نسل جدید پژو ریفتر + عکس

کدخبر: ۲۲۷۶۹۶
اقتصاد نیوز: ریفتر به سامانه پیشرفته کنترل و کشش پژو مجهز است که موقعیت و فشار چرخ‌ها را در حرکت روی گل و برف تنظیم کرده و عملکرد بهتری را برای خودرو رقم می‌زند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران؛ مینی‌ون‌های شخصی شیک پژو در کشور انگلستان 19,650 پوند قیمت دارد و در سه تریم متفاوت "اکتیو"، " Allure" و لاین GT  در مدل‌های استاندارد 5 صندلی و بلندتر 7 صندلی ارائه خواهد شد.

نسل جدید پژو ریفتر

این خودروها با فناوری‌های کمکی مانند نگه‌دارنده بین خطوط، سامانه شناسایی بازه سرعت با قابلیت پیشنهاد سرعت مرسوم، ترمز ایمنی فعال و سامانه تهویه مطبوع ارائه می‌شود.  آینه‌های برقی و حرارتی جانبی، بلوتوث، رادیوی صوتی دیجیتالی و ریل‌های سقفی آلومینیومی از دیگر گزینه‌های نسخه استاندارد این خودرو هستند.

نسل جدید پژو ریفتر

در نسخه Allure شیشه‌های عقب برقی شده و خودرو به حسگرهای پارک عقب، ترمز پارک الکتریکی و سینی غذا برای سرنشینان عقب مجهز است. صفحه نمایش لمسی رنگی خازنی با قابلیت سازگاری با اتو اندروید و کارپلی گوگل، سامانه تشخیص صوتی، چراغ‌های روزتاب LED و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی "تاراناکی" به قدرتمندتر شدذن قابلیت‌های تریم Allure کمک کرده‌اند. قیمت این مدل خودرو در نسخه 5 نفره 20,920 پوند انگلیس و در مدل 7 صندلی 22,620 پوند اعلام شده است.

نسل جدید پژو ریفتر

نسل جدید پژو ریفتر

اما قیمت مدل GT لاین با قیمت پایه 22,570 پوند در نسخه کوتاه و 24,270  در نسخه بلند ارائه خواهد شد. این نسخه از خودرو با سامانه فوق‌پیشرفته اطلاعات و سرگرمی "پژو کانکت SOS" و "سامانه ناوبری سه بعدی" در نسخه استاندارد ارائه می‌شود. ورود بی‌کلید، سامانه کنترل آب و هوایی دو ناحیه‌ای، آینه‌های تاشوی برقی، سقف شیشه‌ای پانارومیک، فضاهای ذخیره‌ای متعدد و چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی از دیگر گزینه‌های این تریم پرآپشن هستند.

نسل جدید پژو ریفتر

ریفتر همچنین به سامانه پیشرفته کنترل و کشش پژو مجهز است که موقعیت و فشار چرخ‌ها را در حرکت روی گل و برف تنظیم کرده و عملکرد بهتری را برای خودرو رقم می‌زند.

موتورهای مورد استفاده برای این خودرو نیز متفاوت هستند که می‌توان از نسخه 1.2 لیتری "پیورتک" 10 S&S بنزینی هماهنگ با گیربکس دستی 6 سرعته برای آن نام برد. مدل 1.5 لیتری BlueHDi 130 S&S نیز که با گیربکس دستی 6 سرعته یا 8 سرعته خودکار با برخی از نسخه‌های این خودرو ارائه خواهند شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید