جزئیات جدید از متروپل/ آواربرداری مکانیکی شروع شد

کدخبر: ۴۹۷۸۸۳
اقتصادنیوز: وحیدی از مردم خواست تحت هیچ شرایطی به محوطه عملیاتی حادثه نزدیک نشوند زیرا شرایط خطرناکی وجود دارد ضمن اینکه تجمع افراد باعث کندی روند آواربرداری می شود.
جزئیات جدید از متروپل/ آواربرداری مکانیکی شروع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز جمعه در جمع خبرنگاران در محل ساختمان متروپل افرود: با استقرار ۲ دستگاه جرثقیل سنگین کار آوار برداری از ساختمان متروپل وارد مرحله جدیدی شده است.
وی اظهار داشت: ۲ دستگاه جرثقیل در ۲ جبهه شامل ساختمان رو به روی خیابان و ساختمان های پشت متروپل آواربرداری را انجام می دهند.

وزیر کشور گفت: با توجه به جلسات متعدد با گروه های کارشناسی و کسب اجازه تخریب برخی سازهای مجاور متروپل از سوی شهروندان، تصمیم بر آن شد که کار آوار برداری به صورت مکانیکی آغاز شود.

ورود «متروپل» به مرحله آواربرداری مکانیکی / وزیر کشور : اجازه تخریب برخی سازهای مجاور برج را شهروندان گرفتیم

 

وحیدی گفت: برای کمک به توان و سلامت امدادگران علاوه بر حضور نیروهای تخصصی اقداماتی مانند اکسیژن رسانی به اعماق آوارها در حال انجام است تا با دسترسی به طبقات و لایه های زیرین بتوان به شرایط مسلط تر شده و از وضعیت مفقودان احتمالی باخبر شد.

وی از مردم خواست تحت هیچ شرایطی به محوطه عملیاتی حادثه نزدیک نشوند زیرا شرایط خطرناکی وجود دارد ضمن اینکه تجمع افراد باعث کندی روند آواربرداری می شود.

بخشی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان روز دوشنبه دوم خردادماه ریزش کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید