فیلم زنده پیدا شدن مرد روس در مخفیگاه خرس قهوه‌ای!

کدخبر: ۲۹۱۷۱۹
اقتصادنیوز: مردی که ۱ ماه از مورد حمله قرار گرفتنش توسط یک خرس قهوه‌ای می‌گذشت به طرز باورنکردنی توسط سگ‌های شکاری به صورت زنده در لانه خرس پیدا شد.
فیلم زنده پیدا شدن مرد روس در مخفیگاه خرس قهوه‌ای!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  مردی که ۱ ماه از مورد حمله قرار گرفتنش توسط یک خرس قهوه‌ای می‌گذشت به طرز باورنکردنی و به صورت زنده از لانه خرس بیرون کشیده شد. «الکساندر» که به عنوان غذای ذخیره توسط این خرس به مخفیگاهش برده شده بود توسط سگ‌های شکاری پیدا شد.

پس از مفقود شدن این مرد در منطقه دورافتاده «کیزیل» واقع در جمهوری تووا در روسیه، گفته می‌شد او احتمالاً توسط خرس مورد حمله قرار گرفته است. الکساندر به پزشکان گفت که توسط یک خرس بزرگ مورد حمله قرار گرفته و سپس این حیوان درنده او را به مخفی گاهش برده است. او گفت که این خرس قصد داشت از او به عنوان غذای ذخیره استفاده کند.

ویدئویی که توسط یکی از پرستاران تهیه شده است این مرد را در حالی که تمام بدنش توسط خرس دریده شده و جراحت‌هایی زیادی در بدنش دیده می‌شود نشان می‌دهد. اما انتشار این ویدئو از این مرد که او را در حالی که در یکی از بیمارستان‌های قزاقستان بستری بود نشان می‌داد تبدیل به معمایی عجیب  شد.

در حالی که در  روسیه  یکی از کانال‌های تلویزیونی این کشور با پخش این ویدئو اعلام کرد مردی که احتمال می‌رفت توسط خرس‌ها مورد حمله قرار گرفته و جانش را از دست داده، در یک بیمارستان‌ بستری است، اما بعداً مشخص شد این ویدئو در بیمارستانی در قزاقستان تهیه شده است. مقامات این بیمارستان در منطقه «آکتوب» قزاقستان اعلام کردند که این ویدئو مربوط به بیماری است که در آن بیمارستان بستری است اما حمله خرس به بیمار را انکار کردند.

گفتنی است؛ در حالی این ویدئو موجب چنین سردرگمی‌ای شده است که فاصله منطقه کیزیل، مرکز جمهوری تووا در روسیه تا آکتوب قزاقستان حدود ۱۶۰۰ مایل است.

حجم ویدیو: 4.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23 دانلود ویدیو
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید