گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال؛

بازگشت خرس های بیت کوین/ رشد انفجاری تزوس در روز سقوط بازار!

کدخبر: ۴۶۰۳۵۸
اقتصادنیوز: بیت کوین نتوانست روند صعودی روز گذشته را ادامه دهد و امروز تا کانال 48 هزار دلار پایین آمد؛ اما در روز سقوط بازار رمزارز تزوس رشد فوق العاده 25 درصدی را به ثبت رسانده است.
بازگشت خرس های بیت کوین/ رشد انفجاری تزوس در روز سقوط بازار!

به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته بیت کوین توانست از سطح مهم 50 هزار دلاری عبور کند و در ادامه روند صعودی خود به 52 هزار دلار هم صعود کرد اما خرس های بازار فعال شدند و دوباره بیت کوین را تا 50 هزار دلاری پایین کشاندند. در نتیجه این نوسانات، بیت کوین اکنون در کانال 48  هزار دلار ایستاده و ارزش بازار آن تا 930 میلیارد دلار کاهش یافته است.
قیمت بیت کوین در این لحظه 15 و 50 به وقت ایران با افت  4 درصدی به 48  هزار و 900 دلار رسیده است. بیت کوین همچنین در مقیاس هفتگی افت 14 درصدی را به ثبت رسانده است.

هم سویی اتریوم با بیت کوین در افت قیمت

 اتریوم نیز در سقوط اخیر خود طی چند ساعت از 4600 دلار به 3500 دلار رسید و پس از بهبود بازار در روز گذشته از 4400 دلار گذشت. با این حال، امروز اتریوم به کانال 4200 دلاری سقوط کرد . اتریوم در این لحظه با افت 3 درصدی  با قیمت 4239 دلار معامله می شود. اتریوم همچین افت 9 درصدی را در مقیاس هفتنگی ثبت نموده است.

سبزها و سرخ های بازار/ انفجار تزوس در روز سقوط بازار

اکثر آلت کوین های بازار به تبعیت از بیت کوین افت شدیدی را تجربه کردند. بایننس کوین با افت 2 درصدی اکنون با قیمت 573 دلار معامله می شود. در میان آلت کوین های بزرگ بازار سولانا امروز 8 درصد، کاردانو 6،  ریپل 3 ، پولکادوت 4 ، ترا 9 ، دروج کوین 3 ، و شیبا نیز 4 درضد سقوط کردند.

اما در میان سبز های بازار،  چین لینک با ثبت 6 درصدرشد به 21.63 دلار رسیده است و مهم‌ترین برنده امروز در بین آلت کوین های بزرگ بازار محسوب می شود.

اما شگفتی ساز امروز معاملات رمزارز تزوس ( XTZ) بوده است که رشد 25 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده است. قیمت تزوس اکنون به 5.28 دلار رسیده است . تزوس پس از همکاری با غول بازی Ubisoft نزدیک به 30 درصد افزایش یافته است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه 15:30 دقیقه 104 میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده نسبت به دیروز بسیار کاهش یافته و با ثبت افت  4 درصدی اکنون حدود 2.3  تریلیون دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید