دعاوی خانوداگی را در کوتاه ترین زمان با دادجویان حل کنید

کدخبر: ۵۲۴۱۷۷
همه دچار دعاوی خانوادگی شده ایم و می دانید که صورت خوشی ندارد. بخش عظیمی از این دعاوی در میان خانواده حل می شود و همه از نتیجه راضی خواهند بود اما تعدادی از آن توسط افراد خانواده قابل حل نمی باشد در نتیجه حضور دادگاه در این میان مشاهده می شود.
دعاوی خانوداگی را در کوتاه ترین زمان با دادجویان حل کنید

 دادگاه نسبتی با کسی ندارد و در نتیجه رای را برای کسی را صادر می کند که بهتر بتواند حق خود را ثابت کند. همانطور که می دانید دادگاه بر اساس قوانین و تبصره هایی رای صادر می کند که عموم مردم از آن اطلاعی ندارند و نسبت به تمامی تبصره ها آگاهی ندارند.

تنها یک راه باقی می ماند کمک گرفتن از کاردان. همیشه گفته از کار را به کاردان بسپارید. برای این کار نیز می بایست از بهترین وکیل تهران کمک بخواهید تا مشکل به بهترین نحو ممکن حل شود. برای حل چه موضوعی به دادگاه مراجعه کرده اید؟

  • نامزدی و خسارات ناشی از آن

  • شروط ضمن عقد

  • طلاق توافقی و یا اجباری

  • مهریه

  • نفقه

  • عدم تمکین

  • دریافت حضانت فرزند

  • دعاوی خانواده بر سر ارث

مواردی که بیان شد تنها بخش کوتاهی از مشکلاتی بود که این روزها اکثر افراد حاضر در دادگاه ها با آن درگیر هستند. در صورتی که برای گرفتن حق خود هنوز وکیلی را اختیار نکرده اید و نمی دانید مسیر گرفتن حق به چه صورت می باشد تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره بهترین وکلای ایران کمک بگیرید.

شماره تماس: 09124833958

وب سایت:  dadjuyan

معرفی بهترین وکیل خانواده در تهران

وکالت، شغلی دانش بنیان است و بهترین وکیل خانواده ناگزیر است در مسیر احقاق حق موکل خود و موفقیت در پرونده، تسلط  کامل بر قوانین و مقررات و نظریات فقهی و حقوقی در حوزه دعاوی خانواده بصورت تخصصی داشته باشد؛ چرا که احکام دادگاه ها باید مستدل و مستند باشد و در راستای همین امر، صدور حکم بر مبنای استدلالات صحیح حقوقی و مستندات قانونی لازم می باشد.

بسیار مشاهده شده است که در دادگاه حکمی صادر شده است که حق به حقدار نرسیده چرا که صاحب حق به درستی نتوانسته از خود دفاع کند و دلایل ضد و نقیصی را بیان کرده است. در نتیجه می بایست از حق خود بگذرد. در صورتی که طالب حق خود هستید می بایست به صورت قانونی این کار را انجام دهید. تنها کافیست برای این کار با بهترین وکلای خانواده تهران یعنی گروه وکلای دادجویان در تماس باشید تا حق و حقوق خود را به طور کامل دریافت کنید.

چرا از وکیل کمک بگیریم؟

طی کردن هر مسیری با کمک چراغ راهنما میسر است. ممکن است دارای یک پرونده مالی در دادگاه باشید که حرف میلیون ها پول در میان است و یا اینکه حضانت فرزند خود را می خواهید دریافت کنید تا با خیالی آسوده بتوانید آن را بزرگ کنید. و یا حتی تصمیم به طلاق گرفته اید ولی نمی توانید بی کفایتی همسر خود را ثابت کنید و دلایل محکمه پسند برای قاضی بیاورید.

حل تمامی مشکلات علاوه بر اینکه زمان زیادی از از طرفین می گیرد، در صورتی که حق با شما باشد و نتوانید حق خود را ثابت کنید می بایست سالیان دراز حرص آن را بخورید. بنابراین بهتر است از روش قانونی استفاده کنید. با حضور یک وکیل می توانید تمامی مطالبات خود را به صورت قانونی پیش ببرید و به حق خود دست پیدا کنید.

برای پیدا کردن یک وکیل خانواده کاردرست چه کنیم؟

حجم پرونده‌های خانواده به حدی است که بسیاری از وکلا و مراجع قضایی درگیر این نوع پرونده ها هستند. بسیاری از مردم در این گونه پرونده ها به دنبال وکیل خانواده آنلاین هستند تا اول مشکل خود را به صورت آنلاین مطرح کنند و در صورتی که از تخصص وکیل طلاق مطمئن شدند، سپس به صورت حضوری به وی مراجعه کنند.

تنها کافیست به وب سایت دادجویان مراجعه کنید و مشکل خود را به صورت اینترنتی بیان کنید. به راحتی می توانید مسیر اولیه را از وکلای ما دریافت کنید و در صورت نیاز به مشاوره بیشتر از وکلای دادجویان بخواهید که با شما تماس بگیرند.

گروه وکلای دادجویان یکی از گروه های خبره و کاربلد می باشد که می توانید به صورت حضوری، تلفنی و یا آنلاین از مشاوره این مجموعه بهره مند شوید. این مجموعه با طراحی سایت خود به بهترین نحوه سعی در ارائه خدمات آسان تر و بهتر به شما عزیزان را دارد. تنها کافیست به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و حوزه خود را انتخاب کنید.

ویژگی بهترین وکلای خانواده

بسیاری از موکلین همیشه این دغدغه را دارند که پرونده های مربوط به دعاوی خانواده را به کدام وکیل بسپارند. این افراد غالبا از پیامدهای پرونده‌های خود نظیر طلاق، از دست دادن حضانت فرزندان، از دست دادن حقوق مالی و … نگرانند و به همین جهت برای پیدا کردن وکیل خانواده دچار مشکل هستند. ویژگی های وکیل خانواده خوب عبارتند از:

  • وکیل خانواده خوب به تمامی دعاوی خانواده یعنی طلاق توافقی، طلاق از سمت زوجه، طلاق از طرف مرد، مهریه، نفقه، حضانت و … مسلط است و در همه این زمینه‌ها، پرونده موفقیت آمیز داشته است.

  • وکیل خانواده باید تا حدود یک روانشناس ماهر باشد. چرا که بسیاری از مشکلات زوجین ریشه در موضوعات روانی دارد و یک وکیل خانواده باید بتواند با ریشه یابی درست، پرونده را در مسیر درست پیش ببرد.

  • یک وکیل خانواده خوب، بسیار صبور است. چرا که پرونده های خانواده معمولا درگیری‌ها و مشکلات زیادی دارند و مشکلات زوجین درهم تنیده است. به همین دلیل، پرونده های خانواده معمولا بسیار طولانی هستند. صبر در این پرونده‌ها بسیار مهم است.

  • قدرت مذاکره یکی از مهمترین ویژگی وکیل خانواده است. در خیلی از پرونده‌ها، نفوذ کلام وکیل خانواده در زوجین به خصوص طرف مقابل پرونده موجب می‌شود، پرونده بسیار سریع‌تر تمام شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید