مقایسه بهترین سایت های خرید اقساطی کالا | کمترین سود، بیشترین مدت بازپرداخت

کدخبر: ۵۸۴۹۰۹
همیشه در امان ماندن از تورم در شرایط سخت و شکننده اقتصادی، مهم‌ترین کاری است که در برنامه‌های خود قرار می‌دهیم.
مقایسه بهترین سایت های خرید اقساطی کالا | کمترین سود، بیشترین مدت بازپرداخت

بعضی از افراد تمایل دارند تا با خرید سکه، طلا، دلار، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مالی و دریافت سود بانکی از تورم در امان باشند؛ در صورتی که افراد دیگر هم تمایل دارند تا با دریافت وام فوری برای خرید قسطی، خرید کالا و… ضمن برطرف کردن نیاز خود با تورم مقابله کنند.

 از این رو، درخواست وام ضروری برای خرید کالا یکی از هیجان‌انگیزترین و اقتصادی‌ترین کارهایی است که هر فرد می‌تواند به عنوان فعالیت اقتصادی انجام دهد. با ما همراه باشید تا به سراغ بهترین سایت خرید اقساطی کالا با اعتبار بیشتر و مدت بازپرداخت بالاتر برویم.

چرا دریافت وام آنلاین نوعی سرمایه گذاری است؟ 

وام

وام گرفتن یکی از روش‌های جذاب سرمایه‌گذاری مخصوصاً در کشور ما محسوب می‌شود. از این رو شاید این جمله قدیمی که می‌گوید: اگر "امروز بِخری، فردا بَرنده‌ای" را بتوان خلاصه کرد در خرید اقساطی کالا با دریافت وام! 

دو مورد از موارد مهم که باعث می‌شود از خود بپرسیم چرا باید وام بگیریم عبارتند از:

  • سرمایه‌گذاری و مقابله با تورم
  • خرید انواع کالای مصرفی مورد نیاز

از این رو پس از دریافت وام با چک صیادی به عنوان ضمانت خرید کالا، در آینده برنده خواهید بود.  به همین خاطر اگر وام دریافتی دارای مزایای زیر باشد ارزش بیشتری برای دریافت دارد:

  •  شرایط وام آسان‌تر

  • مدت بازپرداخت بیشتر

  • میزان وام دریافتی بالاتر 

  • بدون نیاز به ضامن و شرایط سخت

  • بدون نیاز به پروسه‌های مربوط به کاغذ بازی مرسوم 

شاید از خود بپرسید چگونه می‌توان از همه این مزایا برخوردار شد؟ باید بگوییم عجله نکنید! تا انتهای این مقاله خواهید دانست بهترین راه دریافت وام چیست.

سرمایه‌گذاری با خرید اقساطی کالا

نخستین گام برای خرید اقساطی کالا، انتخاب لندتکی است که بتوان ضمن اعتماد به آن "کالای هدف" خود را از آن انتخاب کنیم. منظور از کالای هدف، در واقع همان کالای مورد نیازی است که باید متناسب با سقف اعتبار مورد نظر و مدت بازپرداخت آن خریداری کنیم و ضمن برطرف کردن نیاز خود، سرمایه‌گذاری کنیم و جلوی پرداخت هزینه بیشتر برای خرید همان کالا را در ماه‌های آتی بگیریم. 

بنابراین، اینکه خرید اقساطی چگونه می‌تواند نوعی سرمایه‌گذاری باشد، تا حدودی برایمان روشن شد. اما مهم‌ترین نکته‌ای که ذهن متقاضی دریافت وام را در مرحله اول مشغول می‌کند، سقف اعتبار دریافتی، سود بازپرداختی سالانه و ضمانت است. از این رو برای پرداختن به این دغدغه، در ادامه قرار است با مقایسه بهترین سایت های خرید اقساطی کالا فاکتورهای مهمی را بررسی کنیم تا به بهترین گزینه برای دریافت تسهیلات خرید کالا آگاه شوید.

مقایسه لندتک‌ها برای دریافت وام فوری آنلاین

اگر شما هم از افرادی محسوب می‌شوید که به دنبال اطلاع از میزان وام‌دهی آنلاین هستید، جدول زیر در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. در این جدول مقایسه تعدادی از لندتک‌های مختلف را می‌بینیم که از جهات مختلف با همدیگر مقایسه شده‌اند:

خرید اقساطی کالا با سقف اعتبار بیشتر از دیجی شهر

نکته: نرخ سود موثر عبارت است از: درصد سود سالیانه به علاوه کارمزد دریافتی 

همانطور که مشاهده می‌کنید، در جدول بالا بیشترین میزان اعتبار و بالاترین مهلت بازپرداخت اقساط، (به تومان) آورده شده است که می‌توانید برای دریافت وام با چک صیادی یا سفته متناسب با نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. 

خرید اقساطی کالا با سقف اعتبار بیشتر از دیجی شهر

دیجی شهر با ارائه وام تا "سقف 200 میلیون تومان" و مهلت "بازپرداخت 60 ماهه" تسهیلات خرید کالای مصرفی با دوام را به متقاضیان ارائه می‌دهد. اما علاوه بر این دو مزیت ویژه، دیجی شهر برای متقاضیان دریافت وام آنلاین امکانات منحصر‌به‌فرد دیگری را هم در نظر گرفته است که در مقایسه با رقبا، بی‌نظیر است. دریافت وام تا 120 میلیون تومان بدون ضامن و تنها با یک برگ چک صیادی بابت ضمانت پرداخت اقساط ۶۰ ماهه یکی از این مزایا است. همچنین می‌توانید با ارائه دو برگ چک تا ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید. برخی از مهم‌ترین مزایای دیجی شهر عبارتند از:

  • کارمزد پایین‌تر

  • اعتبار سنجی رایگان

  • سقف پرداخت بیشتر

  • ضمانت فقط با یک چک

  • مدت بازپرداخت 60 ماهه 

  • ارائه وام فوری (شارژ کیف پول 2 روز کاری بعد از تکمیل اطلاعات) 

همچنین یکی از مهم‌ترین مزایایی که دیجی شهر به کاربران خود ارائه می‌دهد "اعتبارسنجی رایگان" است! از این رو اگر به دنبال دریافت وام آنلاین به صورت فوری هستید و تمایل دارید بدون سختی‌های مرسوم یعنی رجوع به بانک، طی کردن مراحل سخت و پیچیده، ضامن و… وام دریافت کنید، می‌توانید همین حالا وارد وبسایت دیجی شهر شوید و درخواست وام آنلاین خود جهت خرید کالا را ثبت کنید. 

دریافت وام اینترنتی برای خرید کالا اقساطی از دیجی شهر

با دیجی شهر تا "200 میلیون تومان، 60 ماهه" تسهیلات خرید کالا اقساطی دریافت کنید. اگر شما هم به دنبال فرصتی جهت خرید کالا قسطی با دریافت وام اینترنتی فوری به همراه مزیت‌های مهمی مثل اعتبارسنجی رایگان، بدون نیاز به ضامن، کارمزد خیلی کم، بیشترین میزان اعتبار و بالاترین مهلت بازپرداخت هستید باید دیجی شهر را به عنوان اولویت اصلی خود جهت دریافت وام فوری در نظر بگیرید.  همچنین خوب است بدانید که یکی از مهم‌ترین مزایای که دیجی شهر به کاربران خود ارائه می‌دهد "اعتبارسنجی رایگان" است!

برای دریافت وام 200 میلیون تومانی تنها نیاز به یک چک از سوی ضامن خود دارید ولی می‌توانید بدون ضامن هم تا 120 میلیون تومان اعتبار دریافت کنید. برخی دیگر از مهم‌ترین مزایای دریافت وام اینترنتی از دیجی شهر برای خرید اقساطی کالا عبارتند از: اعتبارسنجی رایگان، بدون نیاز به ضامن، کارمزد خیلی کم، بیشترین میزان اعتبار و بالاترین مهلت بازپرداخت.

همچنین در دیجی شهر انواع و اقسام مختلف کالا موتورسیکلت، مبلمان، فرش، تلفن همراه، دوربین، ساعت هوشمند، کنسول بازی و…) برای خرید قسطی با دریافت وام آنلاین وجود دارد. پس شما هم می‌توانید جزء متقاضیان دریافت وام با چک بدون نیاز به ضامن باشید، در صورتی که همین الان وارد وبسایت دیجی شهر شده و وام اینترنتی خود را دریافت کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید