راه های صرفه جویی برای خرید بلیط تورنتو

کدخبر: ۵۸۴۱۸۳
هزینه های بلیط سفر به اقصی نقاط جهان، از جمله هزینه های کمرشکنی هستند که افراد را تحت فشار مالی قرار می دهند؛ بنابراین اگر بتوانید در هزینه های تهیه بلیط سفر خود به شهر مقصد صرفه جویی کنید، بزرگترین کمک را به خود کرده اید؛
راه های صرفه جویی برای خرید بلیط تورنتو

 ما در این مقاله به معرفی بهترین راه های صرفه جویی برای خرید بلیط شهر تورنتو پرداخته ایم؛ پس برای صرفه جویی هر چه بیشتر در هزینه های خود، تا پایان مقاله با ما بمانید.

بلیط خود را آنلاین بخرید

بدون شک هیچ راهی آسان تر و بی دردسرتر از خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین نیست؛ خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین این امکان را به شما می دهد که با تنظیم فیلترهای مختلف در سایت های تهیه بلیط، ارزان ترین و نزدیک ترین بلیط را نسبت به زمان مدنظر خود انتخاب کنید؛ از طرف دیگر، بسیاری از سایت های فروش بلیط هواپیما، با ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی قراردادهای طولانی مدت دارند؛ طبق معاهدات این قراردادها، در صورت توافق طرفین، در بازه های زمانی مشخص شده تخفیف های مختلفی روی هزینه بلیط ها اعمال می شود.

با توجه به برنامه خود بلیط چارتری یا سیستمی بخرید

بهتر است قبل از شرح این موضوع، ابتدا بلیط سیستمی و چارتری را تعریف کنیم تا شما بتوانید بهترین نوع بلیط را با توجه به شرایط سفرتان انتخاب کنید؛ بلیط های سیستمی بلیط هایی هستند که قیمت آن ها به صورت مستقیم توسط ایرلاین ها تعیین می شود. بلیط های چارتری بلیط هایی هستند که توسط یک چارترکننده از ایرلاین ها خریداری و با گذشت زمان، به تدریج و با قیمت کمتری نسبت به بلیط های سیستمی به فروش می رسند. از جمله تفاوت های اساسی این دو بلیط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلیط های چارتری نسبت به بلیط های سیستمی، قیمت کمتری دارند.

  • بلیط های سیستمی نوسان قیمت ندارند؛ اما بلیط های چارتری نوسان قیمت داشته و ممکن است هزینه تهیه آن ها بالاتر یا پایین تر برود.

  • بلیط های سیستمی قابلیت کنسل کردن دارند و با توجه به قوانین ایرلاین، جریمه کنسلی از هزینه اصلی بلیط هواپیما کسر شده و مابقی آن به حساب خریدار برمی گردد؛ اما بلیط های چارتری به هیچ عنوان کنسل نمی شوند و اگر سوار هواپیما نشوید، هیچ هزینه ای به حساب شما باز نخواهد گشت.

  • هزینه بلیط های چارتری کودکان نسبت به بزرگسالان کمتر است؛ اما هزینه بلیط های سیستمی محدودیت سنی نداشته و برای همه یکسان است.

حال با توجه به موارد گفته شده، کدام یک از این دو نوع بلیط برای شما مناسب تر است؟!

پروازهای غیر مستقیم ارزان تر هستند

این مورد فقط برای پروازهای خارجی صدق می کند؛ بنابراین برای خرید بلیط تورنتو ارزان به آن توجه کنید. پروازهای مستقیم پروازهایی هستند که مسافران را به طور مستقیم از مبدا به مقصد می برند. پروازهای غیر مستقیم پروازهایی هستند که ابتدا در مقصدی اولیه فرود می آیند و با اختلاف چند ساعت تا چند روز، دومین سفر خود را به سمت مقصد دوم یا اصلی آغار می کنند.

 برای مثال یک پرواز غیر مستقیم برای رفتن به شهر پاریس، ابتدا در شهر رم توقف کرده و سپس با توقفی چند ساعته به سمت پاریس حرکت می کند؛ همواره به خاطر داشته باشید که داشتن ویزای مقصد اول برای اکثر مسافران مخصوصا ایرانی ها الزامی است؛ می توانید درخواست ویزای ترانزیت بدهید و در ساعاتی که به پرواز دومتان باقی مانده، گردشی در شهر مقصد اول داشته باشید؛ در غیر این صورت شما اجازه خروج از فرودگاه را ندارید.

همچنین به این موضوع نیز توجه کنید که نباید فاصله مقصد اول تا دوم را با وسیله نقلیه دیگری بروید؛ در همان مثال بالا اگر فاصله رم تا پاریس را با اتوبوس بروید، دیگر اجازه سوار شدن به هواپیما را در پرواز برگشت، از پاریس به رم برای رسیدن به تهران را نخواهید داشت.

در دقیقه نود بلیط نخرید

 به هیچ عنوان بلیط هواپیمای خود را در دقیقه نود رزرو نکنید؛ برای سفر به تورنتو بهتر است حداقل ۵ تا ۶ ماه زودتر بلیط خود را رزرو کنید؛ در ۹۹ درصد مواقع هزینه بلیط های دقیقه نودی بسیار بالاتر از بلیط های دیگر است؛ بنابراین هیچ وقت بلیط خود را در دقیقه نود برای هیچ پرواز داخلی و خارجی رزرو نکنید. گاهی اوقات نیز ممکن است بلیط های دقیقه نودی ارزان تر از سایر بلیط ها باشند؛ بنابراین هیچگاه روی ارزان تر شدن هزینه بلیط هواپیما حساب باز نکنید.

فرودگاه دیگری در مقصد انتخاب کنید

فرودگاه دیگری در مقصد انتخاب کنید

اگر محدودیت مکانی و زمانی ندارید، بهتر است برای کاهش هزینه های خود، فرودگاه مقصدتان را تغییر دهید؛ فرودگاه هایی که فاصله بیشتری تا مرکز شهر دارند، قیمت بلیط هواپیمایشان کمتر است. تورنتو دارای چهار فرودگاه زیر است:

  • فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو

  • فروشگاه شهری بیلی بیشاپ تورنتو

  • فرودگاه شهری باتنویل

  • فرودگاه مارکهام

آدرس و موقعیت این فرودگاه را بررسی کنید و آن ها را با مکان مورد نظر خود در تورنتو تطابق دهید؛ بعد از تطابق، بهترین فرودگاه را انتخاب کنید.

پروازتان را به صورت رفت و برگشتی رزرو کنید

در اکثر مواقع خرید بلیط هواپیما به صورت رفت و برگشتی، ارزان تر از بلیط های یک طرفه رفت یا برگشت از آب در می آیند. اگر برای سفر به تورنتو و خرید بلیط تورنتو برنامه ریزی مشخص و واضحی دارید، بهتر است بلیط خود را به صورت رفت و برگشت و همزمان رزرو کنید.

خرید بلیط شهر تورنتو

خرید بلیط شهر تورنتو

بدون شک یکی از بخش های اصلی هزینه های هر سفر، هزینه های رفت و آمد و بلیط سفر است؛ اگر بتوانید در هزینه خرید بلیط هواپیما سفر خود صرفه جویی کنید، بخش بزرگی از بودجه خود را به بهترین شکل ممکن پس انداز کرده اید؛ بنابراین بهتر است بلیط خود را از یک سایت معتبر و مرجع رزرو کنید تا به همه پروازهای ایرلاین های مختلف دسترسی داشته باشید و بتوانید بعد از مقایسه آن ها، بهترین گزینه را خریداری کنید؛ فلای تودی یکی از سایت های معتبر و مرجع برای تهیه بلیط هواپیما برای سفر به شهر تورنتو است؛ این سایت با ارائه بهترین خدمات و کامل ترین پشتیبانی، خیالی آسوده را برای سفر به تورنتو به شما هدیه می دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید