راهکار آیتول برای مدیریت پرداخت خلافی خودرو

کدخبر: ۵۵۲۸۸۳
آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، سرویس­های جامعی را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه می کند.
راهکار آیتول برای مدیریت پرداخت خلافی خودرو

آیتول با فراهم کردن امکان اطلاع‌رسانی موعد پرداخت خلافی خودرو، سرویس خلافی را به شکلی متمایز و کارآمدتر به کاربرانش ارائه می‌دهد.

کافیست کاربران امکان دریافت اشتراک اطلاع­رسانی آیتول را در وبسایت و اپلیکیشن این برند فعال کنند تا به راحتی استعلام و گزارش تجمیع شده تمام بدهی­های مربوط به خلافی خودرو، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، طرح ترافیک و موعد بیمه شخص ثالث خودرو را به صورت سالانه دریافت کنند.

مزیت استفاده از اشتراک اطلاع­رسانی آیتول در این است که کاربر هرگز مشمول جریمه دیرکرد و توقیف خودرو نمی‌شود و در صورت فعال بودن سرویس پرداخت مستقیم (direct debit) و شارژ کیف پول، تمام پرداختی­های خودرو به صورت خودکار توسط سامانه هوشمند آیتول انجام می­گیرد.

نحوه استعلام و پرداخت خلافی خودرو در آیتول

 کاربران با استفاده از خدمت استعلام خلافی خودرو می­توانند بدون احراز هویت در سامانه سخا، جزییات خلافی را دریافت و پرداخت کنند. همچنین می‌توانند بدون مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و با هزینه­ای کمتر (به مبلغ  5200تومان) نسبت به استعلام خلافی خودروی خود اقدام کنند. گفتنی است که آیتول دخل و تصرفی در تعیین این نرخ  ندارد. در صورت پرداخت خلافی از طریق آیتول، تسویه خلافی به صورت آنی و لحظه‌ای انجام شده و جرائم خودرو از لیست خلافی سامانه راهور حذف می­شود.

همچنین برای استعلام خلافی خودرو با کد ملی کافی است شماره پلاک خودرو، تلفن همراه و کد ملی مالک خودرو را وارد کنند و برای استفاده از این خدمت نیازی به ثبت نام در سامانه سخا ندارند؛ زیرا استعلام خلافی بدون نیاز به کد انجام می‌شود. در مرحله بعدی و پس از ورود اطلاعات و پرداخت هزینه استعلام، ریز خلافی خودرو قابل مشاهده بوده و کاربران می­توانند جریمه‌های راهنمایی و رانندگی خودروی خود را به صورت موردی پرداخت کنند.

آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، سرویس­های جامعی را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده است که عوارض آزادراهی، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت طرح ترافیک و ... از مهمترین سرویس­های این برند است. اگر شما هم می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن خلافی خودروی خود را پرداخت کنید به وبسایت یا اپلیکیشن آیتول مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید