نهال گردو اصلاح شده ضمانتی فقط 40 هزار تومان

کدخبر: ۶۳۹۸۵۲
فرصت کاشت نهال تا 15 اردیبهشت باقی مانده هست و در شهرهای بسیار سرد این مدت تا خرداد ماه نیز ادامه دارد ، پس تا فرصت باقی هست سریع بکارید.
نهال گردو اصلاح شده ضمانتی فقط 40 هزار تومان

رپرتاژ آگهی: گردو میوه ای هست که در گذشته باید برای به ثمر رسیدن آن 10 سال منتظر می ماندید ولی امروزه با پیشرفت علم نوین کشاورزی و اصلاح نژاد ژنتیکی نهال این میوه ارزشمند تبدیل به یک سرمایه گذاری بسیار سود آور و پر بازده شده هست.

امروزه پرورش و کاشت این نهال و ثمر دادن این درخت ارزشمند یک سرمایه گذاری بدون ریسک بوده و موفقیت مالی در این سرمایه گذاری قطعی هست. هرساله سود چندین برابر این تلاش با ارزش ، هر باغداری را میتواند به سود واقعی برساند. کافیست با یک عزم محکم و با استفاده از راهنمایی متخصصین این صنعت پر سود همین الان دست به کار شوید و اقدام به کاشت نهال گردو کنید.

قیمت نهال گردو

شرکت بزرگ جایا کالا در بخش های مختلف همراه با اکیپ متخصص در صنعت تولید نهال گامی بزرگ برداشته و اقدام به تولید انبوه نهال گردو در رقم های مختلف کرده هست. وقتی تولید بالا باشد درخواست های بازار را هم میتوان به راحتی تامین کرد و همین باعث می شود که قیمت گردو با برنامه ریزی های اساسی و رعایت استاندارد های مختلف هم کارآفرینی ایجاد کرد و هم قیمت منصفانه ای را برای محصول تعیین کرد. خوشبختانه تلاش های مهندسین متخصص شرکت جایا کالا در سیاست ارزان کردن نهال گردوی اصلاح شده باکیفیت بالا نتیجه داده و این نهال ها با قیمت های منصفانه در کنار کیفیت عالی به نفع باغداران عزیز تمام شود.

گامی که برای تعیین قیمت های پایین در یک جامعه برداشته می شود شامل چندین مرحله هست و هدف همه این مراحل تامین نیاز های آن بخش از قشر جامعه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن را رقم می زند. اگر بتوانیم هزینه های تولید را پایین بیاوریم محصولات تولیدی نیز با قیمتی پایین دست مشتریان خواهد رسید و درنتیجه تولید گردوی این نهال ها نیز با قیمتی پایین تر به بازار ارائه خواهد شد. و درنتیجه نوعی ترویج ارزان فروشی رقم خواهد خورد. در کل هرم ترویج ارزان فروشی به این شکل خواهد بود: مرحله اول تولید نهال با کیفیت با قیمت پایین در نتیجه احداث باغ گردو با قیمتی پایین و در نتیجه تولید محصول گردو با قیمتی پایین و درنتیجه قدرت گرفتن توانایی خرید گردو برای مردم عزیز کشور خواهد بود.

چه نوع نهال گردویی برای شهر من مناسب هست؟

این سوالی هست که تقریبا همه مشتریان عزیز موقع تماس از ما می پرسند. پاسخ این سوال به پرداختن به چند نکته مهم خود بخود داده می شود. باید بدانید که برای همه مناطق مختلف کشور عزیزمان ایران نهال های مخصوص خود را دارند. که در ادامه به آن می پردازیم.

شما باید اطلاعاتی از منطقه خودتان داشته باشید و اگر هم ندارید با یک جستجوی ساده در گوگل اطلاعات کامل منطقه تان را بدست آورید.

اولین نقطه ای که باید بدانید میزان ارتفاع منطقه شما از سطح دریا چقدر هست.

دومین نقطه فهمیدن میزان دمای هوای منطقه شما در طول سال معمولا چند درجه هست.

سومین نقطه فهمیدن میزان رطوبت منطقه شما می باشد.

چهارمین نقطه انتخاب بهترین نهال گردو برای منطقه شما می باشد.

در این مقاله انواع مختلف گردو را برای شما معرفی میکنم که این نژادها در طول تجربه چندین ساله نهالستان فروشگاه جایا کالا با درصد بالاتری از رضایت خریداران قبلی تهیه شده هست.

انواع نهال گردو

نهال گردو ژنوتیپ برتر در تیپ های مختلف : مناسب برای مناطق سرد سیری - نیمه سردسیری و معتدل - کاشت در ارتفاعات بین 0 تا 3 هزار متر از سطح دریا - باردهی از سال اول ( البته حتما باید سال اول همه بار گردو را قیچی کنید تا تمام تغذیه نهال از خاک برای تنومند کردن نهال استفاده شود) بلوغ این نهال از 4 سالگی به بعد می باشد. در بین همه تیپ ها تیپ9 بهترین بازخورد را داشته چرا که کیفیت گردو های این نهال هم پرچربتر بوده هم گردوهای این نهال درشت تر و با کیفیت بالاتری می باشد. این رقم هم نژاد ایرانی دارد هم کانادایی که با اصلاح ژنتیکی و ترکیب ژن کانادایی این نهال پر ثمرترین درخت در بین همه درخت های گردو می باشد که پرداختن به جزئیات بیشتر خارج از محدوده این مقاله هست.

نهال گردو فرنور : این نهال یک نژاد فرانسوی می باشد کیفیت بسیار بالایی دارد و در مناطق نیمه سرد سیری معتدل و سرد سیری بخوبی جواب می دهد و در ارتفاعات 0 تا 1800 متر از سطح دریا بهترین باردهی را ارائه میدهد.

نهال گردو چندلر : این نهال مناسب به مناطق سرد سیری می باشد و در ارتفاعات 0 تا 1200 متری بهترین نتیجه را می دهد.

نهال گردو پکان : این نهال نژاد آمریکایی دارد و بسیار حساس به سرما هست و فقط در مناطق گرمسیری بخوبی جواب می دهد. این نهال بیشتر از 7 سال زمان میبرد تا باردهی کند.

نهال گردو فرانکت و فرانت: این نهال ها باردهی خوبی دارند و مناسب سرد سیری می باشند این نهال ها را عمدتا برای گرده افشانی انتخاب می کنند ولی خوشبختانه با علم نوین باغداری و اصلاح نژادهایی که روی نهال انجام می شود امروزه بدون نیاز به گرده افشان اکثر نهال ها باردهی میکنند و خود گرده افشان هستند، بعنوان مثال گردو ژنوتیپ کانادایی تیپ 9 می تواند بدون نیاز به گرده افشان بالاترین باردهی را نسبت به بقیه گردو ها ارائه دهد. این نهال وقتی به سن بلوغ می رسد تا 170 کیلو در هر درخت می تواند باردهی کند.

رقم های گردو بسیار زیاد هست که در این مقاله نمیتوان به همه آنها پرداخت اگر مایل به مطالعه مقالات بیشتر هستید میتوانید روی لینک خرید نهال گردو کلیک کنید و از مقالات نهال های گردو در سایت جایا کالا بازدید کنید، همه مقالات نهال گردو توسط متخصصین شرکت نهیه و تنظیم شده تا در راستای ارائه اطلاعات لازم به کاربران عزیز در مورد نهال گردو راهنمایی های لازم ارائه شود. همواره می توانید با شماره های ثبت شده در سایت با مهندسین شرکت در تماس باشید، و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سخن آخر

نهالستان شرکت جایا کالا دو هدف مهم را دنبال می کند اولین هدف ارائه نهال با قیمت بسیار منصفانه همراه با کیفیت عالی و هدف دوم ترویج ارزان فروشی نهال در حمایت از باغداران عزیز و منابع طبیعی کشور می باشد. متخصصین نهال همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز می باشند. در شرکت جایا کالا تا به امروز 370 نوع نهال موجود می باشد که میتوانید برای مشاوره و خرید نهال هرکدام از رقم ها با ما در تماس باشید.

خدا را شاکریم که امسال با باران رحمت خود اکثر نقاط کشورمان را سیراب کرد. امسال با هدیه خدا به زمین ها و باغات کشاورزان عزیز و با نهال های اصلاح شده با کیفیت بالا و ارزان شرکت جایا کالا امیدواریم باغی پر محصول و پر برکت داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید