بهترین فروشگاه برای خرید ورق کامپوزیت

کدخبر: ۵۶۱۲۹۵
ورق کامپوزیت اقتصادی را از کجا بخریم؟ ورق کامپوزیت آلومینیوم توسط کارخانه های معتبر ایران تولید می شود. ورق کامپوزیت در صنعت های مختلفی کاربرد دارد. درحال حاضر به دلیل مزایای زیاد، ورق کامپوزیت آلومینیوم از محبوبیت بالایی برخوردار است.
بهترین فروشگاه برای خرید ورق کامپوزیت

در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین عرضه کنندگان ورق کامپوزیت با بهترین قیمت را به شما معرفی کنیم.

ورق کامپوزیت چیست؟

ورق کامپوزیت آلومینیوم معمولا ACP نامیده می‌شود. ورق کامپوزیت آلومینیوم پرمیوم باند شامل، دو ورقه آلومینیومی ‌با پوشش نازک می‌باشد و از دو عنصر متمایز، غیر فلز و فلز تشکیل شده است. آلومینیوم از فلز است در حالی که پلاستیک پلی‌اتیلن یک ماده غیرفلزی است. از نظر مزایا و معایب این ماده برتر است، در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد چند نوع ورق کامپوزیت بحث کنیم.

کاربردهای ورق کامپوزیت

1.         روکش یا نما

2.         پارتیشن‌ها

3.         تابلوها

4.         فضای داخلی

انواع ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق های کامپوزیت آلومینیومی (ACP) یک مصالح ساختمانی محبوب هستند که در پروژه های ساختمانی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. آنها به دلیل وزن سبک، دوام و سهولت نصب محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده اند. با این حال، همه ورق های کامپوزیت آلومینیومی یکسان ساخته نمی شوند. ورق کامپوزیت انواع مختلفی دارند که هر کدام خواص، مزایا خاص خود را دارند.

ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت هسته پلی اتیلن: (PE)این نوع ورق کامپوزیت بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان دارد. دارای هسته پلی اتیلن است که نصب آن را مقرون به صرفه و آسان می کند. ورق کامپوزیت پلی اتیلن برای کاربردهای داخلی مانند روکش دیوار، سقف و پارتیشن مناسب هستند. آن‌ها در رنگ‌ها و پرداخت‌های متنوعی عرضه می‌شوند که آنها را به انتخابی عالی برای تطبیق‌پذیری طراحی تبدیل می‌کند.

ورق کامپوزیت ضدحریق (FR): به گونه ای طراحی شده است که مقاومت بهتری در برابر آتش نسبت به هسته های پلی اتیلن داشته باشد. هسته این پنل از مواد معدنی ساخته شده است که عایق بهتری در برابر حرارت و شعله است. بنابراین، ورق های کامپوزیت ضدحریق برای کاربردهای بیرونی، به ویژه در ساختمان های بلند، که ایمنی در برابر آتش ضروری است، ایده آل هستند.

ورق کامپوزیت ضدحریق (A2): مقاوم ترین ورق های آلومینیومی کامپوزیت موجود در برابر آتش هستند. این ورق ها برای رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی آتش نشانی طراحی شده اند و در کاربردهایی که ایمنی آتش سوزی حیاتی است مانند بیمارستان ها، فرودگاه ها و ساختمان های دولتی استفاده می شوند.

ورق کامپوزیت ضدحریق

آنها همچنین برای استفاده بیرونی مناسب هستند و می توانند در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کنند.

ورق کامپوزیت نانو: یک محصول نسبتاً جدید در بازار است که به طور خاص برای کاربردهای بیرونی طراحی شده است. این پنل دارای یک لایه محافظ است که آب، کثیفی و سایر آلودگی ها را دفع می کند و باعث می شود که خود تمیز شوند. در نتیجه به حداقل نگهداری نیاز دارد و ظاهر زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کند.

چرا ورق کامپوزیت را انتخاب کنیم؟

ورق کامپوزیت محصولی بسیار سبک است و تاثیر زیادی بر وزن سازه دارد. علاوه بر این، این یک نمای نوآورانه با مزایای عملی و تکنولوژیکی بسیار نسبت به محصولات معمولی است.

اجرای آن بسیار آسان است.

به صرفه است

طیف رنگ و ظاهر بیشتری دارد

موارد استفاده از ورق کامپوزیت

ورق‌های کامپوزیت آلومینیومی همچنین می‌توانند برای نمای خارجی و داخلی، تابلوها و ویترین فروشگاه‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید، ساختمان‌های تجاری، ادارات و غیره استفاده شوند.

موارد استفاده از ورق کامپوزیت

این ماده در حال حاضر در کاربردهای داخلی مانند دیوارها، کابینت‌های سقف کاذب، میزهای آشپزخانه قابل حمل، کابینت‌ها، پوشش ستون‌ها و موارد دیگر استفاده می‌شود. همچنین در صنعت حمل و نقل هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، جایی که کارایی در عملکرد مکانیکی و کاهش وزن ضروری است.

ورق کامپوزیت پرمیوم باند

کارخانه پرمیوم باند، معتبر ترین و بزرگترین تولید کننده پرمیوم باند در خاورمیانه است. کارخانه تولید ورق کامپوزیت پرمیوم باند، با بیش از 20 سال تجربه انواع ورق کامپوزیت را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در انواع طرح ها و رنگبندی عرضه می کند.

ورق کامپوزیت ارزان از کجا بخرم؟

ورق کامپویت آلومینیوم را بسیاری از مراکز در سرتاسر ایران عرضه میکنند. اما خریداران اصلی ورق کامپوزیت بهتر است که از خود کارخانه یا نمایندگی های اصلی کارخانه خرید کنند تا بتوانند به قیمت اصلی و مقرون به صرفه محصول مورد نظرشان را تهیه کنند.

در نتیجه

ورق‌های کامپوزیت معماری طراحی را تغییر داده‌ اند، زیرا به راحتی در هر مجتمع تجاری و مسکونی نصب می‌شوند. ورق‌های کامپوزیت یکی از مصالح عصر جدید ترجیحی برای معماران و طراحان است. ورق‌های کامپوزیت به دلیل مزایای بی شماری مانند وزن سبک، بافت عالی، رنگ و مقرون به صرفه بودن، تقاضای بالایی دارند. شما می‌توانید ورق کامپوزیت را با بهترین قیمت از کارخانه پرمیوم باند خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید