جدایی روند بحران کرونا در ایران و جهان

زنگ خطر جدید کرونا در ایران؛ رشد 70 درصدی بستری های روزانه

کدخبر: ۳۹۰۰۵۱
در 24 ساعت گذشته آمارهای کرونایی کشور مسیری صعودی داشته اند. بیشترین رشد آماری در متغیرهای کرونایی کشور مربوط به بخش بستری روزانه بوده است.
زنگ خطر جدید کرونا در ایران؛ رشد 70 درصدی بستری های روزانه

به گزارش اقتصادنیوز ، در 13 بهمن ماه آمار روزانه کرونا در ایران برخلاف روز گذشته مسیری صعودی را به ثبت رساند. بیشترین افزایش در این آمار ها متعلق به بخش بستری روزانه بوده است.

آمارکرونا در ایران

در 24 ساعت گذشته شمار ابتلای روزانه به کرونا با 5.2 درصد افزایش به 6 هزار و 597 رسید. تقریبا در تمام روزهای سپری شده از ماه بهمن آمار کرونا در این بخش بالاتر از 6 هزار نفر بوده است. 

شمار فوتی‌های روزانه این بیماری نیز در روز جاری با 12.8 درصد افزایش به 79 تن رسید. علاوه بر آن، میزان بستری های روزانه نیز با رشدی 74 درصدی نسبت به روز گذشته از 469 تن به 817 نفر در روز جاری رسید. این بیشترین رشد آمار های کرونایی درکشور در روز جاری بوده است.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستان های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

سه متغیر ابتلا، فوتی و بهبودی روزانه در جهان مسیری نزولی را ثبت کرده است. شمار فوتی های روزانه کرونا در جهان بیشترین افت را در 24 ساعت گذشته رقم زده است.

این رقم برابر با 37 درصد بوده است. شمار مبتلایان روزانه کرونایی در جهان نیز افتی 23 درصدی داشته است.

رفتار آمار های کرونایی در ایران و جهان در روز جاری در خلاف جهت یکدیگر بوده است. در حالی که متغیر های نگران کننده در ایران مسیری صوعدی داشته اند اما این متغیر ها در جهان رفتاری نزولی را ثبت کرده اند

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید