روز خوب ارزهای دیجتالی

ویزا مشتری ارز دیجیتالی شد /قیمت بیت کوین پرید

کدخبر: ۴۰۲۱۴۶
اقتصاد نیوز: یک خبر جدید بازار ارز دیجتالی و به طور مشخص قیمت بیت کوین را تکان داد. ویزا هم به جمع مشتریان بیت کوین پیوست.
ویزا مشتری ارز دیجیتالی شد /قیمت بیت کوین پرید

قیمت بیت کوین عصر روز دوشنبه نهم فروردین ماه در عرض چند ساعت  حدود 6 درصد افزایش یافته و به قیمت 58 هزار و 353 دلار رسید. این در حالی است که بیشترین قیمت بیت کوین تا به امروز حدود 61 هزار و 557 دلار بوده است. با اتفاق امروز فاصله قیمت بیت کوین با قله تاریخی کاهش یافت. رشد امروز موجب شد قیمت بیت کوین در طول هفته گذشته تغییرات مثبت را به ثبت رساند.

اما اتریوم به رغم افزایش قیمت طی 24 ساعت گذشته، در طول هفت روز روند کاهشی داشته است. بیشترین قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 1771 دلار و کمترین قیمت آن 1673 دلار بوده است. باینانس کوین نیز در طول هفته و 24 ساعت گذشته تغییرات مثبت را به ثبت رساند.

بیشترین قیمت باینانس کوین در 24 ساعت گذشته 277 دلار و کمترین قیمت آن 262 دلار بوده است. شرکت آمریکایی ویزا اخیرا اعلام کرده که ارزهای دیجیتال را به منظور تسویه انتقالات در شبکه پرداخت خود قبول می‌کند، از این رو علت افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین ممکن است همین امر باشد.

بیت کوین یک

در حالی که قیمت بیت کوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال رقم‌هایی نزدیک به 58 هزار دلار را تجربه می‌کند، ارزهای دیجیتالی وجود دارند که قیمتشان کمتر از یک دلار است. سرمایه بازار بیت‌کوین در حال حاضر حدود یک تریلیون و 82 میلیارد دلار است، این درحالی است که دومین ارز دیجیتال محبوب در دنیا یعنی اتریوم سرمایه‌ای در حدود یک پنجم بیت کوین را به خود اختصاص داده است. سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر حدود یک تریلیون و هشتصد و نوزده دلار است و در حدود 9 هزار ارز دیجیتال در دنیا وجود دارد.

بیت کوین دو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید