تعرفه و قیمت سئو سایت در سال 1401

کدخبر: ۵۴۱۹۷۴
چگونه روی سئو سایت خود کار کنیم؟ سئو با مثلث دانش، تجربه و تخصص تعریف می شود و هیچ پروژه بهینه سازی بدون این سه ضلع موفق نمی شود. برای افزایش رتبه سایت باید...
تعرفه و قیمت سئو سایت در سال 1401

هزینه سئو سایت در سال 1401

 یکی از مواردی که بسیاری از مدیران سایت ها همیشه درمورد آن سوال دارند و یا برخی نگران آن هستند تعرفه سئو سایت است. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو کاری بسیار تخصصی است و اینکه شما با دانستن تعدادی نکات انتظار کسب رتبه خود در گوگل را داشته باشید انتظار زیادی است.

زیرا در بیشتر موارد تجربه روی کلمات و کوئری ها است که سبب پیشرفت پروژه می شود. پس بهتر است اینکار را به یک تیم متخصص بسپارید. ما در بزرگترین شرکت سئو سایت جهت رفاه حال مشتریان خود و به مناسبت یلدا 30 درصد تخفیف برای ثبت پروژه تا 1 دی در نظر گرفته ایم و شما می توانید با ماهی 2.000.000تا 4.000.000تومان سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و شاهد افزایش رتبه وب سایت خود در نتایج serp باشید. اگر می خواهید با تعرفه سئو سایت مناسب سایت خود را بهینه کنید روی لینک کلیک کنید و 30 درصد تخفیف به مناسبت یلدا از سئو ایران دریافت کنید.

چگونه روی سئو سایت کار کنیم؟

عناصر و موارد زیادی هستند که هستند که روی سئو سایت تاثیر می گذارند و سبب بهبود جایگاه در رتبه بندی می شوند. اما شما به چه تعدادی از آنها آشنا هستید و کدام یک از آنها را در سایت خود اجرا کرده اید؟ سئو داخلی مهم ترین بخش سئو است درست انجام دادن آن سبب موفقیت وب سایت و افزایش درآمد به کمک گوگل می شود. یکی از سوالات بسیار بسیار رایج مدیران وب سایت ها این است که چگونه روی سئو سایت کار کنیم؟ ما در سئو ایران به عنوان بزرگترین شرکت سئو در ایران قصد داریم تا به شما تاثیر گذارترین عوامل seo on-page را آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

سئو سایت

چک لیست سئو داخلی جهت افزایش رتبه سایت

اگر شما هم دائما این سوال را می پرسید که چگونه روی سئو سایت خود کار کنیم؟ باید به شما بگوییم اگر هیچ دانش سئویی ندارید و یا تازگی وارد کار بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شده اید بهتر است اینکار را به یک متخصص سئو بسپارید و از او نکات را بیاموزید تا کم کم خودتان بتوانید اینکار را انجام دهید.

زیرا سئو با مثلث دانش، تجربه و تخصص تعریف می شود و هیچ پروژه بهینه سازی بدون این سه ضلع موفق نمی شود. حال اگر جزو افرادی هستید که در سئو کمی پیش رفته اید و قصد بهبود seo سایت خود را دارید باید به شما بگوییم شما برای افزایش رتبه سایت با موارد زیر را در سایت خود چک کنید:

چک لیست سئو سایت

  1. بررسی صفحه مورد نظر برای داشتن لینک پینترس و فیسبوک

  2. بررسی h1 و وجود کلمه کلیدی در آن

  3. بررسی url صفحه و استفاده از کلمه کلیدی در آن و حذف حروف اضافه

  4. Alt تصاویر را بررسی کنید

  5. کلمه کلیدی در پاراگراف اول بولد شود

  6. در محتوا صفحه از بولت و نامریک استفاده شده است؟

  7. صفحه مورد نظر دارای پادکست و ویدئو می باشد؟

  8. آیا page مورد نظر دارای اسکیما می باشد؟

  9. بررسی اسنیپت و استفاده از کلمه کلیدی و کلمات پیشنهادی گوگل در آن

  10. آیا در متا دیسکریپشن از کلمه کلیدی و مترادف استفاده شده است؟

  11. ایا لینک های داخلی مرتبط استفاده شده است؟

  12. صفحه مورد نظر دارای سوالات متداول می باشد؟

  13. برای موبایل بهینه سازی شده است؟

  14. سرعت بارگذاری سایت چگونه است؟(باید کمتر از ثانیه لود شود)

  15. بردکرامب صفحه درست است؟

موارد بالا برخی از نکاتی است که شما باید برای بهبود سئو داخلی آنها را در سایت خود بررسی کنید و تیک انها را بزنید تا شاهد بهبود رتبه سایت خود در گوگل شوید. اگر دارای یک کسب و کار تازه تاسیس هستید و یا مدیر یک وب سایت بزرگ هستید بهتر است از یک تیم حرفه ای بخواهید تا سئو سایت شما را انجام دهند.

چقدر طول می کشد تا به صفحه اول گوگل برسیم؟

نمی توانید به کمک سئو در ظرف 2 یا 3 ماه به صفحه اول گوگل برسید اگر قبلا هیچ فرآیند بهینه سازی روی سایت خود انجام نداده اید. سئو یک فرآیند زمانبر است و باید به آن به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید. اما اگر در seo مهارت داشته باشید و یا یک تیم حرفه ای اینکار را برای شما انجام دهند می توان زمان معمول موفقیت در سئو که بین 10 تا 12 ماه است را به 6 ماه کاهش داد آن هم فقط با تکنیک های سئو کلاه سفید که اثر و ماندگاری آن بلند مدت باشد.

بسیاری از افراد هستند که مدعی می شوند می توانند سایت شما را در کمتر از 6 ماه به صفحه اول گوگل برسانند این افراد از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند که سبب می شود تا سایت شما پنالتی شود و هزینه و زمان شما نیز هدر رود. پس بهتر است اینکار را اصولی و درست انجام دهید تا به موفقیت برسید.

برای اینکه مطمئن شوید تیمی که میخواهید پروژه خودد را به آنها بسپارید تجربه لازم را دارد باید مطمئن شوید که آنها حداقل 5 سال در این حوزه فعالیت کرده اند و پروژه های موفق آنها را بررسی کنید. ما در سئو ایران با شما قرارداد سئو تضمینی عقد می کنیم تا خیال شما از رسیدن کلمات کلیدی به قرارداد راحت باشد و با داشتن پروژه های موفقی همچون بیتوته، نی نی سایت، بانک تالار، علی بابا و... ثابت کرده ایم که در این حوزه مهارت و دانش کافی را داریم پس شما می توانید با آسودگی خاطر پروزه طراحی سایت و سئو خود را به ما بسپارید و از کارکردن با حرفه ای ها لذت ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید