چطور از اقامت در کیش بیشترین لذت را ببریم؟

کدخبر: ۶۳۳۹۴۴
جزیره کیش یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری ایران به شمار می‌آید، بنابراین کاملاً طبیعی است که تعداد اقامتگاه‌های آن روز به ‌روز بیشتر شود. تنوع بالای اقامتگاه‌های کیش و ارائه امکانات مختلف به گردشگرها باعث می‌شود که افراد قبل از سفر به کیش با این سؤال مواجه شوند که چطور از اقامت در کیش بیشترین لذت را ببریم؟
چطور از اقامت در کیش بیشترین لذت را ببریم؟

رپرتاژ آگهی: در پاسخ به این سؤال باید گفت که برای تجربه اقامتی لذت ‌بخش، باید در بین هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف، هتلی را انتخاب کنید که خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به‌ فردی داشته باشد و تمام نیازهای شما در طول اقامت را برطرف کند.

هتل پارمیس کیش به‌ عنوان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش، دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاصی است که تمامی آنها در کنار هم اقامتی لذت‌ بخش را برایتان فراهم می‌کنند. در ادامه بهترین ویژگی‌های هتل 5 ستاره پارمیس کیش را معرفی می‌کنیم تا بیشتر از پیش با این هتل زیبا آشنا شوید.

معرفی هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره جزیره به شمار می‌آید که با ارائه امکانات عالی و درجه یک، محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگرها کسب کرده است. معمولاً در فصل‌های پاییز، زمستان و اوایل بهار که سیل عظیمی از گردشگرها به سمت جزیره کیش روانه می‌شوند، ظرفیت هتل پارمیس تکمیل است و شما به‌سختی می‌توانید یک اتاق مناسب را در این هتل پیدا کنید.

محبوبیت بسیار زیاد هتل پارمیس تنها به امکانات و خدمات عالی محدود نمی‌شود، این هتل در یکی از بهترین مناطق جزیره احداث شده است، بنابراین دسترسی آسانی به بهترین نقاط جزیره ارائه می‌کند. اگر قصد سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل 5 ستاره پارمیس را دارید، با ما همراه باشید تا این هتل را از زوایای مختلف معرفی کنیم.

موقعیت مکانی عالی در جزیره

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که اقامت در جزیره کیش را لذت‌ بخش می‌کند، موقعیت مکانی هتل است، در واقع هتل یا اقامتگاه شما زمانی اوج لذت را به شما می‌دهد که فاصله کوتاهی با مراکز تفریحی، ساحل، مراکز خرید و سایر مکان‌های مهم جزیره داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های هتل پارمیس کیش، موقعیت مکانی عالی و دسترسی سریع به مکان‌های مختلف جزیره است. اگر به نقشه جزیره کیش و هتل پارمیس نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این هتل با ساحل دریای خلیج فارس فاصله بسیار کوتاهی دارد. سواحل مختلفی در نزدیکی هتل پارمیس قرار دارند، اما مهم‌ترین و جذاب‌ترین آنها اسکله تفریحی است. ساحل اسکله تفریحی کیش محبوب ‌ترین ساحل جزیره به شمار می‌آید که بیشتر تفریحات آبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر ساحل اسکله تفریحی و پلاژ آقایان، در اطراف هتل پارمیس جاذبه‌‌ها و مکان‌های محبوبی مانند پارک هنگام، شهربازی هایلند، کارتینگ، رویال مال، بازار کیش مال، بازار پردیس 1، بازار زیتون، فلای بورد، بولینگ مریم، بازار ونوس، بازار مریم، پارک سیمرغ، باغ پرندگان و… وجود دارند که می‌توانید در فاصله زمانی اندکی به آنجا بروید.

امکانات و خدمات متنوع

هنگامی که یک هتل 5 ستاره را برای اقامت انتخاب می‌کنید، قطعا باید انتظار تنوع بالایی از امکانات و خدمات را داشته باشید. با اینکه هتل‌های 5 ستاره کیش امکانات زیادی را ارائه می‌کنند، اما باید کیفیت ارائه خدمات را هم در نظر بگیرد. در هتل پارمیس مانند سایر هتل‌ها صبحانه رایگان است، اما هنگامی که برای صرف این وعده غذایی به رستوران هتل مراجعه می‌کنید، با طیف گسترده‌ای از صبحانه‌های خوشمزه روبرو خواهید شد.

در تمام قسمت‌های هتل پارمیس به اینترنت رایگان دسترسی دارید، همچنین امکانات ورزشی هتل از جمله بیلیارد و باشگاه ورزشی امکان لذت ‌بردن از اوقات فراغت را فراهم می‌کنند. مجموعه آبی هتل پارمیس یکی دیگر از امکانات بسیار محبوب هتل به شمار می‌آید که شامل استخر، سونا و جکوزی می‌شود. البته مجموعه آبی هتل به ‌تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است تا کیفیت و جذابیت آن را بالاتر ببرند.

در کنار تمام این امکانات ویژه، امکانات دیگری مانند فروشگاه، لاندری، آرایشگاه مردانه، مرکز خرید، صندوق امانات، فضای سبز، خدمات تور، کافی شاپ، کرایه خودرو، کافی نت، روم سرویس و… در هتل پارمیس کیش وجود دارند که می‌توانید در هنگام اقامت از آنها استفاده کنید.

رستوران هتل پارمیس کیش

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم که اقامت را برایتان لذت‌ بخش می‌کند، دسترسی به رستوران‌های متنوع و سرو غذاهای مختلف است. در هتل پارمیس کیش رستوران‌های مختلفی وجود دارند که شما را با طیف وسیعی از غذاهای مختلف روبرو خواهند کرد.

یکی از رستوران‌های بسیار عالی هتل پارمیس خانه اسپاگتی نام دارد که انواع پیتزا و پاستا را برایتان سرو می‌کند. اگر به غذاهای فست ‌فود علاقه خاصی ندارید، رستوران سنتی هتل انواع غذاهای ایرانی و دریایی را در یک فضای دنج و دلنشین سرو می‌کند. همچنین در قسمت لابی یک کافی‌ شاپ مجلل و زیبا وجود دارد که در منوی آن انواع دسر، نوشیدنی و سایر میان‌ وعده‌ها قرار گرفته است.

اتاق‌ های متنوع با دکوراسیون جذاب

هتل پارمیس در سال 1385 احداث شد و خیلی زود خود را در میان بهترین هتل‌های 5 ستاره جزیره جای داد، یکی از دلایل بسیار مهمی که این هتل را به شهرت و محبوبیت رساند، ارائه سوئیت ویژه عروس و داماد و پنت هاوس vip بود. این اتاق‌ها قیمت بالایی دارند، اما زیبایی و جذابیت آنها باعث می‌شود که افراد زیادی آنها را برای تعطیلات رزرو کنند.

به‌ طور کلی هتل پارمیس کیش 168 اتاق را در 7 طبقه برای مهمانان خود آماده کرده است که بر اساس متراژ، موقعیت مکانی و دکوراسیون به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. اتاق‌های جهت جزیره، جهت پردیس، سوئیت‌های یک‌ خوابه، سوئیت‌های دو خوابه، اتاق دو تخته لوکس جزیره و اتاق دولوکس پردیس از جمله اتاق‌های دیگری هستند که با ظرفیت‌های مختلف برای مهمانان آماده شده‌اند.

تمامی اتاق‌ های هتل پارمیس کیش دکوراسیون جذابی دارند و امکانات خاصی مانند حمام (دوش یا وان)، یخچال، لوازم بهداشتی، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، سیستم گرمایش و سرمایش، بالکن (برخی از اتاق‌ها)، مبلمان، چای ‌ساز و… را در اختیارتان قرار خواهند داد.

فلای تودی| رزرو هتل کیش برای اقامتی لذت‌ بخش

همان ‌طور که گفتیم، هتل پارمیس در بیشتر اوقات سال شلوغ است و به ‌سختی می‌توان اتاق‌های آن را رزرو کرد. برای اینکه بتوانید تعطیلات خود را در این هتل جذاب و 5 ستاره بگذرانید، باید چند روز قبل از آغاز سفر، اتاق موردنظر را برای تاریخ و زمان سفر رزرو کنید.

برای رزرو هتل پارمیس کیش و تجربه اقامتی لذت ‌بخش، سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که سایت فلای تودی یکی از بهترین و معتبرترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. برای رزرو هتل کیش از طریق فلای تودی، کافی است به سایت flytoday.ir بروید و در بخش هتل‌های داخلی اسم هتل پارمیس را به همراه تاریخ ورود، خروج و میزان ظرفیت سرچ کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید