نایاب شدن پرواز و هتل ارزان مشهد در آستانه تابستان 1402

کدخبر: ۵۸۲۳۵۱
مجوز پروازهای دو ایرلاین آتا و سپهران برای مسیر تهران مشهد باطل شد. دلیل ابطال مجوز این پروازها گران‌فروشی ایرلاین‌های مذکور اعلام شد.
نایاب شدن پرواز و هتل ارزان مشهد در آستانه تابستان 1402

 هرچند که ابطال مجوز این پروازها تنها مربوط به سه روز 24 تا 26 خرداد است و با مذاکرات این شرکت‌های هواپیمایی با سازمان هواپیمایی کشور امکان رفع مشکل وجود دارد. اما آیا احتمال لغو پروازهای دیگر مشهد وجود دارد؟ تاثیر لغو پروازها بر روی قیمت تور هوایی مشهد و انتظار آن‌ها برای سفر چیست؟

شرکت‌های هواپیمایی معتبر در خطر لغو پروازها

به نظر می‌رسد ایرلاین‌های معتبر دیگری هم که در طی چند روز اخیر در خطر لغو پروازهای تهران مشهد قرار گرفته‌اند. به این ترتیب در صورت متعادل نشدن قیمت‌ها باید منتظر لغو مجوز این شرکت‌های هواپیمایی باشیم. البته مجوز‌ پرواز این شرکت‌ها فقط در مسیری که قیمت بلیط آن بیش از حد انتظار است، باطل می‌شود. این اتفاق ممکن است برای مسیرهای دیگر نیز رخ دهد. ضمن اینکه حتی امکان ابطال طولانی‌تر مجوز پروازهای ایرلاین‌های مهم در این مسیر وجود دارد.

کاهش احتمالی تعداد پروازها از تهران به شیراز و اهواز

به غیر از پروازهای مسیر تهران مشهد، احتمال لغو برخی از پروازهای تهران شیراز و تهران اهواز هم وجود دارد. در حال حاضر پروازهای ایرلاین کیش ایر برای مسیر تهران اهواز و پروازهای ایرلاین فلای پرشیا در مسیر تهران شیراز نیز به دلیل ابطال مجوز، لغو شده است. با آغاز لغو این پروازها تردد بین هوایی بین این شهرها کمی دشوارتر شده  به تبع آن مشکلاتی در رزرو پیکج‌های مسافرتی مقاصد مختلف به وجود می‌آید. به خصوص اگر قصد رزرو تور مشهد را داشته باشید.

رزرو تور لحظه آخری مشهد غیر ممکن می‌شود؟

رزرو تور لحظه آخری مشهد غیر ممکن می‌شود؟

در حال حاضر امکان رزرو تور مشهد با ایرلاین‌های مختلف چند ساعت مانده به انجام پرواز وجود دارد. اما در صورت تداوم لغو پروازها با توجه به تعداد مسافرین، شانس رزرو تور لحظه آخری مشهد به قصد کاهش هزینه‌ها پایین می‌آید. در این صورت شما باید از چند روز قبل از سفرتان، تور مشهد را برای خود رزرو کرده باشید. به این ترتیب امکان رزرو تور با هزینه‌ی پایین‌تر برای شما وجود خواهد داشت. هر چند که با این وجود هم در برخی موارد امکان بروز مشکلاتی قبل از پرواز برایتان وجود دارد.

سرگردانی مسافران تور مشهد در فرودگاه مهرآباد

پس از اعلام ابطال مجوز برخی از پروازها به صورت ناگهانی، مسافران بسیاری در فرودگاه مهرآباد سرگردان شدند. بسیاری از مسافران که برای سفرشان برنامه‌ریزی دقیق داشتند ناگهان با لغو پروازها مواجه شدند و در این شرایط نمی‌توانستند کار دیگری برای سفرشان انجام دهند. در آن برهه‌ی زمانی حتی هزینه‌های مسافران بازپرداخت نشد تا بتوانند بلیط پرواز جایگزینی خریداری کنند. در این شرایط انتظار می‌رفت حداقل به جای پروازهای باطل شده، هواپیماهای جایگزینی برای مسافران در نظر گرفته شود. اما برخلاف انتظارات مسافران مشهد ساعت‌ها در فرودگاه سرگردان ماندند. برخی دیگر نیز به جای هواپیما، با قطار یا اتوبوس راهی شهر مشهد شدند.

قطار، بهترین جایگزین برای هواپیما در شرایط اضطراری

با وجود اینکه هزینه‌ی بلیط قطار‌ها نیز مانند هواپیماها افزایش یافته است اما رشد قیمت آن‌ها چندان به چشم نمی‌آید؛ زیرا هزینه‌ی سفر با آن بسیار پایین است. با توجه به وقوع چنین شرایطی برای پروازها، بهترین راه برای مسافرین تور مشهد خرید بلیط قطار می‌باشد. هرچند که با قطار مسیر طولانی‌تری در پیش خواهید داشت اما در هزینه‌ها صرفه جویی شده و قطارها طبق ساعت مشخصی از تهران به مشهد و بالعکس حرکت دارند. ضمن اینکه در حال حاضر قطارهایی مثل نورالرضا و زندگی خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‌دهند. البته با حل مشکل مسیر پروازها موضوع دیگری نیز باعث افزایش قیمت تور مشهد خواهد شد.

قطار، بهترین جایگزین برای هواپیما در شرایط اضطراری

قیمت هتل‌های مشهد افزایش می‌یابد

با آغاز تابستان و به دلیل رشد تقاضا برای تور مشهد، هتل‌های این شهر هزینه‌ی اقامت خود را افزایش داده‌اند. افزایش قیمت رزرو اتاق در هتل های مشهد 30 تا 50 درصد بوده است که باعث تغییرات زیادی در قیمت تور مشهد می‌شود. با افزایش قیمت‌ها باید به سراغ رزرو هتل‌های ارزان‌تر و با ستاره کم‌تر بروید. در واقع اگر قصد اقامت در هتل 4 ستاره را داشته باشید باید یک هتل سه ستاره را برای کاهش هزینه‌هایتان رزرو کنید. البته با این راهکار از کیفیت سفر شما کاسته می‌شود. برای همین باید به دنبال راه‌های واقعی رزرو تور ارزان مشهد باشید.

راه‌های مختلف رزرو تور ارزان مشهد در تابستان آینده

با وجود افزایش قیمت‌ها همچنان می‌توان تور ارزان مشهد را پیدا کرد. به طور مثال برای رزرو تور مشهد تابستان با قیمت ارزان می‌توانید از قطارهای ارزان و اتوبوسی استفاده کنید. اما به عنوان راهکار اصلی به شما پیشنهاد می‌دهیم که منتظر آفرهای ویژه‌ی تور مشهد در ایام خلوت این شهر باشید. معمولا در برخی از روزهای کاری هفته پروازها و هتل‌ها برای تکمیل ظرفیت خود آفرهای ویژه ارزان را ارائه می‌کنند. در این شرایط نیز هزینه‌های تور شما کاهش می‌یابد. البته باید در نظر داشته باشید که انتخاب آژانس مسافرتی نیز در قیمت تور شما تاثیر به سزایی دارد.

رزرو تور مشهد از آژانس معتبر گردشگری نهال گشت

برای حل مشکلات رزرو تور ارزان مشهد می‌توانید به سراغ شرکت‌های معتبر گردشگری بروید. نهال گشت یکی از این آژانس‌های مسافرتی معتبر است که آفرهای ویژه تابستانی را برای تور مشهد به مسافران ارائه می‌دهد. ضمن اینکه پس از رزرو تور از این شرکت گردشگری خدمات پشتیبانی 24 ساعته به شما ارائه می‌شود. برای رزرو تور از این آژانس گردشگری و دریافت مشاوره از کارشناسان خبره‌ی این شرکت می‌توانید با شماره‌ی تلفن 02633143000 تماس حاص فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید