مهاجرت تحصیلی به فرانسه با سیم‌آخر

کدخبر: ۵۷۴۹۲۰
فرانسه کشوری زیبا و تاریخی با دانشگاه‌های سطح بالا و بازار کار پررونق است که به‌عنوان پل رسیدن به کانادا هم شناخته می‌شود.
مهاجرت تحصیلی به فرانسه با سیم‌آخر

 این مزایای پرشمار باعث شده مهاجرت به فرانسه یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های دانشجویان سراسر جهان، خصوصا ایران تبدیل شود. جدا از همه این موارد، فرانسه یک مزیت ویژه دارد و آن، امکان اخذ ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان است. شما می‌توانید در دوره‌های زبان فرانسوی شرکت کرده و از همین طریق ویزای فرانسه را دریافت کنید و دیگر دغدغه‌ای برای رساندن سطح زبان خود به B2 در زمان کم نداشته باشید. در این مقاله مسیر مهاجرت تحصیلی به فرانسه را به شما نشان می‌دهیم. 

چرا مهاجرت تحصیلی به فرانسه؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های علاقه‌مندان به مهاجرت، مسئله زبان است. یادگیری زبان جدید کار زمان‌بری است و به‌راحتی ممکن نمی‌شود. در حالی که برای مهاجرت لازم است خیلی سریع سطح زبان خود را به سطح مورد نظر دانشگاه و سفارت برسانید. دولت فرانسه که از این دغدغه باخبر است، در راستای هموار کردن مسیر علاقه‌مندان به تحصیل در این کشور، راه دیگری را پیش روی شما می‌گذارد.

از این طریق شما می‌توانید ابتدا پذیرش یک دوره زبان فرانسوی را از یکی از کالج‌های فرانسه دریافت کرده و ویزای این کشور را نیز بگیرید. پس از ورود به فرانسه و تکمیل دوره زبان وارد دانشگاه مورد نظرتان خواهید شد و تحصیلتان را آغاز خواهید کرد. نکته جالب اینجا است که در زمان تکمیل دوره زبان، تمام تسهیلات دانشجویی از جمله کمک‌هزینه‌های زندگی و تخفیف حمل‌ونقل به شما تعلق می‌گیرد. 

بیشتر بخوانید: تحصیل در فرانسه با سیم‌آخر

اخذ ویزای تحصیلی فرانسه

برای اخذ ویزای تحصیلی فرانسه لازم است ابتدا از یک کالج یا دانشگاه فرانسوی پذیرش بگیرید و این مرکز آموزشی مورد تایید دولت فرانسه (برای پذیرش اتباع خارجی) باشد. برای پیدا کردن این مراکز می‌توانید به صفحه اصلی سایت موسسه مهاجرت تحصیلی سیم‌آخر رفته و روی مشاوره رایگان کلیک کنید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و شرایط شما را برای اخذ ویزای تحصیلی فرانسه می‌سنجند. لازم به ذکر است اخذ ویزای تحصیلی فرانسه، سریع‌ترین راه اخذ ویزای فرانسه به‌حساب می‌آید. 

بیشتر بخوانید: اخذ ویزای تحصیلی فرانسه با سیم‌آخر

بهترین زمان برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه

از آن‌جایی که کالج‌های خصوصی فرانسه در تمام سال پذیرش دارند، برای اقدام جهت تحصیل در این مراکز محدودیت زمانی نخواهید داشت. در طرف مقابل اگر بخواهید در کالج‌های دولتی فرانسه تحصیل کنید، لازم است ددلاین‌های دانشگاه را بررسی کنید که معمولا بیش از دو بار در سال نیست. اگر به مهاجرت ارزان فکر می‌کنید، کافی است وارد صفحه اصلی موسسه مهاجرت تحصیلی سیم آخر شده و روی مشاوره رایگان کلیک کنید. ما گزینه‌های مختلفی برای مهاجرت ارزان و رایگان پیش روی شما می‌گذاریم.  

تحصیل در فرانسه با سیم‌آخر

تعداد قابل توجهی از موسسات معتبر آموزشی فرانسه، طرف قرارداد سیم‌آخر هستند. با سیم‌آخر می‌توانید یک موسسه متناسب با شرایطتان در فرانسه پیدا کرده و سپس با شانس قبولی بالا برای این موسسه اقدام کنید. ما هم برای شرکت در دوره زبان و هم برای ورود مستقیم به دانشگاه های فرانسه کنار شماییم و می‌توانید از تجربه بالای کارشناسان ما برای بالا بردن شانس موفقیتتان استفاده کنید.

ما همچنین شما را با تسهیلات دانشجویی فرانسه مثل کمک‌هزینه مسکن و بورسیه سازمان CAF آشنا می‌کنیم تا با کمترین هزینه ممکن در این کشور تحصیل کنید. مهاجرت تحصیلی با سیم آخر کار سختی نیست. برای شروع کلیک کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید