فارکس را بر روی تلفن هوشمند خود یاد بگیرید، تمرین کنید و معامله کنید؛

خریدوفروش ارز با اپلیکیشن‌های مناسب برای افراد حرفه‌ای و مبتدی

کدخبر: ۳۷۰۷۳۴
امروزه با ظهور تکنولوژی‌های جدید و استفاده همگانی از تلفن‌های هوشمند ابزارهای معاملات آنلاین به یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای مالی تبدیل شده‌اند.
خریدوفروش ارز با اپلیکیشن‌های مناسب برای افراد حرفه‌ای و مبتدی

به گزارش اقتصاد نیوز، امروزه معاملات فارکس با استفاده از اپلیکیشن‌هایی برای دستگاه‌های تلفن هوشمند و تبلت به طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده است. اهمیت این امر در آن است که در دنیای بهم پیوسته امروز، بازار ارز نقش مهمی در تجارت روزانه ایفا می‌کند و فارکس نیز یک محیط جهانی و غیرمتمرکز است که در آن موسسات مالی و مشاغل می‌توانند با یکدیگر ارز معامله کنند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط «بانک تسویه حساب های بین المللی»، معاملات فارکس روزانه 5.3 تریلیون دلار جابه جایی ثروت را شامل می‌شود که این رقم نسبت به سایر بازارهای مالی بزرگتر است. غالباً این بازار تحت سلطه بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ بین‌المللی است که به طور شبانه روزی برای تجارت و تبدیل ارزهای بین المللی کار می‌کنند.

تجارت فارکس همچنین زمینه تجارت و سرمایه گذاری بین‌المللی را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، اگر شرکت‌های آمریکایی بخواهند کالایی را از کشوری در اروپا وارد کنند، به احتمال زیاد نیاز به انجام معاملات به یورو دارند. از طریق فارکس ، این شرکت‌ها می‌توانند به سرعت و به راحتی دلار را با یورو مبادله کنند.


این مطلب را هم بخوانید؛

 سرقت اینترنتی از کارگزاری آنلاین بورس


تجارت فارکس و همچنین امکان تجارت بین کشورها ، یک فرصت سودآور سرمایه گذاری است. هر روزه شرکت‌ها و سرمایه گذاران با خرید و معامله ارز، سودهای میلیارد دلاری کسب می‌کنند. با این حال، انجام کار معاملات فارکس به مقدار قابل توجهی از تجربه و مهارت نیاز دارد.

اینجاست که پلتفرم های معاملات فارکس وارد عمل می‌شوند و این روش معمولی تجارت را خودکار می‌کنند. اساساً این‌ها بهترین فرصت‌های معاملاتی در تجارت ارز را از طریق بازار جستجو می‌کنند. در این مقاله سعی کردیم بهترین پلتفرم‌های معاملاتی فارکس را انتخاب و به شما معرفی کنیم.

6qMr11EMVRof

FXTM ؛ مطمئن و مناسب معامله‌گران حرفه‌ای و مبتدی

هنگام انتخاب هر پلتفرم مدیریت مالی، جستجوی ارائه دهندگان قابل اعتماد مساله‌ای بسیار مهم است. نرم افزار  FXTMشرکت  ForexTime در بیش از 180 کشور جهان توسط معامله‌گران استفاده می‌شود و کاملاً تحت نظارت است و بستری قابل اعتماد برای تجارت ارز محسوب می‌شود. این پلتفرم آنلاین به عنوان یک کارگزار ارزی خودکار شناخته می‌شود.

نکته جالب در مورد پلتفرم این است که هم برای افراد حرفه‌ای و هم برای کاربران مبتدی طراحی شده است. به عنوان مثال، نسبت بدهی به دارایی انعطاف پذیر به شما امکان می‌دهد درآمد بالقوه خود را افزایش دهید، اما این قابلیت تنها براساس دانش و تجربه شما ممکن است ارائه شود. از سوی دیگر اگر قصد داشته باشید در زمینه معاملات فارکس متخصص شوید، می توانید به طیف وسیعی از منابع آموزشی موجود در FXTM دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر ، شما می‌توانید با اسپرد ثابت و متغیر کار کنید و هنگامی که یک معامله را انجام دادید، این شرکت درخواست برداشت شما را ظرف تنها چند دقیقه انجام می‌دهد. در استفاده از نرم افزار نیز مشکلی نخواهید داشت؛ تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در FXTM ثبت نام کنید و یک حساب کاربری بسازید، سپس اسناد راستی آزمایی و تایید هویت خود را بارگذاری کنید و پیش از انجام معامله حساب وجه خود را منتقل کنید.

علاوه بر این، FXTM می تواند با نرخ اجرای چند دهم ثانیه‌ای معامله را انجام دهد. از دیگر ویژگی‌های چشمگیر پلتفرم، این است که می‌توان از تیم تحقیقات بازار شرکت تحلیل‌های روزانه دریافت کنید و از یک سری ابزارهای تجارت رایگان برای تصمیم گیری دقیق‌تر استفاده کنید.

برنامه معاملات FXTM بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک،iOS  و اندروید در دسترس است.

Ai7amax5ambF9DoCGWLfrf-970-80

Stock Trainer ؛ مربی آموزشی شما برای یادگیری فارکس

اگر وسوسه شدید که در بورس و ابزارهای مالی سرمایه گذاری کنید، اما هنوز مطمئن به انجام این کار نیستید اپلیکیشن Stock Trainer از A-Life Software می‌تواند بستر مناسبی برای معاملات فارکس شما باشد.

این برنامه با استفاده از داده‌های واقعی بازار، تجربه تجارت مجازی سهام را به شما ارائه می دهد. بنابراین می‌توانید تجارب، دانش و بینش کل یک تجربه تجاری را بدست آورید.

این برنامه از ۲۰ بازار سهام در جهان را نیز پوشش می‌دهد و امکان ایجاد پرتفوی نیز در آن وجود دارد و اطلاعات سهام در کنار اطلاعات نموداری بیش از ده سال در دسترس است.

همچنین اخبار سرمایه گذاری به همراه یک مجله تجاری برای ارائه راهنمایی بیشتر ارائه می شود. همچنین چندین تم گرافیکی برای شخصی سازی تجربه شما نیز در دسترس است.

این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در دسترس است و تبلیغات پشتیبانی مالی می‌شود. البته اگرچه نسخه پرمیوم آن که تبلیغات در آن وجود ندارد نیز در دسترس است.

3xWCeDyzJ9yxGoMHFHjdeK-970-80

ThinkTrader ؛ ابزاری با قابلیت‌های بی‌شمار

اگر به دنبال یک ابزار پیشرفته برای تجارت و تجزیه و تحلیل فارکس هستید، لازم است که از Thinktrader که قبلاً تحت عنوان Trade Interceptor شناخته می‌شد، دیدن کنید. از طریق این پلتفرم می‌توانید به سرعت بهترین ارزها و سهام را برای سرمایه‌گذاری پول خود در آن‌ها پیدا و ردیابی کنید. این اپلیکیشن 14 نوع نمودار پیشرفته و همچنین 160 اندیکاتور و ابزار طراحی را نیز ارائه می‌دهد. این نرم افزار قبلا فقط روی دسکتاپ در دسترس بود، اما سرانجام به دستگاه‌های تلفن همراه نیز راه خود پیدا کرد. یک تجربه مدیریت تجارت لمسی در تلفن همراه و قابلیتی چون حالت‌های تقسیم صفحه به چهار بخش نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد به طور همزمان چند بازار را دنبال کنید.

مانند سایر برنامه‌ها Thinktrader نیز از پشتیبانی فضای ابری برخودار است که به شما امکان آن را می‌دهد از هر دستگاهی به ابزارهای تجزیه و تحلیل، داده‌های تجاری و هشدارهای قیمتی دسترسی پیدا کنید. این برنامه کلیه داده‌های معاملات عمده فارکس، رمز ارزها، شاخص‌ها ، فلزات گران‌بها و کالاهای پایه را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. علاوه بر آن شما می‌توانید به پوشش اخبار منتخبی که به صورت حرفه‌ای از بازارهای آسیا ، اروپا و آمریکا دست چین شده‌اند نیز دسترسی پیدا کنید.

ابزارهای داخلی زیادی نیز در اختیار شما خواهد بود؛ از جمله تقویم اقتصادی، هشدارهای انتشار اطلاعات، شبیه ساز معاملات، گزارش‌های اطلاعاتی و ارزیاب ریسک معاملات. این موارد توسط FCA در بریتانیا و ASIC در استرالیا مجاز و تنظیم شده اند، که به افزایش اعتماد مشتریان کمک می‌کند. دانلود این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS رایگان است.

QAfcKYLG8aVD6WEDQuzuPL-970-80

MetaTrader ؛ مناسب برای سرمایه‌گذاران خرد سهام و فارکس

اپلیکیشن متا تریدر (MetaTrader) یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تجاری برای سرمایه گذاران خرد است که در دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است و امکان معامله سهام، فارکس، معاملات آتی، آپشن‌ها و سایر ابزارهای مالی را از تلفن هوشمند شما فراهم می‌کند.

این برنامه تجزیه و تحلیل کلی بازارهای مالی را با استفاده از طیف وسیعی از نمودارهای لخظه‌ای که شامل اطلاعات تاریخی است، برای نظارت بر قیمت‌ها و شاخص‌ها ارائه می‌کند.

شما همچنین می‌توانید بین ابزارهای مختلف مالی و همچنین مقادیر SL و TP در نمودارها، به همراه تجسم اطلاعات معاملات، به راحتی جابجا شوید. نمودارها همچنین گزینه‌های بزرگنمایی تعاملی و امکاناتی از این دست را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

همچنین تعدادی ابزار تحلیلی شامل ابزار‌های گان فیبوناچی و الیوت را در کنار اخبار مالی به روز از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

Q85KPhhTmBGahwaiqHcdhY-970-80

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید