داشتن «شغل مدرن» فقط یک آرزو نیست

چند ایده جذاب برای کسب و کار در عصر جدید

کدخبر: ۳۸۵۵۵۵
سایت اینترپر چند ایده جالب را به مردم معرفی کرده است تا شاید بتوانند در عصر جدید کسب و کار موفق خود را داشته باشند.
چند ایده جذاب برای کسب و کار در عصر جدید

به گزارش اقتصادنیوز، بعد از همه گیری ویروس کرونا، تعدیل نیرو یا بسته شدن مشاغل بیش از گذشته و در سطح جهان رخ داد. همین امر موجب شد که خیلی از افراد به دنبال راه اندازی کسب و کاری با مدیریت خودشان باشند.


بخش اول این گزارش را اینجا بخوانید؛

5 ایده نو برای کسب‌وکار در عصر جدید


البته پیش از همه گیری کرونا و طی سال های اخیر شرکت های نوظهور یا ایده های نو، توجه زیادی را به خود جلب کرده بود و استارتاپ ها یکی بعد از دیگری در دنیای کسب و کار ظهور کردند.

اینترپنر در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشته است؛ ایده های نو برای راه اندازی کسب و کارها در عصر مدرن زیاد است اما برخی یا به ذهنشان نمی رسد یا نشنیده اند.  

سایت اینترپر در این مطلب چند ایده جالب را به مردم معرفی کرده است تا شاید بتوانند با استفاده از این ایده ها کارهای خود را شروع کنند و مدیر خود باشند.

واقعیت مجازی و لوازم جانبی آن

واقعیت مجازی (VR) وجه چشمگیری از فناوری مدرن است. با یک عینک محافظ و سخت افزار رایانه مناسب می توانید با استفاده از VR خود را در دنیایی جذاب ببینید.

اگر شما باهوش ترین فرد در رفتار با رایانه نیستید، هرگز نترسید - برای ایجاد یک تجارت VR محور نیازی نیست که یک نبوغ برنامه نویسی باشید در واقع ، بیشتر ایده های تجاری مربوط به VR هیچ ارتباطی با خود این فناوری ندارند. در عوض ، می‌توانید وب سایت به روزرسانی صنعت VR خود را راه اندازی کنید ، جایی که در مورد فناوری جدید ، بازی ها ، نرم افزار و موارد دیگر می نویسید. می توانید هدست های مقوایی خلاقانه بفروشید (مانند Google Cardboard ، اما خنک تر). اگر در زمینه برنامه نویسی مهارت دارید ، می توانید بازی ها و نرم افزارهای خود را بسازید. . . یا می توانید از این فناوری خارق العاده برای کمک به محیط زیست استفاده کنید.

جرمی بایلنسون ، استاد دانشگاه استنفورد ، که آزمایشگاه تعامل انسانی مجازی (VHIL) را اداره می کند ، از تیم خود خواست تا یک بازی VR بسازد که اسیدسازی اقیانوس را توضیح می دهد و مردم را تشویق می کند تا گام های فعال برای کمک به مشکل در زندگی واقعی بردارند.

استارت آپ

اجاره وب سایت

بسیاری از افراد خود را توسعه دهنده وب می نامند ، اما بسیاری از آنها وب سایت را اجاره نمی دهند. ایجاد وب سایت از ابتدا برای شرکت های خاص روشی قدیمی برای ایجاد درآمد از مشتری های وب بوده است. در عوض ، توسعه دهندگان وب در حال ایجاد چندین وب سایت در یک زمان برای یک مکان خاص هستند ، سپس نسخه های قابل تنظیم هر سایت را به مشاغل محلی اجاره می دهند.

مشاغل ماهانه برای وب سایتی که توسعه دهنده از آن نگهداری می کند ، هزینه ای پرداخت می کنند. این یک روش عالی برای کسب درآمد و گسترش تجارت موجود در توسعه وب است - به شرطی که بدانید چه کاری انجام می دهید.

استارت آپ

غذای حیوانات اهلی با کیفیت بالا یا خام

امروزه می دانیم که غذای ارزان می تواند حیوانات خانگی شما را بیمار یا حتی از بین ببرد ، غلات گاهی اوقات برای سلامتی حیوان خانگی مضر هستند و در صورت امکان غذای خام حیوانات خانگی به مواد خشک موجود در فروشگاه ترجیح داده می شود. اگر خودتان حیوان خانگی داشته باشید ، ممکن است قبلاً برخی از این نگرانی ها برایتان پیش آمده باشد.

این یک فرصت برجسته برای کارآفرین مدرن است. تا زمانی که صاحبان حیوانات خانگی در حال خرید مواد غذایی با کیفیت بالا برای حیوانات خود هستند ، شما جا برای ایجاد یک تجارت کاملاً جدید دارید. می توانید شروع به تهیه غذای خام برای حیوانات خانگی با حساسیت های خاص کنید، می توانید در مورد تحویل کالا فکر کنید - و هنگامی که آنجا هستید سگ مشتری خود را به پیاده روی ببرید! امکانات گسترش فراوان است.

استارت آپ

فناوری آموزشی (ادتک)

بچه یا خواهر و برادر کوچکتر دارید؟ در این صورت ، ممکن است بدانید که کلاس ها در حال حاضر از کامپیوتر استفاده می کنند. با ظهور این امتیاز جدید ، edtech یا فناوری آموزشی به وجود می آید. این می تواند شامل پورتال های دانشجویی به سبک "تخته سیاه" ، بازی های آموزشی ، سیستم عامل های گفتگوی آنلاین ، فرم های ارسال تکالیف و موارد بسیار دیگر باشد.

ممکن است به نظر برسد که هر نوع edtech قابل تصور درگذشته به ثمر رسیده است ، اما به طور واقعی ، بسیاری از edtech امروزی ناخوشایند یا غیر عملی است. تعداد کمی از منابع کلاس در کلاس آنلاین هر کاری را که یک معلم یا دانش آموز به آن نیاز دارد انجام می دهد. آنهایی که در حقیقت کامل هستند نیز گران هستند.

استارت آپ

 

به طور کلی با استفاده از این چند ایده تجاری New Age ، ایجاد یک شرکت و کسب و کار مدرن که آرزوی آن را داشتید بیش از هر زمان دیگری امکان پذیر است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید