بلیط تهران استانبول را به موقع بخرید

کدخبر: ۵۵۵۷۷۲
برای سفر در بهار بهتر است در دی و بهمن که قیمت بلیط هواپیما مناسب‌تر است، اقدام به خرید کنید. عوامل دیگری مثل دوطرفه بودن بلیط هم بر قیمت آن تاثیرگذارند، پس اگر تاریخ رفت و برگشت سفرتان مشخص است، یک بلیط دو سره انتخاب مقرون به ‌صرفه‌تری برای شما است.
بلیط تهران استانبول را به موقع بخرید

خرید بلیط تهران استانبول برای مسافرانی که قصد سفر به این مقصد زیبا را دارند، اولین قدم است. استانبول شهری زیبا در کشوری اوراسیایی که تلفیقی از فرهنگ و زبان و تمامی المان‌های غربی و شرقی است، مقصد محبوب برای گردشگران است. سفری با جاذبه‌های متنوع طبیعی و گردشگری و تاریخی که برای ایرانیان مقصدی نزدیک و مقرون به‌صرفه است.

از معماری سنتی سازه‌های تاریخی و اماکن مذهبی گرفته، تا جذابیت‌های مدرن شهری توریستی را در خود جای داده است. از جزیره و دریا و تفریحات ساحلی تا خیابان‌های شلوغ و مراکز خرید و کافه‌ها و رستوران‌ها و طعم و مزه‌های متنوع را یک‌جا دارد. تنوع فرهنگ و زبان و موسیقی و... در خیابان‌ها موج می‌زند. می‌توانید روزها کنار ساحل آفتاب بگیرید و برای کشف جزایر شگفت‌انگیز قایق‌سواری کنید و شب‌ها در خیابان و کافه‌ها و شور و هیاهوی شهری را تجربه کنید.

بهترین زمان خرید بلیط تهران استانبول

برای تجربه این همه شگفتی کافی است با یک پرواز حدودا 3 ساعته به استانبول زیبا سفر کنید. بی‌شک عزیمت به این مقصد شگفت‌انگیز سفری نسبتا ارزان و به‌یاد ماندنی برایتان رقم می‌زند. برای این‌که بلیط پرواز به استانبول را با قیمتی مناسب خریداری کنید می‌توانید از کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی کمک بگیرید.

بلیط تهران استانبول

همچنین با مراجعه به سایت‌های مربوطه می‌توانید به‌صورت آنلاین زمان و تاریخ پروازها و قیمت آنها را مشاهده کرده و پس از مقایسه و بررسی مورد دلخواه‌تان را انتخاب کنید. بهترین زمان برای خرید بلیط‌های سیستمی، اگر خواهان پروازهای فرست و بیزینس کلاس باشید چند ماه قبل از تاریخ سفر است. همچنین بهتر است پروازهای اکونومی را هم حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید.

چرا که این نوع پروازها نزدیک به زمان پرواز گران‌تر می‌شوند، اما برای رزرو پروازهای چارتر بهتر است کمی دست نگه‌دارید و قیمت‌های لحظه آخری را چک کنید.

این مطلب را هم بخوانید: هتل های لوکس اصفهان

قیمت بلیط هواپیما در ماه ‌های مختلف سال

اگر خواهان سفر در ایام خوش آب و هواتر سال هستید بهتر است در بهار و پاییز سفر کنید. تابستان هم برای شرکت در جشنواره‌های سالانه زمان مناسبی است. اما برای سفر در روزهای خلوت‌تر سال می‌توانید در زمستان سفری ارزان‌تر به استانبول داشته باشید. قیمت‌ها هم با توجه به آب و هوا و تقاضا و عوامل دیگر در فصل‌های مختلف سال متفاوت است.

به عنوان مثال برای سفر در بهار بهتر است در دی و بهمن که قیمت بلیط هواپیما مناسب‌تر است، اقدام به خرید کنید. عوامل دیگری مثل دوطرفه بودن بلیط هم بر قیمت آن تاثیرگذارند، پس اگر تاریخ رفت و برگشت سفرتان مشخص است، یک بلیط دو سره انتخاب مقرون به ‌صرفه‌تری برای شما است.

ارزان‌ترین بلیط استانبول

برای اطلاع از قیمت انواع پروازها در ایرلاین‌های مختلف و مقایسه و بررسی لحظه‌ای آنها باید به سایت‌های فروش بلیط سری بزنید. از این طریق شما می‌توانید با استفاده از سیستم فیلتر و جستجوی پیشرفته قیمت بلیط هواپیما مربوط به تاریخ‌های مورد نظر خود را چک کنید. سپس با اطلاع از قیمت‌های تقویمی و تغییر لحظه‌ای قیمت‌ها، ارزان‌ترین بلیط را برای سفر خود تهیه کنید.

معمولا پروازهایی که به‌ صورت چارتر هستند و یا پروازهای لحظه آخری قیمت مناسب‌تری دارند. در این پلتفرم‌ها امکان رزرو بلیط حوالی تاریخ مورد نظر و استفاده از سیستم اطلاع‌رسانی درباره تغییرات قیمت هم فراهم شده است.

چه‌طور بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟

برای خرید بلیط اینترنتی، پس از مراجعه به سایت فروش بلیط مراحل زیر را طی کنید:

جستجوی بلیط استانبول

در سایت‌های فروش بلیط می‌توانید با اعمال فیلترهای موجود به آسانی به پرواز مورد نظر خود در ایرلاین‌های مختلف دسترسی داشته باشید. درقسمت پروازهای خارجی مبدا و مقصد سفر و تاریخ رفت و برگشت و سایر جزئیات مثل کلاس پرواز و... را انتخاب کرده و لیستی از نتایج را مشاهده کنید.

بلیط تهران استانبول

رزرو بلیط تهران استانبول

در لیست نتایج جستجو شده اطلاعات دقیقی از پروازهای موجود در انواع ایرلاین‌ها را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله امکان مقایسه قیمت‌ها و همچنین نوع پرواز و ساعت آن، مدت و تعداد توقف‌ها و زمان کل سفر و... را دارید. با توجه به این موارد و جزئیات دیگری که مربوط به فرودگاه مقصد و قوانین ایرلاین و حمل بار و... می‌شود، پرواز خود را رزرو و ثبت کنید.

فرودگاه های استانبول

در زمان رزرو از طریق سایت‌های فروش بلیط، امکان انتخاب فرودگاه مقصد هم برای شما وجود دارد. شما می‌توانید درصورتی‌که مقصد به‌ خصوصی مدنظرتان است در جزئیات پرواز، فرودگاه موردنظرتان را مشاهده و بر اساس آن انتخاب کنید. در حال حاضر پروازهای تهران استانبول در فرودگاه جدید (IST) یا فرودگاه صبیحا گوکچن (SAW) فرود می‌آیند.

جمع بندی

در این مطلب در مورد سفر به استانبول، بهترین زمان خرید بلیط، چگونگی خرید اینترنتی بلیط و قیمت بلیط در زمان‌های مختلف توضیحاتی ارائه دادیم. در مجموع می‌توان گفت برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما و مقایسه قیمت و خدمات مختلف ایرلاین‌ها به‌صورت لحظه‌ای بهترین راه خرید اینترنتی است. از این طریق شما امکان رزرو خدمات جانبی مثل بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و تشریفات دیگر را هم خواهید داشت.

همچنین می‌توانید همزمان بلیط و هتل محل اقامت خود را رزرو کرده و از بین ایرلاین‌های معتبر انتخاب کنید. در صورت تغییر در برنامه سفر هم با توجه به قوانین کنسلی وجه مورد نظر به آسانی به حسابتان مسترد می‌شود. برای انتخاب بهتر توصیه می‌شود با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید