خوش بینی معامله گران دلار به اخبار وین

افت همزمان قیمت دلار، سکه و طلا

کدخبر: ۴۶۱۴۵۶
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا امروز دوشنبه 22 آذر 1400 شاهد کاهش قیمت دلار متشکل ، قیمت سکه و قیمت طلا بود.
افت همزمان قیمت دلار، سکه و طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و طلا امروز دوشنبه 22 آذر 1400 شاهد نزول قیمت دلار متشکل ، قیمت طلا و قیمت سکه بود. قیمت دلار در بازار متشکل امروز  4  تومان پایین رفت و با 27 هزار و 418 تومان معامله شد.

تلاش نافرجام گاوهای بیت کوین/ ستاره بزرگ بازار امروز! 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟ 

صرافی ملی امروز  دوشنبه 22 آذر 1400 قیمت جدید خرید و فروش  نرخ ارز را  اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۷,۱۳۵ (بیست و هفت هزارو صد و سی و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۶۸۳ (بیست و هفت هزار  وششصد و هشتاد و سه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۱,۱۱۳ (سی  و یک  هزار وصد و سیزده  تومان) و قیمت فروش یورو ۳۱,۷۴۲ (سی  ویک هزار و هفتصد و چهل و دو  تومان) است.


در اکوایران ببینید؛

قیمت درهم همچنان بر مدار کاهش 

قیمت درهم در انتهای معاملات نقدی روز گذشته 110 تومان عقب نشینی کرد و با 8 هزار و 230 تومان بسته شد. درهم در شروع بازار ارز امروز بار دیگر بر مدار کاهش قرار گرفت و 10 تومان دیگر از ارزش خود را از دست داد. قیمت درهم امروز بر روی 8 هزار و 220 تومان قرار گرفت.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 30 هزار و 192 تومان به دست می‌آمد. 

افت قیمت سکه و طلا در بازار 

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز نزدیک به 4 دلار رشد کرد . این فلز گران بهای جهانی در بازار امروز ۱۷۸۷ دلار بود. در بازار داخلی قیمت طلا و سکه برخلاف جهت قیمت اونس طلا پیش رفتند. قیمت طلا 18 عیار امروز 4 هزار و 400 تومان پایین رفت و با 1 میلیون و 291 هزار و 200 تومان معامله شد. قیمت سکه نیز در این چند روز اخیر در حال ریزش است. این فلز زرد رنگ امروز 10 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. 

خوش بینی معامله گران  دلار به اخبار وین

دور جدید مذاکرات وین از روز پنجشنبه هفته گذشته شروع شده است و بازیگران برجام کماکان در حال رایزنی هستند. اخبار برجام و سیگنال های مثبت و منفی آن از چشم معامله گران بازار ارز دور نمی ماند و با تیزبینی اخبار  وین را رصد می کنند. معامله گران این روز ها به اخبار برجام خوش بینی هستند و قیمت دلار با این اخبار وارد فزار نزولی شده است. 

اعضای گروه چهار به علاوه یک و ایالات متحده آمریکا، یکشنبه شب درباره روند مذاکرات وین تشکیل جلسه دادند. شرکت کنندگان در این جلسه که بدون حضور ایران برگزار شد درباره آخرین وضعیت گفت‌وگوها بحث و تبادل نظر کردند.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در تازه ترین اظهار نظر درباره مذاکرات گفت: من فکر می کنم که اکنون احتمال اینکه ما به توافق برسیم در مقایسه با آنچه قبل از ازسرگیری مذاکرات بود، افزایش یافته است و بهتر است بگویم که دلایلی وجود دارد که انتظار پیشرفت داشته باشیم.پیشنهادات ایران در خصوص برجام نشان دهنده جدیت حداکثری تهران برای احیای توافق هسته‌ای است

باقری ، مذاکره کننده ارشد ایران در وین نیز گفت:  در زمینه موارد اختلافی، ایران هیچ پیشنهاد و ابتکاری از طرف مقابل دریافت نکرده است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید