فیلم | دفاع جانانه مجری فاکس‌نیوز از ایران / سعودی‌ها و سنی‌های افراطی حامیان اصلی تروریسم هستند

کدخبر: ۲۸۷۴۹۴
اقتصادنیوز؛ «هرالدو ریورا» خبرنگار ارشد شبکه آمریکایی فاکس‌نیوز در پاسخ به ادعاهای ضد ایران «اریک بولر» مجری برنامه، به صراحت عربستان سعودی و سنی‌های افراطی را حامیان اصلی تروریسم خواند و در دفاع از سیاست‌های ایران با اریک بولر به مجادله برخاست. شبکه فاکس‌نیوز از رسانه‌های نزدیک به جمهوری‌خواهان، محافظه‌کاران و نئوکان‌های آمریکایی است و از معدود رسانه‌هایی است که مورد حمله دونالد ترامپ قرار نمی‌گیرد. این فیلم کوتاه از مناظره جنجالی این دو چهره شناخته شده شبکه فاکس‌نیوز را ببینید. / (منبع: کانال پایش آمریکا)

بیشتر بخوانید | سناتور آمریکایی: ایرانی‌ها در جنگ با القاعده و داعش خون داده‌اند/ القاعده تسلیحات آمریکایی دریافت می‌کند

«جرالدو ریورا» مجری معروف 75 ساله آمریکایی، همزمان با سفر ماه پیش محمدجواد ظریف به نیویورک، تصویر یک سلفی با ظریف را در صفحه توییتر خود منتشر کرد و زیر آن نوشت:

«با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران. صرف‌نظر از اینکه درباره کشور باستانی او چه فکری می‌کنید اما آنها دستکم دست به سلاخی اقلیت‌ها نمی‌زنند مانند کاری که عربستان سعودی اخیرا با اعدام (گردن زدن) 37 نفر از اقلیت‌ها که 33 نفرشان شیعه بودند، انجام داد.»

سلفی با ظریف

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید