بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

کدخبر: ۵۷۰۱۸۸
تهران به عنوان پایتخت کشور، بیشترین تعداد هتل را برای میزبانی از گردشگرانی دارد که چه با هدف گشت و گذار و چه برای سفر کاری به تهران آمده‌اند.
بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

 تهران هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است، از این رو انواع مختلف هتل برای هر سلیقه و بودجه‌ای در این شهر یافت می‌شود. اما از میان این هتل‌ها، تعدادی از آنها بیشتر موردتوجه مسافران بوده و خاطره خوشی از اقامت در تهران برایشان به جا گذاشته است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل های تهران از نگاه مسافران آشنا کنیم.

بهترین هتل های 5 ستاره تهران

کسانی که قصد دارند اقامت لوکس در تهران را تجربه کنند، گزینه‌های متعددی پیش رو دارند. گروه هتل‌های پارسیان، هتل اسپیناس و دیگر هتل‌هایی که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم، از مهمانان خود با انواع امکانات رفاهی و اقامتی با استانداردهای بین‌المللی پذیرایی می‌کنند. علاوه بر امکانات، دکوراسیون شیک و زیبای این هتل‌ها نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند. تعدادی از لوکس ترین هتل های تهران عبارتند از:

هتل اسپیناس پالاس

در منطقه‌ای مرتفع در سعادت آباد تهران، هتل اسپیناس پالاس با چشم‌انداز زیبای شهر قرار گرفته است. سبک معماری این هتل ترکیبی از سنتی و مدرن است و اتاق‌های آن در انواع مختلف استاندارد، رویال، سیگنچر و رویال ارائه می‌شوند. شما می‌توانید در زمان اقامت خود در یکی از اتاق‌های شیک و راحت هتل، از امکاناتی چون رستوران فرانسوی، تایلندی، دریایی و سنتی، کافی شاپ، امکانات ورزشی، پارکینگ، خدمات خشکشویی و کافی نت استفاده کنید. به علاوه این هتل دارای چندین تالار برای برگزاری جشن و عروسی، سالن‌های کنسرت، همایش و نمایشگاه است. هتل اسپیناس پالاس دسترسی خوبی دارد و به جاذبه‌هایی چون پارک ژوراسیک، پارک پرواز، مرکز خرید پالادیوم نزدیک است.

هتل پارسیان آزادی

بسیاری از مسافران تهران به خصوص گردشگران خارجی هتل پارسیان آزادی را از بهترین هتل های تهران می‌دانند. دلیل این امر هم علاوه بر کیفیت بالای اتاق‌ها و امکانات، دسترسی مناسب این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی و نزدیکی به تعدادی از معروفترین جاذبه ‌های گردشگری تهران است.

قرار گرفتن این هتل 5 ستاره در بزرگراه شهید چمران و در یکی از مناطق مرتفع تهران، چشم‌انداز خیلی خوبی از شهر فراهم کرده است. به علاوه با جاذبه هایی مانند کاخ سعدآباد، نمایشگاه بین‌المللی، مرکز تفریحی توچال فاصله نزدیکی دارد. اتاق‌های هتل به صورت استاندارد، سوئیت جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال ارائه می‌شود و همچنین برای معلولین نیز اتاق‌های مخصوص در این هتل ارائه می‌شود. تالار عروسی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ و باشگاه ورزشی از امکانات هتل پارسیان آزادی است.

هتل هما

هتل هما یکی از هتل‌های قدیمی و باسابقه شهر است که در منطقه ونک تهران قرار دارد. این هتل به جاذبه‌های گردشگری معروفی چون پارک ساعی، موزه زمان و موزه پول بسیار نزدیک است و کسانی که قصد خرید دارند، می‌توانند به راحتی خود را به مرکز خرید آسمان و مرکز خرید میلاد نور برسانند. کسانی که در یکی از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند از استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، رستوران، کافی شاپ و باشگاه ورزشی استفاده کنند.

هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا یکی دیگر از لوکس ترین هتل های تهران است. قرار گرفتن این هتل در منطقه سهروردی شمالی سبب شده تا فاصله کمی تا موزه عباسی و سینما آزادی داشته باشد. این هتل، هفت رستوران با منوهای متنوع دارد. همچنین صرافی، سالن بیلیارد، کافی شاپ، کتابخانه و تاکسی سرویس نیز از دیگر امکاناتی است که این هتل پنج ستاره در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال از هتل‌های پنج ستاره و لوکس و البته قدیمی شهر تهران است. این هتل در شمال شهر قرار گرفته و فاصله کمی تا مجموعه توچال، کاخ سعدآباد و کاخ نیاوران دارد. آمفی تئاتر، اتاق جلسه و سالن چندمنظوره، ترانسفر فرودگاهی، زمین تنیس، باشگاه ورزشی، ماساژ، استخر، سونا و جکوزی از امکاناتی هستند که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند. هتل پارسیان استقلال 11 رستوران دارد و برای افراد با هر سلیقه منوی جذابی دارد.

هتل ویستریا

در لیست بهترین هتل های تهران، باید از هتل ویستریا نام ببریم که جزو هتل‌های تازه تاسیس تهران است. این هتل 20 طبقه دارد و در خیابان دربند تهران قرار دارد. مجموعه ورزشی آبی، سالن بدنسازی، تالار عروسی، سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، مرکز اسپا از امکانات این هتل لوکس است. رستوران و کافی شاپ هتل از مهمانان با منوی متنوع با غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه پذیرایی می‌کند.

هتل لاله

هتل لاله تهران که در کنار پارک لاله تهران قرار گرفته، در خیابان فاطمی تهران قرار دارد و موقعیت آن به گونه‌ای است که دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی و بسیاری اماکن مهم شهر دارد. تالار پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، آرایشگاه، فروشگاه، آتلیه و باشگاه ورزشی از امکانات این هتل است.

رزرو متنوع ترین هتل های تهران در فلای تودی

در این مطلب تنها تعدادی از بهترین هتل های تهران بر اساس نظر مسافران معرفی شد. شما می‌توانید اطلاعات کلیه هتل های تهران را در سایت فلای تودی مطالعه کنید و رزرو هتل تهران را بر اساس قیمت، امکانات، شرایط و موقعیت آن انجام دهید. مزیت رزرو هتل در سایت فلای تودی، علاوه بر دسترسی به بیشترین تعداد هتل در تهران، در امکان رزرو هتل با قیمت‌های مناسب است.

پس از مراجعه به وبسایت فلای تودی و مشخص کردن تاریخ و مدت زمان اقامت، می‌توانید به همه هتل های تهران به ترتیب از ارزانترین دسترسی داشته باشید. اطلاعات کامل هر هتل شامل امکانات و خدمات، تعداد ستاره، آدرس و تصاویر در اختیار شما قرار می‌گیرد تا پس از بررسی بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

رزرو هتل در سایت فلای تودی آنلاین و پرداخت هزینه با کارت‌های عضو شتاب انجام می‌شود. پس از رزرو هتل نیز و اچر آن بلافاصله برای شما ارسال خواهد شد. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی نیز کمک می‌کند تا رزرو خود را با خیال راحت انجام دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید