معرفی زیباترین شهرهای جهان +تصاویر

کدخبر: ۳۸۰۹۹۰
وبسایت gogopeak در یکی از مجموعه عکس‌های جدید خود ۱۰ شهر زیبای جهان را معرفی کرده است.
معرفی زیباترین شهرهای جهان +تصاویر

۱۰. پراگ

prague-bridges-most-beautiful-cities

پراگ پایتخت جمهوری چک است. این شهر به دلیل بسیاری از مکان ها و جشن های جذاب مشهور است. این شهر طبق کتاب رکوردهای گینس بزرگترین مجموعه قلعه در جهان را در خود جای داده است. این قلعه در 70،000 متر مربع مساحت دارد و شامل تعداد زیادی ساختمان از جمله کلیسای جامع سنت ویتوس با معماری گوتیک و چندین کلیسا و موزه است. همچنین کاخ ریاست جمهوری در آن قرار دارد. این شهر همچنین میزبان قدیمی ترین پل در اروپا است که بین سالهای 1357 تا 1402 ساخته شده است. این کشور به عنوان پایتخت آبجو شناخته می‌شود زیرا بیش از هر کشور دیگر در سراسر جهان آبجو مصرف می‌کند.

۹. ادینبورگ

Edinburgh_Castle_Rock-most-beautiful-cities

این پایتخت اسکاتلند بهترین فضاهای بیرونی را نسبت به بیشتر شهرهای بزرگ دارد. در پارک Holyrood استراحت کنید یا در امتداد پیاده روی باشکوه Water of Leith قدم بزنید. شهر جدید ادینبورگ به عنوان بخشی از میراث جهانی یونسکو در نظر گرفته شده است. این شهر بزرگترین جشنواره های جهان را برگزار می کند و سال 2017 هفتادمین سالگرد جشنواره های بین المللی آن است. این شهری است که از دنیای جادویی هری پاتر الهام گرفته است.

۸. آمستردام

AMSTERDAM-most-beautiful-cities

بازدید از آمستردام باعث می شود احساس کنید فقط در خانه هستید. گروه متنوعی از مردم به طور هماهنگ در این شهر زندگی می کنند. خرید در اینجا بهشت ​​گردشگران است و این تنها شهری است که بازار گل شناور دارد.

این کانال دارای کانالهای جادویی است زیرا این شهر در 165 مسیر آبی که 90 جزیره را به هم متصل می کند شناور است که توسط 1،281 پل به یکدیگر متصل می شوند. شب ها پل ها مانند افسانه ای به نظر می رسند که لامپ های کوچکی در اطراف آنها روشن شده است. این شهر به بزرگترین شهر تاریخی اروپا می بالد.

۷. پاریس

Paris-Eiffel-tower-most-beautiful-cities

پاریس برخی از بناها و بناهای باشکوه از جمله برج ایفل را در خود جای داده است که به عنوان یک ساختمان نمادین در جهان باقی مانده است. شراب و پنیرهای فرانسوی نیز باید امتحان شوند. این شهر به خاطر ظرافت در خرید و مد بسیار شناخته شده است. حتی سالانه نمایش های مد برگزار می کند که دوست ندارید آنها را از دست بدهید.

تا به حال اسم مونالیزا را شنیده اید؟ خوب ، چرا به پاریس سفر نمی کنیم و نگاهی اجمالی می اندازیم؟ اگر عاشق تاریخ هستید ، چیزهای زیادی می توانید از این شهر یاد بگیرید ، از La Conciergerie تا کاخ ورسای.

۶. ریودژانیرو

Rio_de_Janeiro-most-beautiful-cities

ریو دو ژانیرو باید در بالای لیست شما باشد. این شهر از کارناوال گرفته تا سواحل عجیب و غریب آنها برای بسیاری مقصد رویایی است. ریو بزرگترین مهمانی خیابانی در دوره وام در کل جهان را برگزار می کند. آنها جشن های دو هفته ای با رقص و نوشیدنی برگزار می کنند. افراد در هر سنی برای کارناوال لباس می پوشند و برای جشن بیرون می آیند.

مطمئن شوید که از بنای یادبود مسیح رستگاری که در کوه Corcovado قرار دارد بازدید کنید. این بزرگترین مجسمه آرت دکو در جهان است. طعم غذای معروف آنها را که Feijoada از لوبیای سیاه و تکه های گوشت درست کرده است ، میل کنید. همه اینها را با صداهای آهنگ سامبا در پس زمینه تجربه خواهید کرد. همچنین ، از جنگل Tijuca بازدید کنید. بزرگترین جنگل شهری در سراسر جهان.

۵. کیوتو

kyoto-historic-monuments-most-beautiful-cities

کیوتو دلایل بی شماری برای بازدید مانند معابد تاریخی و عبادتگاه های رنگارنگ خود به شما می دهد. این خانه بیش از 1600 معبد بودایی تاریخی است که بسیاری از آنها برای بیش از یک هزار سال به عقب برگشته اند. اگر می خواهید معروف ترین ها را ببینید ، از Higashiyama دیدن کنید. در اینجا قدیمی ترین معابد کل ژاپن را مشاهده خواهید کرد. همچنین دارای بیش از 400 زیارتگاه است که به آیین باستان کشور اختصاص یافته است. بزرگترین مجموعه میراث جهانی یونسکو در جهان در اینجا یافت می شود. حتما از این سایت ها دیدن کنید.

فراموش نکنید که از قلعه های سامورایی آن در اطراف شهر به خصوص قلعه Nijo که توگوگاوا شوگانز در آن قرار داشت بازدید کنید. در باغ های قدم زدن عالی آنها قدم بزنید. چشیدن غذای تاریخی آنها را فراموش نکنید. اگر خستگی معبد و حرم را تجربه کردید ، به موزه بین المللی مانگا مراجعه کنید.

۴. فلورنس

florence-most-beautiful-cities

فلورانس در هر گوشه و کنار پر از کلیسا ، هنر و مجسمه است. نفس گیرترین منظره Duomo-Santa Maria del Fiore است. این چهارمین کلیسای جامع بزرگ جهان است که از بسیاری از پشت بام ها می توان منظره باشکوه آن را مشاهده کرد.

فراموش نکنید که از پلکان Piazzale Michelangelo بالا بروید و از منظره شهر از آنجا بالا لذت ببرید. از خیابان های باریک شهر قدیمی قدم بزنید و چند عکس زیبا بگیرید یا فقط وارد یک کافه شوید. اگر عاشق تاریخ هستید ، از موزه آنها بازدید کنید و از نقاشی ها لذت ببرید. فراموش نکنید که شراب ایتالیایی آنها را میل کنید.

۳. رُم

view-of-rome-from-the-vatican-most-beautiful-cities

رم به خاطر فواره های باشکوهش معروف است. چشمه های معروف جهان را نیز در اینجا خواهید یافت (چشمه Trevi). وقتی نوبت به غذا می رسد ، فقط در رم پیتزای رومی را پیدا می کنید. همچنین ، کربنات اسپاگتی آلا در رم اختراع شد و شما باید مطمئن شوید که کنگر فرنگی خوشمزه آنها را چشیده اید.

رم دارای تاریخ ، هنر ، معماری و ویرانه های غنی است. این شهر بالاترین تمرکز هنر و بناها را نسبت به هرجای دیگر جهان دارد. نگاهی بیندازید به نقاشی های میکل آنژ در کلیسای سیستین و تمام مجسمه های معروف او.

رم خود یک موزه است و به دلیل کوچک بودن کافی برای بازدید از تمام بناهای تاریخی است. چشمان خود را به ویرانه های دست نخورده از امپراتوری روم خورانده و پس از آن از مارک های نفیس ایتالیایی آنها خرید کنید. مغازه های آنها ارزان است و شما می توانید لباس ، کفش ، کیف و حتی کمربند پیدا کنید.

۲. بوداپست

budapest-most-beautiful-cities

این پایتخت مجارستان از نظر معماری و هنر غنی است. برخی از مکانهای دیدنی آن کاخ چهار فصل گرشام و بانک پس انداز پستی است. اگر دوست دارید اوقات خوبی داشته باشید ، زندگی شبانه آنها را دوست دارید که از حمام های آبگرم ، نوشیدن یا رقصیدن در طول شب دور است. بوداپست به دلیل زندگی شبانه بی نظیرش بسیار مشهور است. آیا به ظروف آب دهانشان اشاره کردم؟ غذاهای محلی آنها را مانند گولاش و لانگو میل کنید.

در این شهر برخی از خوشمزه ترین وعده های غذایی از بسیاری از کافه های آنها پذیرایی می شود. از آنجا که هیچ ساختمانی بلندتر از 96 متر مجاز نیست ، می توانید منظره ای کاملاً واضح از شهر داشته باشید. این شهر به دلیل حمامهای حرارتی بسیاری که دارای خواص درمانی هستند ، به شهر اسپا ملقب شده است. بهترین نکته در مورد این شهر دسترسی به اکثر مکانهای دیدنی آن بصورت رایگان است. بنابراین ، از طریق پل زنجیره ای قدم بزنید یا از کلیسای St Stephen’s Basilica دیدن کنید.

۱. ونیز

venice-birdseye-most-beautiful-cities

احتمالاً این مورد را در فیلم ها و سریال ها به عنوان شهری باستانی دیده اید که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می کند. شما ابتدا ونیز را به دلیل تالاب زیبایی که در آن قرار دارد دوست خواهید داشت. در برهه ای از سال 1000AD ، این شهر با 60،000 نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین شهرهای اروپا بود.

118 جزیره زیبا که این شهر بر روی آن بنا شده است ، آن را به یک جاذبه عالی برای مردم از مناطق مختلف جهان تبدیل کرده است. در اینجا مردم محلی دوستانه می توان کارهای زیادی را مشاهده کرد و انجام داد. معماری و شهرت بسیار مشهور شهر و هنر اطمینان از آن دارد که حداقل 60،000 گردشگر در روز پذیرایی می کند.

جاذبه های متعددی در اینجا وجود دارد که از کانال بزرگ تا کاخ Doge’s گرفته شده است. فراموش نکنید که از شهر ارواح دیدن کنید ؛ به این ترتیب زندگی شهر را در شب تجربه خواهید کرد. بازارهای آنها همچنین باعث می شود که این شهر با رنگها و بوی های زنده ای زنده شود.

 

  • AMSTERDAM-most-beautiful-cities
  • budapest-most-beautiful-cities
  • Edinburgh_Castle_Rock-most-beautiful-cities
  • florence-most-beautiful-cities
  • kyoto-historic-monuments-most-beautiful-cities
  • Paris-Eiffel-tower-most-beautiful-cities
  • prague-bridges-most-beautiful-cities
  • Rio_de_Janeiro-most-beautiful-cities
  • venice-birdseye-most-beautiful-cities
  • view-of-rome-from-the-vatican-most-beautiful-cities
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید