دستاوردهای پیشرفت و مدرنیته برای بشر!

کدخبر: ۵۰۵۵۲۳
زندگی مدرن امروز بخاطر مشغله و سرعت سرسام آور پیشرفت در همه زمینه‌ها، بسیاری از چهارچوب و قواعد زندگی بشر را دستخوش تغییر کرده. هیچ کس فکر نمیکرد که روزی: تلفن‌های همراه و تماس های تصویری و صوتی جایگزین صف‌های طولانی باجه‌های تلفن همگانی و مراکز مخابرات شود.
دستاوردهای پیشرفت و مدرنیته برای بشر!

 فست فود و سفارش‌های اینترنتی غذا جایگزین دستپخت خانگی شود

بعضی از مشاغل به سمتی بروند که بدون نیاز به حضور فیزیکی تنها به وسیله لپ تاپ و تلفن همراه، از راه دور قابل انجام دادن باشد. پدیده‌ای تحت عنوان شبکه‌های اجتماعی به وجود آمد که انسان‌های این طرف دنیا را به انسان‌های ناشناس سمت دیگر کره زمین وصل کرد و  در نتیجه سرعت انتقال اخبار در جهان از آماده شدن چای برای  صبحانه بیشتر شد!

و...

در راستای این پیشرفت همه جانبه صنعت حمل و نقل نیز دچار تغییرات بزرگی شد. اتوبوس های مجهز و پیشرفته جایگزین اتوبوس های قدیمی و از رده خارج شده شدند، ون های پیشرفته با امکاناتی نظیر سیستم صوت و تصویر، سرمایش و گرمایش حرفه ای، صندلی های راحت و تخت خواب شود به جای مینی بوس های پر سر و صدا و پر از آلودگی آمدند.

حتی امکانی فراهم شد که مسافران بتوانند با توجه به شرایط و مطابق خواست خودشان از یک روز تا چند ماه ماشین اجاره کنند. از ماشین های لوکس و گران قیمت شخصی گرفته تا ماشین‌های بزرگی همچون اتوبوس و مینی بوس و ون. البته لازم نیست که برای اجاره ماشین حتما مسافر و گردشگر باشید بلکه حتی برای شرکت در جلسات مهم کاری، یا برای جشن‌ مهمی مثل جشن عروسی یا مهمانی های رسمی نیز می‌توانید به سراغ کرایه اتومبیل از چند ساعت تا چند روز در شهر محل سکونت خود بروید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم اجاره ون از تمام ابعاد را مورد بررسی قرار دهیم و به این سوال پاسخ دهیم که:

چرا باید به اجاره و کرایه ون فکر کنیم؟

اجاره ون، یکی از دستاوردهای مدرنیته

شاید اگر ده سال پیش کسی از اجاره ون برای سفر دسته جمعی یا جا به جایی برای تشریفات و  مراسم صحبت می‌کرد مردم تصور ناملموسی از این پدیده داشتند و فکرشان به سمت مینی بوس های قدیمی و از رده خارج شده با راننده‌های عصبانی می‌رفت که سر برگرداندن بقیه پول کرایه با مسافر دعوا می‌کردند.

اما با پیشرفت بشر و تکنولوژی خیلی از مفاهیم دستخوش تغییر شدند و معنی خود را از دست دانند و شکل تازه‌ای در جوامع پیدا کردند. برای مثال ون با امکانات رفاهی قابل توجهی به عنوان وسیله نقلیه ای کوچکتر از مینی بوس وارد ناوگان حمل و نقل دنیا شد تا جا به جایی و سفر چه در مسافت های کوتاه و درون شهری و چه برای مسافرت های طولانی را راحت و دلپذیر کند. در ادامه می‌خواهیم به مزیت‌هایی از کرایه ون اشاره کنیم که تا به حال به آن‌ها فکر نکردید:

1. اقتصادی و مقرون به صرفه

وقتی قصد سفر به صورت دسته جمعی را دارید حمل و نقل و هزینه‌ی آن چالش در خور توجه یی است که به سادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد. برای مثال برای جا ‌به جایی گروهی 10 نفره از مسافران، حداقل سه خودرو سواری نیاز است. جدا از هزینه بالای بنزین، هزینه کرایه سه ماشین سواری بسیار بالاتر از هزینه کرایه یک ون برای همه می‌شود. پس برای جا به جایی در سفر برای گروهی کوچک، کرایه ون گزینه مقرون به صرفه و اقتصادیی برای شما و همسفرانتان است.

ون

2. امنیت، اعتماد، ایمنی

اگر از مراکز معتبر برای اجاره ون اقدام کنید، میتوانید تا حد زیادی از بابت امنیت سفر خیالتان خاطر جمع باشید؛ چرا که مسافران ون های اجاره‌ای از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات حمل و نقل، به محض اجاره همگی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. از طرف دیگر رانندگان ون‌های اجاره ای همگی آموزش دیده و با تجربه و حرفه ای هستند و قبل از آغاز به کار در آژانس‌های معتبر تحت آموزش های لازم و کافی برای برخورد با مشتری و مسافر قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که بسیاری از رانندگان این شرکت‌ها برای راحتی و ارتباط با توریست هایی که به کشورمان می‌آیند، به چند زبان خارجی مسلط هستند!

3. دورهم بودن، بزرگترین مزیت سفرهای دسته جمعی

از دیگر مزیت‌های استفاده از ون کرایه‌ای، دور هم بودن تمام گروه در طول مسیر  است. کنار هم بودن بعلاوه‌ی امکانات حرفه ای مانند سیستم سرمایش و گرمایش، صندلی‌ راحت، سیستم صوتی و تصویری مجهز، سفر را برای شما و همسفرانتان بیش از پیش دلپذیر و خاطره انگیز می‌کند.

4. کاربلدی همراه در تمام مسیر

رانندگان ون‌های اجاره ای آموزش دیده در زمینه توریست و گردشگری هستند و بخاطر تجربه بالایی که طی سالها بدست آورده اند بهترین راهنمایی هستند که می‌توانند شما را برای لذت بردن هرچه بیشتر از مقصد راهنمایی کنند. به طور کلی در سفر هرچه اطلاعات شما از شهر مقصد بیشتر باشد از هدر رفت وقت و هزینه شما جلوگیری می‌شود و تجربه سفر را برایتان لذت بخش تر می‌کند.

رانندگان به عنوان یک راهنمای کاربلد و با تجربه می‌توانند اطلاعات با ارزشی را در اختیار شما بگذارند مانند: مراکز دیدنی شهر و راه های دسترسی به آن ها ، بهترین رستوران ها، غذاهای محلی، جاذبه های طبیعی شهر مقصد، آثار باستانی، مسیرهای میانبر، تاریخچه شهر و مردمان آن و... .  

اجاره ون

آسایش و کیفیت سفر را با ما تجربه کنید!

اگر قصد اجاره ون و یا هر نوع اتوموبیل دیگری را دارید از ماشین های لوکس  و  گران قیمت گرفته تا اتوبوس و میدل باس، انتخاب شرکت ارائه کننده خدمات حمل و نقلی که مدرن، قابل اعتماد و اقتصادی باشد در رقم خوردن یک تجربه خوب برای شما نقشی اساسی دارد. شرکت دریان سفر امید با دارا بودن ویژگی هایی همچون:

قیمت مناسب، پشتیبانی 24 ساعته، دارا بودن رانندگانی مجرب و کارآزموده آماده ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر کشور است. دریان سفر امید با داشتن جوان ترین و به روز ترین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و با تجربه و کارآمد ترین کادر عملیاتی در حوزه مسافربری، ارائه دهنده خدمات حمل و نقل گردشگری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات و تعرفه‌های ما می‌توانید با شماره 02144117450 تماس حاصل فرمایید تا تجربه ای به یادماندنی از حمل و نقل در سفر برای خود رقم بزنید!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید