معرفی بهترین هتل های 4 ستاره تهران از نظر مسافران

کدخبر: ۵۸۸۰۱۷
اگر به دنبال یافتن بهترین هتل های 4 ستاره تهران هستید و تصمیم‌گیری برای‌تان دشوار است، می‌توانید از نظر مسافرانی که پیش از شما در بهترین هتل های چهار ستاره تهران اقامت کرده‌اند کمک بگیرید.

 برخی از این هتل‌ها مانند هتل پارسیان اوین تهران از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلایل این محبوبیت را می‌توان در ویژگی‌های آن‌ها جست. در ادامه لیستی از بهترین هتل های تهران را که از نظر مسافران و مهمانان در رتبه‌بندی خوبی قرار دارند معرفی می‌کنیم.

هتل پارسیان اوین تهران

یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره در پایتخت ایران، هتل پارسیان اوین تهران است که در بزرگراه شهید چمران و تقاطع یادگار امام قرار دارد. از مزیت‌های این هتل قرار گرفتن در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا است که مدت سفر و استراحت مهمانان را دلپذیرتر می‌کند. هتل دارای 150 اتاق است که بیشتر آن‌ها بالکن کوچکی رو به محوطه‌ی سرسبز هتل دارند.

این هتل با دارا بودن سالن‌های گوناگون امکان برگزاری مهمانی‌ها، مجالس، مراسم‌های مختلف مانند عروسی و عقد و حتی جلسات کاری را برای مهمانان فراهم کرده است.

هتل پارسیان اوین

مراکز عمومی هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین رستوران‌های گوناگونی مانند رستوران پردیس، آبشار، رستوران چینی را در خود جای داده است. برخی دیگر از مراکز هتل شامل فروشگاه‌های لباس، صنایع دستی، کتاب، چرم و موارد دیگر است. این هتل به مراکزی چون نمایشگاه بین‌المللی کتاب، موزه‌ی پول، کاخ سعدآباد، موزه‌ی سینمای ایران، پارک ژوراسیک و غیره دسترسی آسانی دارد. پارکینگ 500 ظرفیتی این هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد.

هتل پارسیان انقلاب تهران

برخلاف هتل پارسیان اوین تهران، هتل پارسیان انقلاب در مرکز شهر قرار دارد. اگر می‌خواهید به اماکنی چون پارک لاله، موزه‌ی فرش، کاخ گلستان، موزه‌ی هنرهای معاصر، تئاتر شهر یا کلیسای سرکیس مقدس دسترسی داشته باشید، این هتل گزینه‌ی مناسبی برای اقامت است. هتل پارسیان انقلاب تهران در خیابان طالقانی و بین خیابان حافظ و ولیعصر جای گرفته است.

ساختمان هتل در 16 طبقه ساخته شده و دارای 248 اتاق است. گفتنی است که نام قدیمی این هتل چهار ستاره رویال گاردن بوده است. فضای آرام هتل، برخورد مناسب و مسئولانه‌ی پرسنل، پاکیزگی اتاق‌ها ازجمله ویژگی‌های مثبت این هتل به شمار می‌آید.

هتل بزرگ تهران 1

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های چهار ستاره تهران است. این هتل در 10 طبقه و با 288 اتاق و سوئیت یک تخته و دو تخته، در طول سال میزبان مهمانان بسیاری‌ست. موقعیت مکانی ایده‌آل و قرارگیری در تقاطع مطهری و ولیعصر سبب دسترسی آسان به این هتل شده است. از جمله امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره می‌توان به رستوران‌ها، سالن‌های کنفرانس و همایش، کافی‌شاپ، پارکینگ و ... اشاره کرد.

هتل بزرگ تهران 1

هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند با چشم‌اندازی زیبا در لیست بهترین هتل‌های چهارستاره شهر قرار گرفته است. 64 واحد اقامتی این هتل در 16 طبقه، شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های مجهز بوده و پذیرای مهمانان زیادی در طول سال هستند. امکانات کامل اتاق‌ها و دکوراسیون جذاب و لوکس آن‌ها یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل است که مهمانان به آن اشاره کرده‌اند. با اقامت در این هتل می‌توانید در انواع رستوران‌های آن از جمله رستوران فرانسوی بهره‌مند شوید. تراس تابستانه، سونا و جکوزی، پارکینگ، باشگاه بیلیارد و ... برخی از خدمات مهم هتل اسکان الوند هستند. این هتل در میدان آرژانتین و انتهای خیابان الوند واقع شده است.

هتل سیمرغ تهران

این هتل در گذشته با نام هتل میامی شناخته می‌شد. با 100 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک و دو تخته و سوئیت‌های نرمال و رویال، هتل سیمرغ آماده‌ی پذیرایی از مسافران شهر تهران است. سالن اسپا، آمفی‌تئاتر، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ، لاندری، سالن‌های کنفرانس و انواع رستوران برخی از امکانات عمومی این هتل هستند. هتل در محلی خوش آب و هوا در نزدیکی پارک ساعی واقع شده است.

هتل آساره

از جمله هتل‌های 4 ستاره‌ی تهران با امکانات مدرن که در خیابان آزادی واقع شده است. خدمات خشکشویی، رستوران و کافی‌شاپ 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی و اینترنت رایگان از جمله امکانات هتل هستند. هتل آساره در مقایسه با رقبای خود هتلی نوساز و مدرن تلقی می‌شود. این هتل را در خیابان آزادی و روبه‌روی دانشگاه دامپزشکی خواهید یافت. یکی از مزیت‌های مهم این هتل قرار گرفتن آن در خارج از محدوده طرح ترافیک است.

هتل آساره

هتل هویزه تهران

136 اتاق و سوئیت مجهز و لوکس در 15 طبقه، واحدهای اقامتی هتل هویزه را تشکیل می‌دهند. اتاق‌های هتل در اندازه‌های یک، دو و سه‌تخته برای یک اقامت آرام و رضایت‌بخش طراحی شده‌اند. شما هم‌چنین می‌توانید در سوئیت‌های لوکس هتل اقامت کنید. سالن‌های مختلف هتل اعم از سالن همایش و جلسات، سالن عقد و ... میزبان مهمانی‌ها و کنفرانس‌های تجاری مختلفی در طول سال هستند. در این هتل به تمام خدمات رفاهی یک هتل مدرن دسترسی داشته و می‌توانید از امکانات متنوع هم‌چون استخر، سونا و جکوزی، ماساژ و ... بهره‌مند شوید.

هتل بزرگ فردوسی تهران

در این هتل 4 ستاره 215 واحد اقامتی اعم از اتاق و سوئیت برای پذیرایی از مهمانان تعبیه شده‌اند. در طول اقامت خود در هتل بزرگ فردوسی می‌توانید ناهار و شام خود را در رستوران‌های سنتی و یا فرنگی آن میل کنید. اگر نزدیکی به اماکن گردشگری و تفریحی برایتان مهم است، با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به بازار بزرگ، موزه آبگینه، موزه ایران باستان و کاخ گلستان خواهید داشت.

رزرو هتل پارسیان اوین با فلای تودی

برای رزرو هتل پارسیان اوین و دیگر هتل‌های 4 ستاره تهران، با ما تماس بگیرید. خدمات رزرواسیون اقامتگاه در فلای تودی در کم‌ترین زمان و با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. با رزرو هتل در فلای تودی، اقامتگاه مورد نظر خود را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید