کالاف دیوتی موبایل چقدر اینترنت مصرف می ‌کند؟ + راهکار کاهش مصرف

کدخبر: ۵۶۶۶۳۴
همه شما به خوبی می‌دانید که کالاف دیوتی موبایل یک بازی ویدئویی آنلاین است و طبیعتا بازی‌ یا هر برنامه آنلاین، تحت وب اجرا شده و به مصرف داده اینترنت نیاز دارد. کالاف یا هر نوع بازی ویدئویی دیگر که به صورت بازی‌ و نبرد گروهی تعریف شده در بستر اینترنت بهینه‌سازی شده‌اند؛ پس طبیعتا به مصرف اینترنت احتیاج دارند.

با توجه به محبوبیت زیاد بازی کالاف دیوتی و اعتیاد گیمرها به این بازی، مصرف اینترنت در بازی کالاف دیوتی موبایل به دغدغه اصلی گیمرها تبدیل شده است. این در حالی است که بر خلاف تصور گیمرها، میزان مصرف اینترنت در بازی کالاف دیوتی موبایل چندان زیاد است. از طرفی می‌توان با چند روش ساده حجم مصرفی اینترنت هنگام بازی را کاهش داد.

بازی کالاف دیوتی موبایل چند گیگ است؟

بسیاری از کاربرانی که به بازی کالاف دیوتی علاقه پیدا کرده‌اند، به دنبال آن هستند که بدانند حجم بازی کالاف دیوتی موبایل چقدر است؟ بنابراین اگر قبل از بررسی میزان مصرف اینترنت در بازی کالاف دیوتی موبایل مختصری راجع به حجم است بازی صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. همانطور که مشخص است، کالاف دیوتی یک بازی بهینه‌سازی شده برای موبایل است و طبیعتا حجم نسخه موبایلی آن به گونه‌ای تعریف شده که امکان اجرای آن روی موبایل وجود دارد. این در حالی است که کالاف دیوتی از گرافیک قدرتمندی برخوردار است و برای اجرا روی موبایل باید میزان مشخصی از حافظه گوشی آزاد باشد.

میزان مصرف اینترنت کالاف دیوتی موبایل
برای نصب این بازی به حدودا یک گیگابایت حافظه داخلی نیاز دارید. با توجه به اینکه گوشی‌های موبایل امروزی اکثرا جزو گوشی‌های میان رده و بالارده هستند، پردازنده‌های قدرتمند و حافظه داخلی قابل توجهی دارند، در بیشتر موارد مشکلی در اجرای بازی پیش نیامده و کاربران می‌توانند بازی روان و لذت‌بخشی را تجربه کنند.

اگر به دلیلی کیفیت بازی افت پیدا کرد، می‌توانید تمامی برنامه‌های جانبی گوشی را قطع کنید و عملکرد گوشی را افزایش دهید. هرچه فضای آزاد بیشتری در دسترس داشته باشد، بازی کمتر دچار قطعی شده و کیفیت آن افت نمی‌‌کند. با این حساب تنها دغدغه گیمرها همان میزان مصرف اینترنت در بازی کالاف دیوتی موبایل است.

میزان مصرف اینترنت در بازی کالاف دیوتی موبایل

محبوبیت کالاف دیوتی به عنوان یک بازی اکشن و افزایش دانلود روزانه این بازی در سراسر دنیا نشان می‌دهد که جذابیت آن بیشتر از آن است که توجه به میزان مصرف اینترنت در بازی در اولویت قرار گیرد. گیمرهای حرفه‌ای که به نوعی با این بازی‌ها زندگی می‌کنند، توجه چندانی به میزان مصرف داده همراه خود ندارند. چه بسا این بازیکنان حاضراند برای پیشرفت در بازی هر بهایی را پرداخت کنند؛ اما به هر حال بازیکنان مبتدی حق دارند که از میران مصرف اینترنت در بازی کالاف دیوتی موبایل مطلع شوند. توسعه‌دهندگان این بازی، مصرف اینترنت کالاف دیوتی موبایل در ساعت را حدود ۳۵ تا ۱۲۰ مگابایت ارزیابی کرده‌اند.

پیشنهاد ما به شما برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل سایت دیاموند لند می باشد.

کالاف دیوتی موبایل از لحاظ میزان مصرف اینترنت نسبت به سایر بازی‌های موبایلی، مصرف میان رده‌ای دارد. هرچند ۱۲۰ مگابایت اینترنت در ساعت مقدار زیادی نیست؛ اما این بازه مصرفی داده برای بازیکن‌های مختلف، متفاوت است و فاکتورهای مختلفی میزان حداقلی یا حداکثری این بازه متغیر را برای هر گیمر مشخص می‌کنند. در واقع وضعیت بازی هر گیمر تعیین‌کننده میزان مصرف اینترنت اوست. تکنیک‌ها و راهکارهای ساده‌ای وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن میزان مصرف اینترنت بازی کالاف دیوتی موبایل را کم کرد. اگر بازیکن از امکانات درون بازی مانند چت صوتی استفاده نکند، حداکثر میزان مصرف اینترنت او به ۴۰ مگابایت می‌رسد.

کالاف دیوتی موبایل چقدر اینترنت مصرف می ‌کند؟

راهکارهای کاهش مصرف اینترنت در بازی کالاف دیوتی موبایل

اهمیت کاهش مصرف اینترنت در بازی زمانی مشخص می‌شود که ساعت‌ها مشغول بازی هستید؛ اما درست در زمانی که درگیر یک ماجراجویی اکشن یا یک نبرد سخت و واقعی هستید، داده شما به اتمام می‌رسد. طبیعتا هزینه خرید بسته برای گیمرها ملاک مهمی نیست؛ اما مهم است که یک بازی جذاب را از دست داده‌اند. به همین خاطر با چند راهکار ساده می‌توان میزان مصرف اینترنت بازی را کاهش داد.

  • استفاده از وای فای یکی از بهترین راهکارها برای کاهش مصرف اینترنت بازی است. اگر به خط تلفن ثابت دسترسی دارید، از این تکنیک استفاده کنید. در استفاده از اینترنت خانگی، محدودیت سخت افزاری معنایی ندارد و شما می‌توانید با هر مدل گوشی، سرعت اجرای بازی را افزایش دهید. هرچه سرعت لود بخش‌های مختلف بازی افزایش یابد، میزان مصرف اینترنت بازی کاهش می‌یابد. اتصال به وای فای برای استفاده از امکاناتی نظیر چت صوتی نیز ایده‌آل‌تر به نظر می‌رسد؛ چون کیفیت و سرعت گوشی افت نکرده و مصرف داده با روند افزایشی همراه نخواهد بود.

  • برای کاهش مصرف اینترنت در بازی کالاف دیوتی موبایل بهتر است هنگام اجرای بازی، تمامی برنامه‌هایی که در پس زمینه گوشی در حال اجرا هستند را ببندید و با قطع دسترسی این برنامه‌ها به اینترنت، میزان مصرف داده گوشی را کاهش دهید.

  • هر چند کالاف دیوتی برای بازیکنان ایرانی فیلتر نیست؛ اما برای دسترسی به سرورهای بازی و افزایش سرعت به فیلترشکن نیاز دارید. برای کاهش مصرف داده بهتر است از فیلترشکن‌های غیر رایگان و معتبر استفاده کنید؛ چون فیلترشکن‌های رایگان با نمایش خودکار تبلیغات، مصرف داده شما را افزایش می‌دهند.

  • زمان حضور شما در بازی میزان مصرف داده را تعیین می‌کند. از طرفی شما برای کسب امتیازات بیشتر به خریدهای درون برنامه‌ای نیاز دارید. اگر خریدهای درون برنامه‌ای را در زمان حضور در بازی انجام دهید، میزان مصرف اینترنت شما نیز کاهش می‌یابد.

جمع‌بندی

همانطور که تا اینجا متوجه شدید کالاف دیوتی موبایل یک بازی اکشن با سبک بتل رویال است که طرفداران بسیار زیادی دارد. یکی از فاکتورهای مهم در انجام این بازی میزان مصرف اینترنت است. هر چند مصرف اینترنت در بازی کالاف دیوتی موبایل زیاد نیست؛ اما برای اینکه داده شما در میان بازی به اتمام نرسد، می‌توانید با چند روش ساده میزان مصرف اینترنت را به حداقل برسانید.

در کنار راهکارهایی که برشمردیم در نظر داشته باشید، هرچه کیفیت و سرعت بازی بالاتر باشد، زمان حضور شما در بازی کمتر شده و مصرف اینترنت نیز کاهش می‌یابد. در نتیجه حجم فضای در دسترس برای نصب بازی با میزان مصرف آن رابطه مستقیم دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی