چرا فلای تودی بهترین مرجع سفر است؟

کدخبر: ۵۸۲۱۱۷
فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است؛ پلتفرمی داخلی که خدماتی در سطح پلتفرم‌های خارجی به شما ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این مرجع معتبر سفر، تا انتها همراه ما باشید.

پیدا کردن بهترین مرجع سفر همیشه کار آسانی نیست! ممکن است چندین سایت مختلف را باز کنید و با قیمت‌های متنوع و اطلاعات گوناگون موجود در آنها دچار سردرگمی شوید. خبر خوب اینجاست که ابزار و منبع درست خدمات سفر در دسترس شما قرار دارد. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است؛ پلتفرمی داخلی که خدماتی در سطح پلتفرم‌های خارجی به شما ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این مرجع معتبر سفر، تا انتها همراه ما باشید.

کدام مزیت‌ها، فلای تودی را متمایز می کند؟

برنامه‌ریزی برای سفر بدون دسترسی به یک سایت مناسب خرید بلیط و رزرو هتل، کارتان را سخت می‌کند. مرجعی که بلیط تمام مقاصد داخلی و خارجی را ارائه دهد، امکان رزرو انواع محل اقامت در آن وجود داشته باشد، به راحتی بتوان از خدماتش استفاده کرد، در هر لحظه پاسخگوی شما باشد و در نهایت منصفانه‌ترین قیمت را ارائه دهد، می‌تواند به گزینه‌ای همیشگی تبدیل شود. فلای تودی نیازهای کاربر را در نظر گرفته و تمام خدمات مرتبط با سفر را بدون نیاز به بررسی دیگر سایت‌ها، در سایت و اپلیکیشن خود در اختیارتان قرار می‌دهد. اما کدام مزیت‌ها، فلای تودی را متمایز می‌کند و چطور می توان از ایرلاین های خارجی بی واسطه و ارزان خرید کرد؟

خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین معتبر

در حال حاضر، امکان خرید بلیط هواپیما از بیش از 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی با نرخ ویژه در فلای تودی وجود دارد. فلای تودی نه تنها تمام ایرلاین های داخلی را پوشش می‌دهد، بلکه نماینده فروش کلیه ایرلاین های خارجی نیز محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند به دنبال خرید بلیط هواپیما کیش هستید یا یک سفر ارزان خارجی را با خرید پرواز استانبول انتخاب می‌کنید یا حتی قصد دارید بلیط نیویورک را بخرید، می‌توانید با یک جست و جوی ساده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزرو خود را انجام دهید. مقصد شما نزدیک‌ترین یا دورترین نقطه کره زمین هم که باشد، بلیط آن را در فلای تودی خواهید یافت. پوشش گسترده تمام پروازهای داخلی و خارجی و امکان مقایسه قیمت ایرلاین‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که به انتخاب هرچه بهتر بلیط موردنظر شما کمک زیادی می‌کند.

از هر مبدا، به هر مقصد

حتی اگر سفر شما یک مقصد داخلی یا خارجی از مبدا کشورمان نباشد، یا به دنبال خرید بلیط هواپیما بین شهرهای مختلف یک کشور دیگر هم باشید، فلای تودی بهترین گزینه محسوب می‌شود. ممکن است در استانبول باشید و بخواهید برای خرید بلیط هواپیما دبی اقدام کنید. نیازی به جست و جو در سایت‌های خارجی و پرداخت ارزی نیست، فقط باید در بخش پرواز خارجی این سایت، مبدا خود را استانبول و مقصد را دبی انتخاب کنید!

جالب اینجاست در این سایت خرید پروازهای داخلی یک کشور هم در دسترس است. فرض کنید در ترکیه و شهر ساحلی آنتالیا هستید و می‌خواهید به استانبول بروید. فقط باید وارد سایت فلای تودی شوید و با چند کلیک ساده، بلیط آنتالیا – استانبول را در بخش‌ پروازهای خارجی جست و جو و خریداری کنید. در نهایت از هر مبدا به هر مقصدی که می‌روید، با یک کارت شتاب و پرداخت ریالی، بلیط شما در این سایت موجود خواهد بود.

امکان رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل

هتل‌های مینیمال ایتالیا یا اقامت در کاخ‌های عثمانی با رزرو هتل های استانبول؟ اقامت در سواحل مکزیک یا رزرو یک اتاق در مرکز شهر نیویورک؟ سفر زیارتی به مشهد یا رزرو هتل های کیش؟ به کدام نقطه جهان سفر می‌کنید؟ آیا به دنبال یک هتل لوکس و 5 ستاره هستید یا اقامت در یک هاستل و اقامتگاه بومگردی را ترجیح می‌دهید؟

فلای تودی با وجود بیش از 1.5 میلیون اقامتگاه در سرتاسر جهان، مرجعی برای رزرو متنوع‌ترین گزینه‌هاست. مشابه تنوع اقامتگاه‌ها در سایت‌های معروف خارجی مانند بوکینگ و اکسپدیا را می‌توانید در یک مرجع داخلی، فارسی‌زبان و معتبر، با پشتیبانی 24 ساعته و بدون نیاز به پرداخت ارزی رزرو کنید. با هر سلیقه و هر بودجه‌ای و در تمام سفرهای داخلی و خارجی، رزرو هتل موردنظرتان را فقط با کارت‌های شتاب و به صورت ریالی انجام دهید. کافی است سری به سایت فلای تودی بزنید، قیمت‌ها و گزینه‌های در دسترس را بررسی و مقایسه کرده و در نهایت در سریع‌ترین زمان ممکن با رزرو محل اقامت خود، واچرتان را دریافت کنید. با وجود این تعداد هتل بعید به نظر می‌رسد وارد این سایت شوید و محل اقامتی که به دنبال آن هستید را پیدا نکنید!

کاربری ساده سایت با ابزارهای اختصاصی!

فرآیند سفر گاهی می‌تواند استرس‌زا باشد و از این رو، مرجعی که بتواند این استرس را در قدم‌های اولیه کاهش دهد، طرفداران زیادی پیدا می کند. فلای تودی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را با یک طراحی ساده و کاربرپسند برای همه آسان می‌کند. اگر برای پیدا کردن بلیط و هتل موردنظرتان همیشه با مشکل مواجه هستید، فلای تودی با ارائه ابزارهای جستجو، فیلترها، توضیحات قابل درک، رتبه‌بندی، عکس و نماهای نقشه و... این مشکل را رفع کرده است.

ابزارهای خرید بلیط هواپیما

وقتی وارد این سایت می‌شوید، مسیر مشخصی دارید و می‌توانید در زمانی کوتاه، خدمات موردنظرتان را دریافت کنید. تقویم قیمتی ارزانترین پروازهای حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد، با فیلترهای موجود در سایت امکان انتخاب ایرلاین، نوع بلیط، توقف‌ها، فرودگاه و... برایتان وجود دارد. با ثبت‌نام در سایت و فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت‌ها، تغییر نرخ پرواز بلافاصله برایتان ارسال خواهد شد.

رزرو هتل و دریافت واچر با چند کلیک

فلای تودی متنوع‌ترین هتل‌ها را ارائه می‌دهد اما به این معنا نیست که برای پیدا کردن هتلی که می‌خواهید دچار سردرگمی خواهید شد. مسیر رزرو هتل در این سایت به سادگی ترسیم شده و پس از جست و جو، فقط باید از فیلترهایی مانند کلاس مکان اقامتی، نوع مکان اقامتی، امکانات، موقعیت هتل و حتی محدوده قیمت مدنظر خود استفاده کنید. گزینه تخفیف ویژه نیز تمام هتل‌های تخفیف‌دار را به شما نمایش خواهد داد. علاوه بر این، تمام جزئیات هتل با عکس‌ها و نقشه‌ در این سایت ارائه شده تا بدون دغدغه رزرو خود را انجام دهید و واچر هتل را به صورت آنی دریافت کنید.

ارائه خدمات سفر با استانداردهای بین المللی

فلای تودی طی سال‌های فعالیت خود سعی کرده تمام خدمات سفر را در سطح استانداردهای بین‌المللی به کاربران و مخاطبان ایرانی ارائه دهد. این سایت، بلیط و هتل مقاصدی را ارائه می‌دهد که شاید فکر کنید فقط در یک مرجع معتبر خارجی امکان رزرو کردن آنها را دارید. خدماتی که تا پیش از این حتی تصورش هم سخت بود که در یک مرجع داخلی ارائه شود. فلای تودی با ارائه متنوع‌ترین گزینه‌ها و رقابتی‌ترین قیمت‌ها قصد دارد، سفر را با بهترین کیفیت برای مردم آسانتر کند و هزینه‌ها را کاهش دهد. سفر بخش جدانشدنی زندگی ماست!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید