تاخت و تاز سکه بازان با وجود حباب سنگین!

شوک سنگین نرخ دلار به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۳۱۵۷۷
اقتصادنیوز: درشرایط فعلی سکه بازان معتقدند در صورتی که اسکناس آمریکایی در بازار امروز مسیر رشد را دنبال کند احتمال تداوم پیشروی فلز زرد رنگ داخلی وجود خواهد داشت.
شوک سنگین نرخ دلار به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، با افرایش قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته جسارت سکه بازان برای قرار گرفتن در موقعیت خرید بیشتر شد.

شوک قیمت دلار به بازار سکه

قیمت دلار  دیروز وارد کانال ۳۳ هزار تومان شد و تا نزدیک ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان بالا رفت.‌ شوک صعودی دلار موجب شد قیمت سکه هم تقریبا ۳۰۰ هزار تومان افزایش را ثبت کند و به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برسد.

افزایش تقاضا برای خرید دلار /پول های بورسی وارد بازار ارز شد

تاخت و تاز سکه بازان با وجود حباب سنگین!

تاخت و تاز سکه بازان در روز گذشته در حالی بود که فاصله ارزش ذاتی قیمت سکه و نقدی آن به سطح معناداری رسیده و خرید سکه پر ریسک است. با این حال جهش نرخ دلار ، بازار سکه را با افزایش تقاضا روبرو کرده است.

نرخ دلار دوباره صعودی شد/ احتمال افزایش قیمت سکه

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب دوباره بالا رفت. درشرایط فعلی سکه بازان معتقدند در صورتی که اسکناس آمریکایی در بازار امروز مسیر رشد را دنبال کند احتمال تداوم پیشروی فلز زرد رنگ داخلی وجود خواهد داشت.

پیش بینی قیمت سکه امروز

این دسته از معامله گران باور دارند اگر سکه در معاملات امروز بالای ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شود ممکن است در مراحل بعدی به سمت ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کند.

اگر  نرخ دلار دنده معکوس بزند....

با این حال در صورتی که نرخ دلار با تدابیر نهاد مرکزی بازارساز کنترل شود. با توجه به فاصله بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ارزش ذاتی و نقدی احتمال زیان سکه بازان محتمل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید