مهمترین اتفاق پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از دید مخاطبان چه بود؟

کدخبر: ۵۷۹۰۵۵
حضور پررنگ نهادهای مالی بورسی مهمترین اتفاق پانزدهمین نمایشگاه صنعت‌مالی بود، در این میان غرفه خاص و متفاوت گروه ترنج توجه مخاطبان بسیاری جلب کرده است.
مهمترین اتفاق پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از دید مخاطبان چه بود؟

غرفه گروه ترنج در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این نمایشگاه که از ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲ به مدت چهار روز برگزار می‌شود، ویترینی از برجسته‌ترین نام‌ها در صنایع مالی کشور است. در این میان غرفه گروه ترنج، در امتداد عملکرد قابل توجه این گروه طی سال‌های اخیر، به فضایی جهت هم‌فکری درباره وضعیت کنونی و آینده صنایع مالی تبدیل شده است.

طراحی متفاوت و چشم‌نواز با الهام از مفهوم فیبوناچی

غرفه گروه ترنج

غرفه گروه ترنج بر اساس الگوی فیبوناچی طراحی شده است. فعالان بازارهای مالی به خوبی با این الگو آشنا هستند و آن را به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینیِ رشد و تغییر به کار می‌برند. با این‌حال، همگام بودن رشد گروه ترنج طی سال‌های اخیر با الگوی فیبوناچی، تنها هم‌نشینی قابل توجه در این غرفه نیست. همان‌طور که می‌دانید، الگوی فیبوناچی در دنیای طبیعت هم به راحتی قابل مشاهده است و طراحان برای ایجاد تناسب در فضاها و حتی تصاویر خود دائما از آن استفاده می‌کنند.

این روند نزدیک بودن به طبیعت بخشی از تار و پود گروه ترنج است که از نام‌گذاری خود تا صندوق‌هایی که تحت مدیریت دارد، همواره با بهره بردن از حس طبیعی به دنبال بخشیدن حس سرزندگی و لطافت به صنایع مالی است.

مشاوره‌ رایگان و جذب علاقه‌مندان به همکاری در گروه ترنج

مشاوره رایگان از دیگر خدمات ترنج در نمایشگاه است

مشاوره رایگان از دیگر خدمات ترنج در نمایشگاه است. کارشناسان خبره این شرکت مشاوره‌های اختصاصی شامل موضوعات مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری با مبالغ مختلف، بازارگردانی، عرضه و پذیرش، تامین مالی و سرمایه‌گذاری جسورانه را به مخاطبان ارائه می‌دهند. واحد منابع انسانی ترنج نیز به منظور جذب استعداد‌ها و علاقه‌مندان به کار در بازار‌ سرمایه، حضور دارد.

کارگاه‌های آموزشی سواد مالی و توسعه فردی

کارگاه‌ آموزشی با موضوعات سواد مالی

طی سه روز برگزاری نمایشگاه گروه ترنج چندین کارگاه‌ آموزشی با موضوعات سواد مالی و مسیر شغلی و توسعه فردی در بورس برگزار کرده است و جمعه نیز در غرفه ترنج کارگاه‌های آموزشی با عناوین زیر برگزار می‌شود:

  • تحلیل اقتصاد کلان؛ نرخ بهره و بازار پول با بررسی عملکرد صندوق درآمد ثابت افران

  • معرفی خدمات بازارگردانی و تامین مالی

  • ریسک‌های سرمایه‌گذاری و معرفی صندوق‌های اهرمی

  • مسیر شغلی ترنج؛ حوزه سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی

گروه ترنج با اقدامات خلاقانه‌ خود تجربه‌ متفاوتی برای بازدید‌کنندگان از نمایشگاه صنعت مالی رقم زده است. علاقه‌مندان می‌توانند تا روز جمعه ۱۹ خرداد با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن ۳۸ از غرفه گروه ترنج بازدید کرده و از خدمات این گروه بهره‌مند‌ شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید