فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با قیمت های جدید

کدخبر: ۴۵۳۶۲۰
گروه صنعتی ایران‌خودرو در حالی بیست و پنجمین طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول خود را از امروز ( چهارشنبه) آغاز کرده است که افزایش قیمت‌های جدید را برای چهار محصول عرضه شده در این طرح اعمال کرده است.
فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با قیمت های جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بیست و پنجمین طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو از امروز (چهارشنبه/ ۱۹ آبان ماه) آغاز شده و به مدت سه روز ( تا پایان روز جمعه/۲۱ آبان ماه) اجرا می‌شود.  

این طرح درحالی آغاز شده است که قیمت چهار محصول عرضه شده شامل راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای‌ و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با موعد تحویل ۴۵ روزه از محل افزایش تولید ومازاد بر تعهدات و قیمت‌های قطعی عرضه شده است. متقاضیان طی این  سه روز  فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام (روز شنبه/۲۲ آبان) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

این بار برخلاف روال همیشگی طرح‌های فروش که معمولا پنج روز مهلت برای واریز کامل وجه مبلغ خودروهای طرح فروش فوق‌العاده یا واریز مبلغ علی‌الحساب خودروهای طرح پیش‌فروش یکساله وجود داشت، در این طرح مشتریان منتخب ظرف مدت سه روز فرصت دارند تا وجه کامل خودرو را واریز کنند.  

لازم به یادآوری است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و براین اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد. 

طبق مصوبه کمیته خودرو، دیگر شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها هم که ح ذف شده است.

محصولات ایران‌خودرو چقدر گران شد؟

باتوجه به اینکه از روز گذشته اعمال افزایش قیمت‌ها رقم خورده است ،  قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو بدین صورت خواهد بود که راناپلاس با افزایش ۱۳ درصدی (معادل ۲۸ میلیون و ٣١۶ هزار تومان) به ٢٠٨ میلیون و ٣٩١ هزار و ٨٠٠ تومان رسیده است. پژو ٢٠٧ دستی با سقف شیشه‌ای نیز ١٣ درصد (معادل ٣٢ میلیون و ٧٣٧ هزار تومان) گران شده و به ٢۴٩ میلیون تومان رسیده است.

دناپلاس توربو شارژر اتوماتیک اما ١.٢ درصد گران شده و با افزایش چهار میلیون و ٩١٠ هزار تومانی، ٣٩۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. 

در نهایت پژو ٢٠۶ تیپ هم با افزایش ٣٠ درصدی (معادل ۵۶ میلیون و ٨٧٨ هزار تومان)، ١٨۴ میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

آغاز فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو با قیمتهای جدید

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید