گشت‌و‌گذاری متفاوت در استانبول!

کدخبر: ۵۰۹۱۰۹
شهر دوست‌داشتنی و توریستی استانبول، آنقدر جاهای دیدنی و جذاب دارد که پیش از سفر به آن، باید همه آنها را بشناسید و برنامه کاملی برای بازدید از آنها بچینید.
گشت‌و‌گذاری متفاوت در استانبول!

 ما در این مقاله تعدادی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت روشی برای خرید بلیط پرواز به مقصد این شهر را برای شما ارائه خواهیم کرد. پس تا انتها همراه این مطلب باشید.

خیابان استقلال؛ پاتوق‌ترین جای استانبول!

در شهر زیبای استانبول و در نزدیکی میدان استقلال این شهر، خیابان طولانی وجود دارد که یکی از شلوغ‌ترین پاتوق‌های بومی‌های استانبول و توریست‌های خارجی‌ست که به این شهر سفر می‌کنند. افرادی که به این خیابان می‌روند، از ابتدا تا انتهای آن را قدم می‌زنند، به آهنگ‌های گروه‌های موسیقی خیابانی گوش می‌دهند، از فروشگاه‌های برندهای مختلفی که در دو طرف خیابان هستند، خرید می‌کنند و برای صرف ناهار و شام، به رستوران‌های موجود در این خیابان مراجعه می‌کنند.

البته اگر دوست داشته باشید، می‌توانید قید پیاده‌روی را بزنید و با قطار نوستالژی که از ابتدا تا انتهای خیابان مسافرها را جابجا می‌کند، این مسیر را طی کنید و از تماشای این خیابان لذت ببرید.

اگر قصد خرید داشتید، در سرتاسر این خیابان، فروشگاه انواع برندهای پوشاک بین‌المللی و ترک مانند ال‌سی‌وایکیکی، کوتون، اچ اند ام و ... حضور دارند و می‌توانید به آنها سر بزنید و لباس بخرید. رستوران‌های ترکی و خارجی مختلفی نیز مانند مک‌دونالدز، برگر کینگ، پهلوان و ... در این خیابان شعبه دارند که می‌توانید بهترین غذاها را در این رستوران‌ها میل کنید.

مسجد ایاصوفیه؛ کلیسایی که مسجد شد!

قطعا می‌دانید که یکی از معروف‌ترین نمادهای شهر استانبول، مسجد ایاصوفیه این شهر است که این روزها به موزه ایاصوفیه تبدیل شده است. این مسجد تاریخی، در گذشته یک کلیسای بزرگ بوده که بعد از فتح این شهر بدست نیروهای عثمانی، از کلیسا به مسجد تبدیل شده است.

برج گالاتا؛ استانبول از زاویه‌ای دیگر!

اگر دوست دارید شهر استانبول را از ارتفاع بالاتر ببینید و از تماشای آن لذت ببرید، حتما سری به برج گالاتا بزنید و خود را به بالای این برج تاریخی برسانید. این برج زیبا و توریستی، 700 سال پیش ساخته شده و با 67 متر ارتفاع، تا مدت‌ها بلندترین برج این شهر بود. این برج 9 طبقه دارد و در نزدیکی انتهای خیابان استقلال قرار گرفته و می‌توانید خود را به آنجا برسانید، با آسانسور به بالاترین طبقه آن بروید و هم شهر زیبای استانبول را نظاره کنید و هم در رستوران آن، غذا میل کنید.

دیگه کجای استانبول را بگردیم؟

شهر استانبول دیدنی‌ها و تفریحات مختلفی دارد که در کنار این موارد، می‌توانید از آنها دیدن کرده و تفریحات متفاوتش را تجربه کنید. یکی از این مکان‌ها، موزه مادام توسو در خیابان استقلال است که مجسمه مشاهیر تاریخ را در خود جای داده است. کشتی‌سواری در تنگه بسفر، سفر نیم روزه به جزیره بویوک آدا، بازدید از کاخ دلما باغچه و قدم زدن در محله بالات (محله خانه‌های رنگی استانبول)، از دیگر تجربه‌های متفاوتی‌ست که می‌توانید در سفر به استانبول، آنها را امتحان کنید.

سفر هوایی به استانبول

برای خرید بلیط پرواز خارجی اسنپ‌تریپ با قیمت مناسب، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ بزنید، سپس به بخش پرواز خارجی بروید و مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را مشخص کنید. شما می‌توانید پرواز تهران استانبول اسنپ‌تریپ یا پرواز تبریز استانبول اسنپ‌تریپ را با قیمت مناسب و پرداخت ریالی خریداری کنید و هزینه آن را آنلاین پرداخت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید