روش ارسال پیامک انبوه در تبلیغات انتخاباتی

کدخبر: ۶۲۹۹۰۹
برای تبلیغات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، راه‌های مختلفی وجود دارد. در این موقعیت ستادهای انتخاباتی برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود مسیرهای مختلفی را در نظر می‌گیرند و از روش‌های مختلفی نماینده خود را تبلیغ می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است.
روش ارسال پیامک انبوه در تبلیغات انتخاباتی

رپرتاژ آگهی: وقتی قصد دارید با ارسال اس ام اس با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و برای آن‌ها تبلیغ ارسال کنید، باید از پنل پیامکی استفاده کنید. یکی از قابلیت‌های اصلی پنل پیامکی، ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی است. با کمک این نوع ارسال می‌توانید تبلیغات در هر حوزه‌ای را به راحتی انجام دهید. پنل پیامکی راه‌های مختلفی برای ارسال پیامک انبوه پیش روی شما قرار داده است و با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید در انتخاب از ارسال انبوه بهره ببرید.

با استفاده از این روش هم هزینه‌های هزینه های تبلیغ شما کمتر خواهد شد و هم نیازی نیست زمان زیادی را صرف آماده‌سازی زمینه‌های تبلیغاتی خود کنید. در این نوشته قصد داریم روش‌های تبلیغات و نحوه ارسال پیامک انبوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی را با هم بررسی کنید.

پیامک انبوه در انتخابات چه نقشی دارد؟

پیامک انبوه در انتخابات چه نقشی دارد؟

همانطور که گفتیم پیامک انبوه می‌تواند شما را در پیشبرد اهداف انتخاباتی خود کمک کند. بیایید ببینیم این نوع تبلیغات می‌تواند چه نقشی در انتخابات مجلس برای شما ایفا کند.

ارسال سریع تبلیغات

در زمان تبلیغات انتخابات مجلس، فرصت شما برای تبلیغات بسیار محدود است و باید در این زمان تمامی روش‌های تبلیغاتی خود را به کار بگیرید. اما از میان تمامی این روش‌ها، ارسال اس ام اس انبوه بهترین و سریع‌ترین راه است. برای این نوع تبلیغات نیازی نیست زمینه‌سازی کنید و مدتی منتظر بمانید تا در نهایت زیرساخت‌های تبلیغ شما فراهم شود. فقط کافی است یک پنل خریداری کنید و به سرعت تبلیغات خود را شروع کنید.

هزینه پایین تبلیغات

ارسال پیامک انبوه نسبت به روش‌های دیگر تبلیغات بسیار هزینه پایین‌تری دارد. اگر شما قرار باشد از طریق وبسایت خود تبلیغات کنید، باید زیرساخت‌های لازم را برای فراهم کردن یک سایت خوب آماده کنید. این کار هزینه‌های زیادی برای شما در بر خواهد داشت. اما شما صرفا با خرید یک پنل و ارسال اس ام اس های انبوه، به هزینه‌ای مقرون به صرفه توانسته‌اید با مخاطبان زیادی ارتباط بگیرید و برای آن‌ها تبلیغ بفرستید. هزنیه ارسال اس ام اس آنلاین برای ستاد انتخاباتی شما، مبلغ قابل توجه‌ای نخواهد بود.

معرفی سایر شبکه‌های اجتماعی خود

معرفی سایر شبکه‌های اجتماعی خود

به کمک ارسال پیامک می‌توانید به راحتی سایر شبکه‌های اجتماعی و وبسایت خود را به دیگران معرفی کنید. شما می‌توانید لینک سایت و شبکات خود را در متن اس ام اس قرار دهید و از افراد بخواهید برای اطلاع بیشتر از برنامه‌های نماینده‌ها، به لینک شما مراجعه کنند.

به چند روش می‌توان پیامک انبوه تبلیغاتی در زمان انتخابات ارسال کرد؟

برای ارسال اس ام اس انبوه راه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. این راه‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید اثربخشی تبلیغات خود را بالا ببرید و به روش بهتری نمایندگان خود را معرفی کنید.

ارسال پیامک هدفمند

وقتی قرار است برای انتخابات مجلس تبلیغات ارسال کنید، باید برای شماره موبایل‌های شهر و استان خود پیامک بفرستید. طبیعی است شما تمامی شماره موبایل‌های استان خود را ندارید. تنها راه حل این موضوع استفاده از بانک شماره‌های پنل پیامکی است.

با استفاده از این ماژول شما می‌توانید به بانک شماره‌های به‌روز دسترسی داشته باشید. با انتخاب استان خود، تمامی شهرهای آن برای شما نمایش داده می‌شود. سپس می‌توانید برای آن‌ها تبلیغات هدفمند ارسال کنید.

حتی می‌توانید به شماره‌های اصناف و مشاغل مختلف نیز دسترسی داشته باشید و مطابق آن تبلیغات انبوه خود را ارسال کنید.

ارسال تبلیغات به شماره‌های ایرانسل و همراه اول

بیشتر دارندگان گوشی موبایل در ایران، سیمکارت همراه اول و ایرانسل دارند. به همین دلیل بهترین راه ارسال تبلیغ برای این شماره‌ها است. در کنار این موضوع، شما می‌توانید انتخاب کنید برای شماره موبایل‌های ایرانسل و همراه اول کدام منطقه، شهر و استان قصد دارید پیامک انبوه ارسال کنید.

برای این کار فقط کافی است چند رقم اول کد پستی منطقه‌ای که قصد دارید در آن تبلیغات انجام دهید را در پنل خود وارد کنید. سپس به صورت خودکار تعداد شمار موبایل‌های ایرانسل و همراه اول را به شما نشان می‌دهد. به هر تعداد از این شماره‌ها می‌توانید پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شهر تهران

اگر می‌خواهید برای کاندیداهای تهران تبلیغ کنید، به راحتی با کمک ارسال انبوه می‌توانید برای شماره موبایل‌های این کلان شهر تبلیغات ارسال کنید. با این کار به راحتی نماینده خود را به مردم معرفی کرده‌اید و برنامه‌های آن را نیز به اطلاع‌شان رسانده‌اید.

کلام پایانی

برای تبلیغات در زمان انتخابات، پیشنهاد می‌کنیم علاوه‌بر روش های مرسوم تبلیغاتی مثل توزیع بنر و تراکت، از سایر روش‌های مؤثر و کم‌هزینه‌تر که اتفاقا براساس داده‌های موجود، اثربخشی بیشتر دارند نیز استفاده کنید. ما در این مقاله سه روش ارسال اس ام اس انبوه و هدفمند را توضیح دادیم. امیدواریم با نکات بیان شده، کمپین تبلیغاتی موفقی را تجربه کنید. در آخر اگر روش‌های مناسب‌تری از تبلیغات انتخاباتی می‌شناسید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید