استارت آپ متفاوت خود را کلید بزنید (بخش اول)

5 ایده نو برای کسب‌وکار در عصر جدید

کدخبر: ۳۸۴۰۹۱
برای تاسیس شرکت رویاهایتان در عصر جدید نیاز نیست استعداد عجیبی داشته باشید یا انسان خارق العاده ای باشید.
5 ایده نو برای کسب‌وکار در عصر جدید

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایترپرنر، تاسیس شرکت رویاهایتان با موضوعاتی شروع می شود که بیشترین اهمیت را برای شما دارند. لازم نیست استعداد عجیبی داشته باشید یا خارق‌العاده باشید، تا ایده خوبی از ذهن شما تراوش کند. ایده های بسیاری برای افراد در هر سطح از تجربه و علاقه وجود داشتند که توانستند با عملیاتی کردن آنها، موفقیت خودشان را ثبت کنند.

اما یکی از مقوله هایی که از سالهای گذشته واز دهه 1970 مورد توجه قرار گرفت، محصولات و خدمات عصر جدید است. اصطلاح «عصر جدید» شامل رویکردها و رفتارهایی است که جایگزین فرهنگ سنتی غربی، معنویت، عرفان، کل گرایی و محیط گرایی شد. اگر احساس می کنید این فلسفه و هدف را درک می‌کنید، در اینجا چند ایده کسب و کار New Age(عصر جدید) برای کسب اطلاعات بیشتر آورده شده است.

فست فود سالم

اشتباه نکنید؛ فست فود مثل همیشه طرفدار دارد. اما حالا مردم به دنبال گزینه های سالم برای وعده های غذایی خود هستند که قسمت عمده ای از آن‌ها را فست فود تشکیل می دهد. رستوران هایی که کاسه های سبزی، سالاد کلم پیچ و غذاهای سبوس دار ارائه می دهند.

یک مکان کوچک عالی برای فست فود سالم نیاز است. برخی کامیون ها هر روز آب میوه و اسموتی تازه در مکانی متفاوت ارائه می دهند. Native Bowl و Hola Arepa کاسه های خلاقانه و سالادهای پر از مواد تازه و محلی را با هم مخلوط می کنند. اگر فست فودهای سفارش فوری با موبایل مورد علاقه شما نیست ، نگران نباشید - رستوران هایی مانند Green Tomato و Zoe’s Kitchen نیز همین کار را می کنند. در یک محیطی فقط غذاهای سالم ارائه می دهند.

4511938

استودیو یوگا

محبوبیت یوگا در حال افزایش است، زیرا افراد بیشتری به دنبال تغییر سبک زندگی برای حل مشکلات مداوم وزن و بدن درد در زندگی خود هستند. مطالعه 2016 یوگا در آمریکا که توسط یوگا ژورنال و اتحاد یوگا انجام شد ، نشان داد که 36 میلیون آمریکایی این ورزش را می کنند.

راه های زیادی برای دخیل بودن در فعالیت یوگا وجود دارد؛ مربی شدن، فروش لباس و لوازم جانبی و افتتاح استودیوی شخصی خود.

pranamaya-yoga-studio

خانه های کوچک

گاهی اوقات یک عمارت 10،000 فوت مربعی خانه رویایی شما نخواهد بود. تعداد زیادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه به دنبال خانه های کوچک چرخ دار (خانه‌هایی که در یک وانت بزرگ است) هستند. چرا؟ آنها به شما اجازه می دهند بدون پرداخت هزینه اتاقهای ارزان قیمت هتل به کشورهای متنوعی سفر کنید. حتی با امکانات کامل ، هزینه آنها بسیار کمتر از یک خانه در اندازه معمولی است – به طور مثال خانه های کوچک Tumbleweed از حدود 10000 دلار شروع می شود.

این خانه های کوچک فقط یک مدلی نیست که شما در تلویزیون می بینید. آنها یک حرکت کل و یک ایده عالی کسب و کار را تشکیل می دهند. اگرچه چند شرکت در حال حاضر در این زمینه فعالیت می کنند ، این شرکت ها از طیف گسترده ای از امکانات استفاده نمی کنند. تعداد بسیار کمی از خانه های کوچک به شکلی زیبا تزئین شده اند و تعداد کمی نیز برای حیوانات خانگی بهینه شده اند. شرکت های تعمیر و نگهداری نیز برای استفاده از این خودروهای خانه استقبال می کنند.

rvs-main-hero

نرم افزار سلامت

فضای سلامت و بهداشت از همه جهات مورد توجه مردم است و یک رمزگذار باهوش (یا کسی که ایده ای عالی دارد و می تواند تیمی را بسازد) می تواند با یک برنامه ابتکاری که به افراد در استرس زدایی کمک می کند، موفقیت بزرگی کسب کند.

در قسمت اخیر پادکست کارآفرین «چگونه موفقیت اتفاق می افتد؟» بنیانگذار «یونها کیم» در مورد روند ایجاد برنامه مراقبت خود و عادت ساده صحبت می کند. از زمان راه اندازی سیستم کاهش استرس و سلامتی در سال 2016 ، این شرکت بیش از 2.7 میلیون کاربر به دست آورده است و جایزه بهترین برنامه رفاه سال 2018 Google Play Award (گوگل) را دریافت کرده است. در نوامبر 2018 ، کیم 10 میلیون دلار از سرمایه گذاری شرکت ها را جمع کرد.

custom-apps-for-wellness

مشاوره اخلاقی تجارت

کارآفرینی و مدیریت اخلاقی (در چارچوب انسانی) کانون اصلی نگرانی این نسل است. این فقط حفاظت از کارمندان و فروشندگان در برابر تبعیض بر اساس نژاد ، جنسیت  و مذهب نیست - صاحبان مشاغل و مدیران همچنین نگران خرید اخلاقی محصول ، مسئولیت اجتماعی و آگاهی از محیط زیست هستند.

چه آنها صاحبان تازه کار مشاغل باشند و چه مدیران قدمت دار در تجارت اخلاقی ، صدها مشتری بالقوه در انتظار یک مشاور تجاری اخلاقی هستند که به آنها کمک کند. شاید آنها دوره استخدام گسترده ای را پشت سر می گذارند و آنها می خواهند یک مشاور برای کمک به ان‌ها در رعایت قوانین تبعیض نژادی داشته باشند. شاید این شرکت در تلاش است محصولات خود را برای بهبود فضای مجازی، توسعه دهد. مناطق بی شماری وجود دارد که می توانید در آنها کار کنید و بهترین قسمت این است که می توانید به راحتی یک تخصصی را که از نظر شما جالب و جذاب است انتخاب کنید.

bigstock-Group-Of-Business-People-Liste-92547644

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید