تجهیزات صنعتی روتوپارس

کدخبر: ۵۴۷۴۲۴
شرکت روتوپارس تولید کننده و تامین کننده انواع تجهیزات دوار صنعتی است. این شرکت در رقابت با سایر شرکت ها محصولات خود را با ضمانت اصل و با کیفیت بودن و با مناسب ترین قیمت ها به دست مشتربان برساند.
تجهیزات صنعتی روتوپارس

شرکت روتوپارس

این مجموعه با هدف برآورده سازی نیاز های مردم از برندهای معتبر روز جهان محصول با کیفیت را جمع آوری کرده است و در این عرصه به رقبای خود در رقابت است. تمام تلاش مجموعه صنعتی روتوپارس در این بوده، ضمن آنکه محصولات اصل و مرغوب را فراهم آوریم در عین حال سعی کنیم تا آن ها را در کمترین قیمت ممکن به افراد ارائه بدیم.

شرکت روتوپارس

محصولات ارائه شده در روتوپارس

مجموعه روتوپارس تولید کننده و وارد کننده انواع تجهیزات صنعتی است. این محصولات همگی با نیازسنجی و در نظر گیری کیفیت محصول از بهترین برندهای روز جهان انتخاب شده اند. همچنین سعی می شود تا این شرکت تا محصول با یک قیمت مناسب به دست مشتری ها برسد. از جمله محصولات پر فروش این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سیستم تصفیه هوا

  • فن فشار مثبت و صنعتی

  • کمپرسور تبرید و روتس بلوئر

  • هواکش و دم صنعتی فشار قوی

  • پمپ خلاء روغنی و پمپ خشک

  • انواع کمپرسورهای هوای فشرده

  • سردخانه زیر صفر درجه یا بالای صفر

محصولات شرکت روتوپارس                            

هواکش و سیستم هوای فشرده

هواکش ها تجهیزاتی هستند که بو و هوا نامناسب را از محیط خارج می کنند. هواکش رطوبت را در یک محیط متعادل می سارند و از رش باکتری ها در این محیط جلوگیری می کنند. هواکش بسته به کاربری و محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند به انواع خانگی، صنعتی و... تقسیم می شوند.

هواکش ها به دودسته سانتریفیوژی و اکسیال تقسیم بندی می شوند. نیروی محرکه این تجهیزات از طریقی اکتروموتورهای تک یا سه فاز تامین می شود. سیستم هوای فشرده کاربری صنعتی و غیرصنعتی دارند و به دو مجموعه اصلی پستونی و اسکرو در صنعت طبقه بندی می شوند. این نمونه ها مجهز به میکروفیلتر، درایر، تله آبگیر، مخزن ذخیره هوای فشرده و... می باشند.   

سیستم سرمایشی

سیستم های سرمایشی به دو دسته اند؛ دسته اول تنها مجهز به سیستم خنک کننده اند مثل کولر آبی. اما دسته دوم شامل تجهیزاتی می شوند که رویکرد سرمایشی و گرمایشی دارند مثل چیلر، داکت اسپلیت. هر کدام این تجهیزات بسته به کاربری و محل نصب به انواع دیگری تقسیم می شوند. پیش از خرید مناسب آنها ضمن در نظر گیری هزینه باید به محل نصب آن توجه کنید.

فرآیند سرمایشی در این سیستم ها به این صورت است که با صرف انرژی هوا گرم داخل محیط را از آن خارج می کنند. موتور کمپرسور موجود در این دستگاه با تبدیل شدن از حالت گاز به مایع گرما ی محیط را جذب می کنند. انرژی مورد نیاز میتواند از طریق آب یا برق یا هردو تامین شود.

روانکارهای صنعتی

روانکار صنعتی نوعی ترکیبات پتروشیمیایی است که به منظور تسهیل کردن حرکت و کاهش اصطکاک بین دو قطعه متحرک می شود. شما می توانید با استفاده از این محصول از سایش و خرابی تجهیزات صنعتی جلوگیری کنید و متحمل پرداخت هزینه های گران قیمت برای تعمیر آن ها نشوید.

روانکار ها بسته به ماهیت شیمیایی به انواع متفاوتی تقسیم بندی می شوند. نمونه های گازی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، شامل بخارات هلیم و مایعات هستند که در شرایط حرارتی بالا یا بسیار پایین و سرعت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های مایع یا روغنی بر دو دسته سنتزی و معدنی دسته بندی می شوند. نمونه های سنتزی قیمت بالاتری داشته و توانایی و کاربری آن ها به نسبت نمونه ها معدنی که بر پایه نفت خام تهیه می شوند؛ بهتر است.

توجه داشته باشید، شما عزیزان می‌توانید انواع روغن صنعتی مورد نظر خود را در نمایندگی تجهیزات صنعتی روتوپارس تهیه و خریداری نمایید.

خدمات شرکت روتوپارس

شرکت روتوپارس از بزرگترین  واردکنندگان تجهیزات صنعتی به شمار می رود که با شناسایی نیازهای مردم اقدام به تهیه تجهیزات از بهترین برندهای روز جهان کرده است. از جمله خدماتی که تیم تخصصی این مجموعه به شما ارائه می دهند؛ مشاوره های راهبردی و خدمات فنی تعمیر و نگهداری از تجهیزات می باشد.

انواع تجهیزات صنعتی

مشاوره راهبردی از تیم تخصصی

اغلب وقتی با افراد در ارتباط محصولی که قصد خرید آن را دارند؛ صحبت می شود. متوجه می شویم که اطلاعات کافی برای خرید این محصول را ندارند. نداشتن اطلاعات در نهایت منجر به آن می شود که در خرید محصول با مشکل مواجه شوند و حتی به درستی طرز استفاده و نگهداری از آن را ندارند.

تیم تخصصی روتوپارس آماده است تا به شما با دادن مشاوره های راهبردی در این حوزه کمک رسانی کنند. در این صنعت انواع متنوعی از محصولات با برند های مختلف تولید می شوند؛ که شناسایی کیفیت و کارکرد آن را برای مشتری دشوار است. حتی کیفی برخی محصولات بعد از استفاده در دراز مدت مشخص می شود. تیم تخصصی ما به شما در خصوص بهترین برند ها مشاوره می دهند.

تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی

یکی از دغدغه های اغلب افراد که در حوزه صنعتی خدمات رسانی می کنند؛ این است که در صورت خرابی باید چه اقدامی انجام دهند. شرکت روتوپارس برای  این مشکل چاره اندیشه است و با اتکا به دانش روز دنیا، خدمات تعمیر و را برای مشتریانش فراهم آورده است.

سخن پایانی

شرکت روتورپارس تامین کننده تجهیزات صنعتی نظیر انواع کمپرسور اسکرو و پیستونی، درایر تبریدی و جذبی، انواع فن و هواکش، هواکش سقفی، سردخانه زیر یا بالای صفر و... می باشد. این شرکت ضمن ضمانت اصل بودن تمام کالاها به شما در خصوص راهیابی و انتخاب محصول مناسب مشاوره راهبردی می دهد.

سوالات متداول درباره شرکت روتوپارس

  1. خرید محصولات شرکت روتوپارس چگونه است؟

    شما می توانید به صورت غیر حضوری از طریق سایت و به صورت حضوری  در شرکت محصولات خود را خریداری کنید.

  2. اطلاع یافتن از قیمت های محصولات در سایت روتوپارس چگونه است؟

    برای اطلاع قیمت تجهیزات صنعتی مورد نظرتان می‌توانید به وب سایت روتوپارس مراجعه کرده و با تیم فروش ما تماس حاصل فرمایید.

  3. مجموعه روتوپارس نمایندگی رسمی چه محصولاتی در ایران است؟

    از جمله محصولات پر فروش این شرکت می توان به فن و هواکش، سیستم سرمایشی، روانکارهای صنعتی، کمپرسور باد، کمپرسور تبرید و... می باشد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نفوذ خزنده رقبای واشنگتن در صنعا

      اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در دریای سرخ ادامه دارد، مقام های چین و روسیه با انصار الله دیدار داشتند؛ دیدارهایی که…

    کارگزاری مفید