نرم افزار حضور غیاب هوشمند کسرا، سیستم کنترل تردد پیشرو سازمانی

کدخبر: ۵۵۶۶۶۵
با ورود نرم افزارهای حضور غیاب به بازار و معرفی آنها به سازمان ها و شرکت های مختلف، روش های سنتی کنترل تردد افراد به طور کلی در حال از بین رفتن است به طوری که کمتر سازمانی را میتوان یافت که از دفاتر حضور و غیاب سنتی در کنترل ورود و خروج پرسنل خود استفاده کنند.
نرم افزار حضور غیاب هوشمند کسرا، سیستم کنترل تردد پیشرو سازمانی

 با استفاده از نرم افزار حضور غیاب و تجهیزات کنترل تردد هوشمند مانند انواع دستگاه حضور و غیاب و دستگاه ساعت زنی انگشتی، تشخیص چهره، کارتی و ... تردد افراد با سرعت و دقت بالایی ثبت و ذخیره می شود. به این صورت که می توان ورود و خروج هر فرد را پس از ثبت تردد با استفاده از دستگاه حضور و غیاب به راحتی در نرم افزار ساعت زنی مشاهده و مدیریت کرد.

استفاده از نرم افزار کنترل تردد باعث بهبود روندهای سازمانی در کنترل و مدیریت تردد افراد شده و همچنین جهت محاسبه حقوق و مزایا، حق ماموریت، مرخصی، اضافه کاری و سایر موارد مربوط به رفت و آمد پرسنل از آن در واحدهای مختلف سازمانی استفاده می شود.

نرم افزار حضور غیاب هوشمند کسرا، سیستم کنترل تردد پیشرو سازمانی

معرفی سامانه حضور غیاب شرکت مهندسی کسرا

شرکت مهندسی کسرا به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در ارائه نرم افزار کنترل تردد سالهاست خدمات ارزشمندی در خصوص کنترل تردد افراد به سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک ارائه می دهد. نرم افزار حضور  غیاب کارمندان کسرا با استفاده از موتور تولید قوانین پیشرفته خود سازمان ها را قادر می سازد تا با توجه به نوع کسب و کارشان انواع مختلف شیفت های کاری، ساعات کاری شناور، ثبت تردد در زمان دورکاری و سایر حالات مختلف برای کنترل رفت و آمد پرسنل را تعریف کنند.

علاوه بر این شرکت مهندسی کسرا نرم افزارهای کنترل تردد متنوعی را مانند سیستم حضور غیاب بیمارستانی، سامانه کارانه و پاداش، سیستم حراست و انتظامات، سامانه تغذیه و ... را برای سازمان های گوناگون و بسته به نیاز آنها طراحی کرده است. در ادامه به بیان مهمترین مزایای نرم افزار حضور و غیاب شرکت مهندسی کسرا می پردازیم.

برخی از بهترین مزایای سیستم کنترل تردد کسرا

  • امکان تعریف شیفت های مختلف کاری با استفاده از موتور تولید قوانین

موتور تولید قانون کسرا این امکان را به سازمان ها می دهد تا براساس نوع کارکرد خود و با در نظر گرفتن میزان رفت و آمد پرسنل به سازمان مورد نظر، از سیستم حضور غیاب کسرا استفاده کرده و آن را در سازمان خود پیاده سازی کنند. همین امر باعث شده است تا نرم افزار مدیریت تردد کسرا یکی از بهترین گزینه ها جهت ورود خروج و کنترل تردد افراد در انواع سازمان ها با نیازهای مختلف باشد. برای مثال در بیمارستان ها به دلیل وجود شیفت های مختلف کاری لازم است تا در سیستم حضور غیاب برای هر فرد، شیفت های کاری او تعریف شده و در نهایت گزارش کارکرد فرد در پایان ماه محاسبه و قابل مشاهده باشد.

  • امکان استفاده از اپلیکیشن های کسرا در انواع گوشی های موبایل

شرکت مهندسی کسرا جهت بهبود فرآیند ثبت تردد پرسنل و همچنین مدیریت آسان ورود خروج افراد، اپلیکیشن حضور و غیاب کسراهمراه را در اختیار سازمان ها قرار داده است. نصب اپ کسراهمراه مانند بسیاری از اپلیکیشن های موبایلی به راحتی امکان پذیر بوده و پرسنل تنها با وارد کردن نام کاربری و پسور خود قادر هستند تردد خود را در این سامانه مشاهده کنند. همچنین امکان ثبت انواع مجوز، تردد فراموشی، اضافه کار، مرخصی و سایر خدمات با استفاده از اپلیکیشن نمر افزار حضور و غیاب کسرا وجود دارد.

ارتباط آسان با انواع دستگاه های حضور و غیاب

  • ارتباط آسان با انواع دستگاه های حضور و غیاب

یکی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم حضور غیاب کسرا ارتباط سریع و آسان این سامانه حضور غیاب با انواع دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد است. به این ترتیب که در صورت دارا بودن دستگاه حضور غیاب در سازمان خود به راحتی قادر خواهید بود کلیه اطلاعات موجود در دستگاه های قبلی را تخلیه کرده و به راحتی از آنها در نرم افزار تردد کسرا بهره ببرید. این انطباق بین نرم افزار اتوماسیون کسرا و دستگاه های ساعت زنی باعث شده است تا نصب و پیاده سازی اکسس کنترل شکرت مهندسی کسرا در کمترین زمان ممکن و با حداقل خطا امکان پذیر باشد.

  • قابلیت تولید گزارشات مختلف

مدیران سازمانی و همچنین پرسنل مختلف در واحدهای سازمانی نیازمند دریافت گزارشات مجزا از نرم افزار حضور و غیاب هستند. اتوماسیون کنترل تردد کسرا این قابلیت را دارد تا گزارشات مختلف سازمانی را در بازه های زمانی گوناگون در اختیار افراد قرار دهد. برای مثال امکان مشاهده گزارش تردد افراد در واحدها مختلف سازمان، گزارش میزان کارکرد هر فرد به طور مجزا، تعداد مرخصی ها و مانده مرخصی ها، اضافه کاری ها و غیره در قالب های مختلف اعم از pdf، excel بر اساس نیاز افراد وجود دارد. مدیران سازمانی نیز با مشاهده نحوه تردد پرسنل و میزان کارکرد آنها قادر هستند عملکرد کارکنان را کنترل کرده و در تصمیم گیری های آینده از آن استفاده کنند.

روش های مختلف در تعریف حضور و غیاب پرسنل

حضور غیاب پرسنل در سازمان های مختلف می تواند به شیوه های گوناگونی تعریف شود. به این معنی که ساعات ورود و خروج افراد در هر سازمانی بسته به نوع عملکرد شرکت ممکن است با سایر کسب و کار های متفاوت باشد. بر همین اساس معمولا نحوه برخورد با کنترل تردد افراد به سه دسته مختلف دسته بندی می شود که سامانه حضور و غیاب کسرا قادر است به راحتی در هر یک از موارد فوق مورد استفاده قرار گیرد.

  • ورود و خروج در ساعت مشخص: در دسته اول که به طور معمول در سازمان هایی با رویکرد سنتی وجود دارد، تمام پرسنل باید در زمان مشخص وارد شرکت شده و همچنین در تایم مشخصی خروج خود را ثبت کنند. این روش معمولا نارضایتی کارمندان را به دنبال دارد چرا که ممکن است به دلایل مختلف امکان حضور به موقع و یا خروج در ساعات مقرر را از شرکت نداشته باشند.

  • تعریف ساعات کاری شناور: دسته ی دوم شرکت هایی هستند که ساعات کاری شناور برای کارمندان خود تعریف میکنند. منظور از ساعت کاری شناور امکان ثبت ورود یا خروج پرسنل در یک بازه ی زمانی مشخص بجای ساعت مطلق است. برای مثال ممکن است سازمانی برای ثبت ورود پرسنل خود به سازمان یک بازه ی زمانی یک ساعته در نظر بگیرد و در صورت ورود دیرتر از بازه ی مشخص شده برای او تاخیر در نظر بگیرد. بدین ترتیب شرکت ها قادر هستند رضایت خاطر بیشتری از سمت کارمندان خود دریافت کنند.

ثبت تردد دورکاری

  • ثبت تردد دورکاری: دسته سوم نوعی دیگر از ثبت تردد است که امکان ثبت حضور و غیاب به ورت دورکاری را به پرسنل سازمان های می دهد. در این روش کارکنان به راحتی می توانند در صورت عدم حضور فیزیکی در شرکت به فعالیت خود در منزل یا هر مکان دیگری خارج از سازمان ادامه داده و تردد خود را در سامانه حضور غیاب ثبت کنند. این روش در مواقع شیوع بیماری های اپیدمی مانند آنچه در زمان بیماری کرونا رخ داد مورد توجه بسیاری از سازمان ها قرار گرفت.

شما می‌توانید برای مشاوره رایگان درباره کلیه محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شرکت نرم افزاری کسرا به وب سایت شرکت کسرا به آدرس kasraco  مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02141452000  داخلی 3 یا 09196769974  تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید