کرم ضد آفتاب خارجی رو میشه به همراه آرایش استفاده کرد؟

کدخبر: ۵۹۷۶۶۶
برای دستیابی به چهره‌ای بی‌عیب و نقص، بسیاری از خانم‌ها زمان و تلاش قابل توجهی را برای روتین‌های آرایش خود صرف می‌کنند. با این حال، بدون محافظت مناسب در برابر اشعه‌های خورشید، این تلاش‌ها ممکن است بی‌نتیجه باشند.

بسیاری از خانم‌ها معمولا یک جنبه مهم مراقبت از پوست و آرایش، یعنی محافظت از پوست صورت خود با خرید کرم ضد آفتاب خارجی را نادیده می‌گیرند.

صورت خانم‌ها حین آرایش، مملو از لایه‌هایی از مرطوب‌کننده‌ها، کرم‌پودرها، ‌هایلایترها و کانسیلرها می‌شود. این امر، استفاده از ضد آفتاب را چالش‌برانگیز می‌کند. با این حال، یافتن راهی برای گنجاندن کرم ضد آفتاب در روتین آرایش خود، ضروری است.

برای دستیابی به چهره‌ای بی‌عیب و نقص، بسیاری از خانم‌ها زمان و تلاش قابل توجهی را برای روتین‌های آرایش خود صرف می‌کنند. با این حال، بدون محافظت مناسب در برابر اشعه‌های خورشید، این تلاش‌ها ممکن است بی‌نتیجه باشند.

با درک اهمیت کرم ضد آفتاب و ترکیب آن در روتین آرایش خود، می‌توانید چهره‌ای درخشان و سالم داشته باشید. در ادامه با بررسی کرم‌های ضدآفتاب و معرفی معتبرترین فروشگاه لوازم آرایشی یعنی شیمن شاپ، همراه شما خواهیم بود.

استفاده از ضدآفتاب روی آرایش

استفاده از ضدآفتاب روی آرایش

بهترین ضد آفتاب خارجی برای انواع پوست

با طیف گسترده‌ای از انتخاب‌های موجود، یافتن و خرید بهترین کرم ضد آفتاب خارجی پوست چرب و انواع پوست می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد. کرم ضد آفتاب به عنوان یک سپر محافظ در برابر اشعه‌های مضر UV و بخش مهمی از هر روتین مراقبت از پوست، عمل می‌کند. UV می‌تواند باعث پیری زودرس، آفتاب سوختگی و حتی سرطان پوست شود. فهرست بهترین ضدآفتاب‌های خارجی که برای انواع پوست‌ها طراحی شده و محافظت و درخشندگی را تضمین می‌کنند، عبارتند از:

·La Roche-Posay Anthelios Melt-In Milk SPF 60

کرم ضد آفتاب آنتلیوس شیر La Roche-Posay، بدون برجای گذاشتن اثر چسبنده یا چرب، محافظت وسیعی ارائه می‌دهد. این ضد آفتاب مناسب برای انواع پوست، سبک وزن بوده و به سرعت جذب می‌شود. همچنین SPF 60 آن محافظت استثنایی در برابر اشعه‌های UVA و UVB را تضمین می‌کند. این ضد آفتاب به ویژه برای پوست‌های حساس، مفید است؛ زیرا بدون چربی و عطر می‌باشد.

·ضد آفتاب Neutrogena Cityshield Sunscreen SPF25

این کرم ضد آفتاب، برای کسانی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند، ایده‌آل بوده و یکی از موثرترین ضد آفتاب‌های موجود در بازار است.

کرم ضد آفتاب Neutrogena Cityshield Sunscreen SPF25 با داشتن SPF 25، بدون انسداد منافذ، به سرعت جذب پوست می‌شود. فرمول Dry-Touch آن، یک روکش غیر براق و مات را تضمین می‌نماید. این ویژگی، آن را به یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند.

·ضدآفتاب صورت 

کرم ضدآفتاب صورت شفاف UV EltaMD با فرمول بدون چربی خود، به طور خاص برای پوست‌های مستعد آکنه و حساس، فرموله شده است. به دلیل این ویژگی ضد آفتاب EltaMD UV Clear SPF 46، این کرم، مورد علاقه متخصصان پوست می‌باشد.

این ضد آفتاب سبک، غیر کومدون زا است و به جلوگیری از جوش کمک می‌کند. این کرم با مواد تسکین‌دهنده مانند نیاسینامید غنی شده و قرمزی و تحریک را آرام می‌سازد. همچنین با تغذیه پوست، از آن محافظت می‌کند.

·سوپرگوپ SPF 40

کرم ضد آفتاب Unseen Supergoop برای همه رنگ‌ها و انواع پوست مناسب است. این فرمول شفاف و سبک، به عنوان یک پرایمر برای آرایش عمل می‌کند. در عین حال محافظت فوق‌العاده‌ای در برابر آفتاب با SPF 40 ارائه می‌دهد. فرمول بدون عطر سرشار از آنتی‌اکسیدان این ضد آفتاب، آن را به انتخابی عالی برای افرادی با پوست حساس، تبدیل می‌کند.

·کرم ضد آفتاب آکوا فلوئید فتودرم بایودرما

کمتر کسی در حوزه محصولات آرایشی، برند فرانسوی بایودرما را نمی‌شناسد. محصولات این برند کیفیت بالایی دارند. کرم ضد آفتاب آکوا فلوئید این برند، دارای ویژگی‌های زیر است.

  1. محافظت کنندگی و پوشش دهی بالا

  2. بافت سبک و زود جذب

  3. جلوگیری کننده از بروز لک و آثار پیری پوست

  4. حاوی ویتامین e ضد التهاب و تسکین دهنده و آنتی اکسیدان

  5. دارای ترکیب آبرسان قوی

  6. بدون ایجاد براقیت

  7. غیر کمدو ژنیک

  8. ضد حساسیت و فاقد عطر

  9. مناسب برای پوست های نرمال و مختلط رو به چرب

ضد آفتاب، محافظ پوست شما

ضد آفتاب، محافظ پوست شما

ترفند‌هایی برای استفاده از ضد آفتاب زیر آرایش

محافظت در برابر آفتاب از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، استفاده از کرم ضد آفتاب در زیر آرایش می‌تواند کار دشواری باشد.

برای کمک به شما در گذر کردن از این چالش، چند ترفند موثر را گردآوری کرده‌ایم. این ترفندها تضمین می‌کنند که پوست شما با وجود داشتن آرایش بی‌عیب، در برابر آفتاب محافظت ‌شود. این ترفندها عبارتند از:

·انتخاب ضدآفتاب مناسب پوست شما

اولین قدم، انتخاب ضد آفتاب مناسب می‌باشد. فرمول سبک و بدون چربی را انتخاب کنید که به طور خاص برای صورت شما طراحی شده است.

به دنبال عبارت "broad spectrum" روی برچسب باشید، زیرا این عبارت نشان‌دهنده محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB می‌باشد. توصیه می‌شود برای محافظت بهینه، یک ضد آفتاب با حداقل SPF 30 انتخاب کنید.

·آماده‌سازی پوست

آماده‌سازی پوست شما بسیار مهم است. با تمیز کردن کامل صورت خود شروع کنید و سپس یک مرطوب‌کننده سبک وزن مناسب برای نوع پوست خود استفاده نمایید. قبل از ادامه روتین پوستی خود، اجازه دهید مرطوب‌کننده کاملا جذب شود.

·ماساژ دادن ضد آفتاب روی پوست

در مرحله بعد، ضد آفتاب را بمالید. به جای اینکه آن را روی تمام صورت خود مالش دهید، روی نواحی کلیدی مانند پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه تمرکز کنید. ضد آفتاب را به آرامی با حرکات رو به بالا روی پوست خود ماساژ دهید و مطمئن شوید که به اندازه کافی، جذب شده است.

قبل از انجام آرایش، چند دقیقه صبر کنید تا کرم ضد آفتاب خودش را بگیرد. این امر به جلوگیری از هر گونه ماسیدن یا پیل شدن محصول کمک می‌کند. اگر پوست چرب دارید یا می‌خواهید پوست صورت خود را مات کنید، پس از جذب کرم ضد آفتاب، از پرایمر مات‌کننده استفاده نمایید.

·استفاده از کرم پودر

هنگام خرید کرم پودر، یک فرمول سبک وزن و غیر کومدوژنیک یا یک مرطوب‌کننده رنگی با SPF را انتخاب کنید. این گزینه‌ها نه تنها محافظت بیشتری در برابر آفتاب ارائه می‌دهند، بلکه از مسدود شدن منافذ نیز جلوگیری می‌کنند.

به یاد داشته باشید، استفاده بیش از حد از لایه‌های آرایش روی صورت می‌تواند نفوذ کرم ضد آفتاب را به داخل پوست دشوار کند. یک کرم پودر یا کانسیلر سبک انتخاب کنید و آن را به خوبی ترکیب نمایید.

·استفاده از اسپری حاوی SPF

برای تثبیت آرایش و اطمینان از ماندگاری آن، از پودر شفاف یا اسپری سفت‌کننده حاوی SPF استفاده کنید. این محصولات، یک لایه محافظتی اضافی در برابر اشعه‌های مضر UV ایجاد می‌کنند. در عین حال آرایش شما را سالم نگه می‌دارند.

در طول روز، آرایش کردن مجدد، ممکن است ضروری باشد. به جای استفاده بیشتر از فونداسیون، از کرم ضد آفتاب پودری استفاده کنید. این محصول قابل حمل و راحت را می‌توان به راحتی روی آرایش، بدون ایجاد اختلال در آن، اعمال کرد.

آرایش زیاد، مانع نفوذ ضدآفتاب

آرایش زیاد، مانع نفوذ ضدآفتاب

چطور روی آرایش صورت از محصولات ضد آفتاب استفاده کنیم؟

ضد آفتابی که به شکل اسپری عرضه می‌شود را انتخاب نمایید. اسپری، امکان استفاده آسان و یکنواخت ضد آفتاب روی آرایش شما را فراهم می‌کند. اسپری‌‌های ضد آفتاب، معمولا سبک هستند و آرایش شما را به هم نمی‌ریزند.

قبل از استفاده، مطمئن شوید که آرایش صورت شما کاملا خشک است. اسپری کردن ضد آفتاب روی آرایش مرطوب یا چسبنده می‌تواند باعث لکه‌دار شدن آن شود. قبل از ادامه، به آرامی روغن یا رطوبت اضافی صورت خود را با دستمال پاک کنید.

اسپری ضد آفتاب را حداقل شش اینچ از صورت خود دور نگه دارید تا از توزیع یکنواخت ضد آفتاب، اطمینان حاصل نمایید. چشم‌ها و دهان خود را ببندید، سپس کرم ضد آفتاب را با حرکات دایره‌ای بپاشید. مهم است که اسپری را در فاصله دور نگه دارید تا از استفاده بیش از حد محصول جلوگیری شود.

قبل از اینکه ضد آفتاب اسپری‌شده را با انگشتان تمیز یا اسفنج به آرامی روی پوست خود بزنید، باید چند ثانیه در هوا خشک گردد. این تکنیک کمک می‌کند تا کرم ضد آفتاب بدون به هم ریختن آرایش، به خوبی روی صورتتان بنشیند.

برای اطمینان از محافظت بهینه در برابر آفتاب در طول روز، توصیه می‌شود هر دو ساعت یک بار ضد آفتاب را تمدید نمایید. پس از این مرحله، به جای اسپری مستقیم روی صورت خود، بهتر است ضد آفتاب را روی یک اسفنج یا برس تمیز اسپری کنید. همچنین به آرامی آن را روی پوست خود فشار دهید.

شما باید روی نواحی مستعد قرار گرفتن در معرض آفتاب مانند پیشانی، بینی و گونه‌ها تمرکز کنید. به یاد داشته باشید، استفاده از محصولات ضد آفتاب روی آرایش صورت، نباید جایگزین استفاده روزانه از مرطوب‌کننده یا پرایمر با SPF شود.

این محصولات باید قبل از استفاده از آرایش، برای پوشش و محافظت بهتر در روتین مراقبت از پوست شما گنجانده شوند.

ضدآفتاب خارجی، دارای کیفیت بالا

ضدآفتاب خارجی، دارای کیفیت بالا

برای خرید ضد آفتاب خارجی به چه نکاتی توجه کنیم؟

کرم ضد آفتاب،  نقش مهمی در محافظت از پوست در برابر اثرات مضر خورشید ایفا می‌کند. با این حال، همه ضدآفتاب‌ها تاثیر یکسانی ندارند. در خرید کرم ضد آفتاب باید به نکات زیر توجه کنید:

·توجه به SPF

همیشه فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) روی برچسب محصول را بررسی کنید. انتخاب کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر بسیار مهم است؛ زیرا محافظت بهینه در برابر اشعه مضر UVB را فراهم می‌کند. به خاطر داشته باشید که هر چه SPF بالاتر باشد، پوست شما بیشتر محافظت می‌شود.

با این حال، استفاده مجدد از ضد آفتاب هر دو ساعت، بدون در نظر گرفتن SPF، ضروری است.

·داشتن برچسب "broad spectrum"

عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود، حفاظت از " broad spectrum" است. کرم‌های ضد آفتاب با برچسب "broad spectrum" از هر دو نوع اشعه UVA و UVB محافظت می‌کنند.

اشعه UVA عمیقا به پوست نفوذ می‌کند و باعث پیری زودرس و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست می‌شود. انتخاب ضد آفتابی که در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند، حیاتی است.

·ضد آب بودن ضد آفتاب

کرم ضد آفتابی را انتخاب کنید که در برابر آب مقاوم باشد؛ به خصوص اگر قصد دارید در فعالیت‌های آبی شرکت کرده یا به شدت عرق می‌کنید. ضدآفتاب‌های مقاوم در برابر آب، بهتر به پوست می‌چسبند و حتی پس از قرار گرفتن در معرض آب یا عرق، اثربخشی خود را حفظ می‌کنند.

·توجه به جنس پوست خود

در نظر گرفتن نوع پوست شما نیز مهم است. اگر پوست حساسی دارید، توصیه می‌شود کرم ضد آفتاب بر پایه مواد معدنی، حاوی اکسید روی یا دی‌اکسید تیتانیوم را انتخاب کنید.

این مواد، محافظت ملایمی را بدون ایجاد تحریک پوستی، ایجاد می‌کنند. از طرف دیگر، اگر پوست مستعد آکنه دارید، یک ضد آفتاب غیر کومدون‌زا را انتخاب کنید. این نوع کرم، از مسدود شدن منافذ و جوش جلوگیری می‌کند.

·توجه به تاریخ انقضای کرم

بررسی تاریخ انقضای ضد آفتاب قبل از خرید، بسیار مهم است. کرم‌های ضد آفتاب با گذشت زمان، اثر خود را از دست می‌دهند. استفاده از محصولات تاریخ مصرف گذشته، ممکن است پوست شما را در برابر اشعه‌های مضر خورشید آسیب‌پذیر کنند.

از کجا ضدآفتاب خارجی بخریم؟

وقتی صحبت از خرید کرم ضد آفتاب با کیفیت بالا می‌شود، یکی از گزینه‌های معتبر و قابل اعتماد، شیمن شاپ است. شیمن شاپ با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات ضد آفتاب، تضمین می‌کند که شما بهترین محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را دریافت می‌کنید.

شیمن شاپ تنها موثرترین و مطمئن‌ترین محصولات ضد آفتاب خارجی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که محصولات آنها بالاترین استانداردهای کیفیت را برآورده می‌کنند.

به علاوه می توانید با مشاوره تخصصی کارشناسان این مجموعه، مناسب‌ترین ضد آفتاب مناسب خود را انتخاب کنید. کارکنان آگاه شیمن شاپ، با در نظر گرفتن نوع پوست، نگرانی‌ها و سطح حفاظتی مورد نظر، شما را راهنمایی می‌کنند.

علاوه بر این، شیمن شاپ یک تجربه خرید آنلاین راحت و کاربرپسند را ارائه می‌دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات ضد آفتاب آنها را مشاهده و با مارک‌های مختلف مقایسه کنید. شما می‌توانید توضیحات محصول را با جزئیات، به همراه نظرات مشتریان بخوانید. این ویژگی به شما امکان خرید محصول ضد آفتاب مطابق با ترجیحات و نیازهای فردیتان را می‌دهد.

منبع خبر: سایت خرید انواع بهترین کرم ضد آفتاب خارجی؛ شیمن شاپ (https://shimenshop.com/)

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید