مدیر بیمه های خودرو بیمه البرز در حاشیه همایش بیمه و توسعه:

تسریع خدمت رسانی بیمه البرز با راه اندازی سامانه اعلام خسارت آنلاین ثالث خودرو

کدخبر: ۶۱۳۸۲۴
مدیر بیمه های خودرو بیمه البرز در حاشیه سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه اعلام کرد: سامانه اعلام خسارت آنلاین (بر خط) ثالث خودرو بیمه البرز با هدف ارایه خدمات آسان و سریع به مشتریان راه اندازی شد.
تسریع خدمت رسانی بیمه البرز با راه اندازی سامانه اعلام خسارت آنلاین ثالث خودرو

رپرتاژ آگهی: به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه البرز، محمد رضا توکلی با اشاره به این که از این پس بیمه گزاران دارنده بیمه شخص ثالث بیمه البرز در صورت وقوع تصادف بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین می توانند خسارت خود را ثبت و اعلام کنند، افزود: تسهیل و تسریع پرداخت خسارت و به حداقل رساندن دغدغه مشتریان در هنگام وقوع تصادف رانندگی از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.

وی با بیان این که بیمه البرز پیش از این نیز با هدف افزایش رضایت مشتریان، سامانه اعلام خسارت بدنه خودرو را در هفته دولت راه اندازی کرده بود، گفت: هر دو سامانه مذکور در برنامه کاربردی یاقوت البرز موجود است و مشتریان می توانند با مراجعه به این برنامه کاربردی نسبت به ثبت آنلاین خسارت ثالث و بدنه خودرو اقدام کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت خود را از بیمه البرز دریافت کنند.

 

گفتنی است سامانه  اعلام خسارت آنلاین ( بر خط) ثالث خودرو روز ۱۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز رونمایی شد.

این گزارش حاکی است بیمه گزاران خسارت دیده بیمه شخص ثالث بیمه البرز در صورت وقوع تصادف رانتدگی می توانند با ورود به برنامه کاربردی  (اپلیکیشن) یاقوت البرز و انجام فرآیند ذیل نسبت به دریافت خسارت اقدام کنند. 

۱- نصب و ورود به اپلیکیشن یاقوت البرز 

۲-  انتخاب گزینه ثبت خسارت ثالث خودرو در منوی ثبت خسارت 

۳- ثبت زمان و تاریخ حادثه

۴- انتخاب بیمه نامه ثالث بیمه گزار

 ۵- ورود اطلاعات زیان دیده( کد ملی، شماره گواهینامه و ...)  

۶- ثبت تصاویر  و مدارک مورد نیاز 

۷- ثبت تصاویر خودروی خسارت دیده و مقصر حادثه 

۸-  تایید نهایی فرآیند اعلام خسارت 

۹- ارسال پیامک برای بیمه گزار مبنی بر ثبت پرونده در شعبه مجازی بیمه البرز

۱۰- ببرسی و برآورد خسارت

۱۱- تسویه و پرداخت خسارت

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید