رشد 20 درصدی آمار جانباختگان روزانه کرونا در ایران

چهارمین رکورد متوالی ابتلا در ایران +اینفو

کدخبر: ۳۹۰۹۰۶
اقتصادنیوز: در 17 بهمن ماه شمار مبتلایان روزانه کرونا در ایران به بالاترین میزان خود در زمستان رسید و رکوردی دیگر را ثبت کرد. این در حالی است که شمار بهبودی های روزانه در این تاریخ کمترین میزان را داشته است.
چهارمین رکورد متوالی ابتلا در ایران +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفدهمین روز بهمن ماه روند ابتلای روزانه روند صعودی خود را حفظ کرده و پس از یک ماه و نیم باز هم به بالاتر از مرز 7 هزار نفر رسید. فوتی های روزانه در بین آمارهای کرونایی در روز جاری بیشترین رشد روزانه را ثبت کرده است.

آمار کرونا در ایران

در 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان روزانه بیماری کرونا در ایران با 0.3 درصد رشد نسبت به روز قبل خود به 7 هزار و 61 تن رسید. این چهارمین رکورد پی در پی ابتلای روزانه در زمستان امسال بوده است.

میزان بستری روزانه و فوتی های روزانه کرونایی کشور نیز در این روز با روندی صعودی مواجه شد.

شمار فوتی های روزانه با رشدی 20 درصدی نسبت به روز قبل به 80 نفررسیده و آمار بستری‌های روزانه نیز در این مدت با حدود 14 درصد تا حد 675 نفر افزایش پیدا کرد.

میزان بهبودیافتگان از بیماری نیز با 7 درصد افت نسبت به روز گذشته به 5 هزار و 739 نفر رسید. این کمترین میزان بهبودیافتگان روزانه این بیماری در ایران در دو ماه اخیر بوده است. از آن جهت که شمار مبتلایان روزانه کرونایی کشور نیز رکورد دیگر در زمستان امسال ثبت کرده و میزان این متغیر را به بالاتر از حد 7 هزار نفر افزایش داده می‌توان این رخداد آماری در کرونا را خطرناک دانست.

کرونا

آمار کرونا در جهان 

امروز متغیرهای نگران کننده بیماری کرونا در جهان همگی نسبت به دیروز  افزایش داشته و از این جهت با ایران هماهنگ بوده اند. شمار بهبودی های روزانه در جهان اما با 19 درصد افزایش نسبت به روز گذشته در مجموع از مرز 77 میلیون تن گذر کرد. این در حالی است که این متغیر در ایران روندی نزولی داشته است

کرونا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید