درست بتوانند به سوددهی برسند.

  ساخت سایت فروشگاهی می‌تواند پله‌ای برای رشد و گسترش کسب و کار باشد. ساخت فروشگاه اینترنتی باعث می‌شود برند شما بیشتر دیده شود و مشتریان شما در طی مدت کوتاهی افزایش یابد. فقط دقت داشته باشید که داشتن سایت حرفه‌ای می‌تواند به پیشرفت شما در کسب و کار کمک کند و سعی کنید تا حد امکان برای سایت حرفه‌ای از فروشگاه ساز رایگان استفاده نکنید. ساخت سایت اینترنتی با فروشگاه ساز وردپرس به علت این که مزیت‌های فراوانی را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کند، طرفداران زیادی دارد. 

((اگر ثبت سفارش‌تان در سی فایو را از طریق این رپورتاژ انجام دهید، 20 درصد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت.))

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید